مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه رئیس شورای عالی تشکل ها به دکتر سیدهاشمی برای بی نظمی در پرداختهای بیمه ای

مخابرات ما– پرداختهای بیمه ای نامنظم شده و بیمه گران خدمات خود را به کارکنان یا متوقف کرده اند یا در پی آن هستند.شورای عالی تشکل ها گزارش آن را به دکتر سیدهاشمی داده است.

مخابرات ما– پرداختهای بیمه ای نامنظم شده و بیمه گران خدمات خود را به کارکنان یا متوقف کرده اند یا در پی آن هستند.شورای عالی تشکل ها برای رفع این مشکلات از دکتر سیدهاشمی کمک خواسته است.

رضا پایست رئیس شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات در نامه ای به دکتر سیدهاشمی معاون ستاد اجرائی -یکی از سهامداران مخابرات در نامه ای به معاون ستاد اجرائی نوشته است:

متاسفانه شاهد بوده ایم که تاکنون چندین مرتبه پرداخت حق بیمه سازمانهای بیمه گر مانند پرداخت حقوق پرسنل که دیون ممتازه محسوب می شوند دچار تاخیرهای چندین ماهه گردیده بطوریکه برخی بیمه گران صبوری را از دست داده و از ارائه خدمات به همکاران و خانواده های آنان خودداری می کنند این موضوع آنچنان دارای اهمیت است که در مذاکره ۱۷ آذر ۹۸ با سهامداران محترم مطرح و در یکی از بندهای صورتجلسه مورد تایید قرار گرفت علاوه بر آن خدمت رسانی بیمه گر بیمه تکمیلی نیز بدلایل دیگر از جمله عدم امکان کافی شرکت منتخب در پوشش بیمه دچار اخلال شده است.

دستور فرمایید تا شرکت نسبت به پرداخت بدهی های بیمه ای و منظم نمودن و پرداخت بموقع حق بیمه حقوق و سایر کسورات که از کارکنان کسر می شود  در پایان هر ماه اقدام نماید..

 

1246980cookie-checkنامه رئیس شورای عالی تشکل ها به دکتر سیدهاشمی برای بی نظمی در پرداختهای بیمه ای

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام بازی کردن با صورت مسئله از دستیابی به نتیجه را غیر ممکن می کند کل مخابراتیها باید دسته جمعی صورت مسئله را پاک کنند که دیگز دنبال حل مسئله نباشند تشکلها و انجمنها و سایر تشکیلات کارگری دز مواقعی که گاها مشکلی پیش بیاید می توانند جلودار حل مشکل باشند حالا که تمام امور پرسنل با مشکل مواجه است باید چاره ای دیگر اندیشید و هر روز از اخبار دلگیرانه خلاص شد.

  2. ناشناس می گوید

    سلام یازده سال است در فرآیند مطالبه گری از فعالین هستم نکته ای که همه دوستان راآزار می دهد همین موضوع عدم پرداخت مطالبات بیمه های درمانی است. امیدوارم شرکت هر طوری که می تواند نسبت به حل مشکل اقدام نماید و الا ممکن است جان عده ای از همکاران در خطر باشد .

    1. حمیدفدایی می گوید

      فرزندان کارکنان رسمی ۳۱ساله درشرف بازنشیتگی وایثارگرراهم بنویسین قراردا دببندن والا ماهم بدون منتی بدون سواستفاده‌ای خون دادیم ۵تاجانبازوشهیدوبرادروپدروخودمان که افتخاریست نه خداراشکرمقامی نه مدیریتی میخواهیم فقط اشتغال یکی ازفرزندان ایثارگررسمی همین ..آیااگرزورمیگویم بگوییدبرای همه همکاران وبازنشیته وزسمی وغیررسمی آرزودارم ۳۱ساله هارابازنشیته کنیدباتشویقی دادن وگرانی ویکی ازفرزندانشان بیایندخواسته زیادی نیست به مولاعلی قسم.

  3. ناشناس می گوید

    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم در زمان شاغل بودن سه گروه تشویقی گردان عاشورا -گروه جبهه-گروه ارزشیابی داشتم در سال ۱۳۸۹ این سه گروه رااز بنده حقیر گرفتند آیا این سه گروه به مابرمیگردد؟

  4. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    هنر نزد ایرانیان است وبس.

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    ضمن تشکر از شورای عالی
    دیگر برای همه چی باید نامه زد، بیمه، حقوق معوقات و سایر
    این چه شکلی از مدیریت در مخابرات به این بزرگی است که دائم پرسنل برای گرفتن حق عادی و معمولی خود فقط باید درگیر این مکاتبات شوند بلکه چند ماهی رعایت شود بعد همان داستان
    از الان پس باید یه نامه دیگه زده شود برای پرداخت نامنظم حقوق پرسنل تا ۲۵ نشود ۳۵
    این همان وعده اولین روز های مدیریت بود که دم از شان پرسنل زده میشد
    الان به هر آیتم که نگاه کنید وضیعت اسفناک است حق و حقوق پرسنل در بدترین شرایط حق بیمه ،دندانپزشکی،بیمه تکمیلی،معوقات سال های قبل،پاداش دوره ای،معوقات رفاهی،بدترین پرداخت حقوق در چنین شرایط اقتصادی،مواردی که باید طبق مصوبه در اوایل سال اجرا و به پرسنل پرداخت میشد مشمول زمان گردیده در ماهای پایانی و قطره چکانی انجام میشود که خود باعث سنگینی مبلغ پرداختی به پرسنل و به تبع آن دیر واریز کردن حقوق،عدم ارائه تجهیزات و ملزومات برای توسعه شبکه مخابراتی
    فقط شعار در عمل صفر
    تا کی نامه نگاری باید بشود
    راستی آخر ترکیب سهامدارن مشخص شد؟
    دعوا بر سر ماندن و رفتن افراد همچنان هست تا پایان دولت همین منوال ادامه دارد ؟

  6. فنی می گوید

    گفتم ببین چه نامه ای زدن

نظرات بسته شده است.