مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر پیشین بازرسی مخابرات ایران، مدیر جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مخابرات ما- چندی قبل مدیر بازرسی شرکت مخابرات ایران به  بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت.

 

مخابرات ما- به پیشنهاد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  حمید رضوانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل  دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران  به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت و مدیریت بازرسی این وزارتخانه را به عهده گرفت. بر همین اساس مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عنوان جانشین او ناصر شهبازی را به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معرفی کرد.

 

بر همین اساس  صبح امروز، سه شنبه مراسمی تحت عنوان تقدیر و تشکر از مدیر کل پیشین بازرسی شرکت مخابرات ایران و معارفه مدیر جدید در شرکت مخابرات ایران برگزار شد که مدیران ارشد مخابرات بصورت حضوری، مهندس صدری بصورت ویدئویی و همچنین مدیران بازرسی استانها بصورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه حاضر بودند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ابتدای جلسه طی سخنانی به جایگاه بازرسی در شرکت اشاره کرد و در ادامه از مدیریت حمید رضوانی در دوره حضورش تشکر کرد و در ادامه یکی از وظایف بازرسی را  شنیدن و رسیدگی به مشکلات و شکایات مراجعه کنندگان دانست.

در ادامه جلسه یکی از مدیران بازرسی در مناطق مخابراتی سخن گفت. مهندس زمانیان عصمتی که سالهاست در مخابرات منطقه خراسان رضوی به عنوان مدیر بازرسی  فعالیت دارد با اشاره به نقش مهم بازرسی در مخابرات از تلاش های  رضوانی مدیرکل پیشین بازرسی تشکر کرد.

همانطور که گفتیم  حمید رضوانی که به سمت مدیر مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شده است جای خود را به ناصر شهبازی داد.

 

1246870cookie-checkمدیر پیشین بازرسی مخابرات ایران، مدیر جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. غلام علی اعرابی می گوید

    سلام اعرابی هستم ساکن پردیس بومهن مدت چندین ماه پیش تلفن خونه های بومهن شهر اباد کوچه هستی قطع می باشد که به مخابرات بومهن روجوع کردم هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن میگن‌ کابل دزد برد به ما چه‌ تا کی باید التماس کنم تورا خدا تلفن درست کنید بچه مدرسه ای داریم اینترانت نداریم خدا ی شما جای ما بودید کجا شکایت میکردید پیگیر شوند

  2. غلامرضا می گوید

    سلام
    من از استان سیستان و بلوچستان شهرستان زابل
    آدرس بلوار بسیج بسیج پنج
    به مدت ۸سال است کابل زیر زمینی ما اتصالی داره و ما نمی‌توانیم با مودم اینترنت بگیریم
    لطفا پیگیری شود ممنون

    1. G_A می گوید

      سلام.دقیقامثل محدوده مرکزمخابرات رسالت مشهدکه چندین ساله باهمان کیفیت قدیم وهیچ تعویض کابل های قدیمی وفرسوده رااقدام نمیکنندوبودجه هاروجیبشون میزارند؟یا….خداداند…!؟

  3. جواد آل حیدر می گوید

    سلام.وقت شما بخیر…یه انسان به کجا باید حق رو بگه و بگیره ..سال ۹۲ آزمون استخدامی مخابرات گلستان قبول شدم با بیش از ۱۶ سال سابقه شرکتی و پدر بازنشسته مخابرات با وجود قبولی در آزمون بنده را رد کردند…الان سال هاست پیگیرم اما به نتیجه نرسیدم اجاره نشین و گذران زندگی واسم سخت شده …شما رو بخدا و به اهل بیت پیامبر قسم میدم پیگیر بشید. ممنون میشم پیگیر بشید.۰۹۱۱۲۷۶۴۵۶۱..نیروی شرکتی اداره مخابرات گنبد کاووس

  4. حمیدفنارفته می گوید

    بازرسی مخابرات استانم.ایران صدبارنوشتیم ولی نه تماسی نه تحقیقی فقط تلفنی ازبازدسی استان که اوناهم هیچ موقع مدیرومسیول هرقسمتی راخراب نمیکنن بخاطرخودشون عمرااگه ازمدیرزیرمجموعه بازخواست کنن صدبارآه مظلوم میگیده بدهم میگیره .له خداشکایت میکنیم ایسان بهترمیرسن به دادما.

  5. ناشناس می گوید

    متاسفانه جناب رضوانی با ژست دلسوزی وارد قضیه هتل اصفهان شده و کاری به خیر انجام نداده و رفتند امیدواریم جانشین ایشان موضوع را به خوبی خاتمه دهند

  6. ناشناس می گوید

    باسلام از جناب اقای شهبازی می خواهم به مورد فروش باتری های مستعمل و حیف و میل انها در استانها در هنگام swap سایتهای سیار ورود نمایند .سرمایه هنگفتی به جای مدیریت در حال نابود شدن هستند .تعدادی از انها ماهها در انبارها بدون شارژ باقز مانده و خراب شدندو تعدادی را در شهرستانها عده ای از روسا فروختند و پول آن را خرج کردند .به سرقت سایتهای سیار رسیدگی کنید میلیاردها تومان تا بحال سرقت شده است .

  7. ناشناس می گوید

    بازرسی ها وقتی خنثی می باشند ، هر کسی باشه چه فرقی می کنه ،
    کلا در سیستم اصلاحات بازرسی مترسکی بیش نیست

  8. اکبر می گوید

    تبریک جناب شهبازی ۱۲۰بارنوشتم قبلی نه رسیدگی نه بازرسی شدیدکرد…………

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باور کنید نفهمیدم چی نوشتین

نظرات بسته شده است.