چرا برای pap-ها با یک قیچی زدن همه چی عالی است اما برای مخابرات، روی همان تجهیزات هزار مشکل داریم
لطفا این پیام را دقیق بخوانید:
سلام بهتره هزینه جلسات ارزیابی شاخص ها و زمان زیادی که این تعداد نفرات جهت بالا بردن و ارایه امار های صوری هر هفته برگزار میشه خرج تجهیزات بشه بخدا بهتره .
با حلوا حلوا که دهان شیرین نمیشه نمونه کوچک این سهل انگاری میشه از اون مامور خرید از خدا بی خبری نام برد که با رانت یا واسطه گری یه مقدار ترمینال پورت adslقالب کرده به مراکز و به واحد های MDF که فکر میکنم برای زمین زدن شرکت هدف داشته و خودش یکی از مدیران شرکتی papبوده بقران درد داره وقتی میبینی یه شرکت papیه ترمینال پورت نصب کرده یه سرویس که راه اندازی میکنی
با یه قیچی زدن همه چی اوکی مشترک راضی و دیگه پیداش نمیشه جهت خرابی ولی ما خودمون همه هزینه ها رو میدیم زیر ساخت از مخابرات ولی تو درامد و سرویس دهی adslکه تنها منبع تلفن ثابت شده این روزها باید لنگ بزنیم و جالب اینکه نمیان از MDFهم یه نظر خواهی کنند که ایا شما که هرروز سروکار دارید نظری ندارید و دوباره هزینه بیشتری میکنند . غافل از اینکه بابا تیغه استیل پورت و ترمینال مورد استفاده مشکل داره یکبار هزینه کنید تا مشکل ۸۰ درصد حل بشه ووووودیگر هیچ.
شما به پاسخ این سوال فکر نکرده اید؟
چون papها ترافیک واقعی را به مشترکین تحویل میدهند ولی مخابرات ترافیک را سرقت میکند
کاملا درسته حرف شما
من خودم در اداره بازرسی شهرستان هستم و هر چی تلاش کردم مشخص بشه کی این خرید ها را انجام داده و با چه ملاکی این نوع ترمینال رو انتخاب کرده به جایی نرسیدم. و باعث تاسفه که با اینکه مشخصه ترمینالها بی کیفیت هستند ولی باز هم از همون شرکت خرید می کنند.