گفته ها و کلید واژه های بسیار مهم رئیس هیئت مدیره در جلسه معارفه
مخابرات ما- روز چهارشنبه ۱۹ آذر ۹۹ جلسه ای ویدئو کنفرانسی در مخابرات ایران برگزار شد که مدیران جدید به همراه مدیران ستاد مخابرات ایران و مدیران مناطق کشور در آن شرکت داشتند.
سایت شرکت مخابرات ایران بخش هایی از گفته های دکتر محمودزاده رئیس جدید هیئت مدیره مخابرات ایران را منتشر کرده است که برای ما بسیار جالب است. انتظار می رود این گفته ها کلید واژه های اصلی برداشت ایشان از مخابرات باشد.
گزارش مخابرات ایران از گفته های دکتر محمودزاده را در زیر می خوانید:
وی با اشاره به لزوم توجه به ذی نفعان، تاکیدکرد: افزایش سهم بازار و توجه به سودمناسب و تحقق رضایت مندی مشتری از اولویت های های هیات مدیره فعلی است.
دکتر محمودزاده با اشاره به لزوم تحلیل رقبا و توجه به آینده در حوزه ارتباطات گفت: باید به سمت تضمین درآمد و افزایش آن به همراه اولویت بندی و برنامه ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برویم و در این مسیر تمام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همراه و همدل هستند.
ایشان همین جملات را به نوع دیگری برای مناطق مخابراتی تکرار کرده است که برای توجه به کلیدواژه ها از ذکر مجدد آن خودداری می کنیم.
راستش را بخواهید این گفته ها برای هر تجارتی قابل ذکر است. اما از مردی دانشگاهی با معلوماتی بسیار زیاد نمی توان غیر از این انتظار داشت.او باید چیزی را بگوید که در باره هر شرکت حاضر در بورس بطور مطلق قابل قبول و درست است ولی ما کمی عجول هستیم.
اما حالا بهتر است منتظر بمانیم تا ایشان دانسته ها و داشته های خود از مخابرات را اعلام کند. حرف آخر اینکه، دقیقا این کلیدواژه ها به سمت یک چیز نشانه رفته است.شما می دانید آن چیست؟
بیت استریم
آخ …..
آفرین
اگر حضرت ایشان بفکر سود بیشتر است . اگر نیتشان سالم باشد. وبفکر بازنشستگانی که سالهای سال زحمت این شرکت راکشیدند والان هیچکس احوالی از انها نمی گیرد وحق وحقوشان پایمال شده . وبااین وضیعت دارن دست وپنجه نرم میکنند . وکارکنان زحمت کشی که دارن در حال حاضر این شرکت اداره میکنند. باشند انشاالله خداوند مدد میرساند . در غیر اینصورت فقط بفکر…؟خودشان هستند.
کلید واژه؟
مثل کلید بعضی ها
ایشان ازسرمایه اصلی شرکت که نیروی انسانی ست نامی نبردند.حق با مشتری این درست،ولی در ذی نفعان،سود مناسب برای کی جای تردید است.
کاملا منفعت مالک و سهامدار!
این کلید واژه ها همان است که جناب صدری همیشه برای فرار از ادای دیون کارکنان تکرار می کرد.ساده بگم بویی که از این کلید واژه ها به مشام می رسد این است : ای ایها الناس اگه درآمدی بود ما کنارتان هستیم و در غیر اینصورت از ما خیری نیست.
با سلام و احترام
سود آوری؟
بنظرم باتوجه به تورم چندین ساله موجود در کشور مخابرات در حال حاضر حتما باید به دنبال افزایش تعرفه ها باشه و در کنارش برای استمرار پرقدرت فعالیت های شرکت در آینده حتما باید به دنبال ارائه سرویس های جدید، افزایش کیفیت و افزایش سهم بازار در سرویس های فعلی باشه.
نمیشه که هزینه یساعت مکالمه ثابت فکر میکنم ۴۲۰ تومان باشه بعد برای یک انتقال وجه بانکی تا مبلغ یک میلیون تومانی تعرفه ۶۰۰ تومانی دریافت شود.
با سپاس
احسنت
استفهام انکاریه سردبیر جان؟🤔😜😂!
مشخصاً بیتاستریم. این خیلی خوبه که شرکت از وضع فاجعهبار فعلی، که حالا یا واقعیه یا مدیرعامل سابق و معاون مالی وانمود میکردند، که نه پول حقوق کارکنان رو داره، نه توانایی پرداخت طلب پیمانکاران رو و هر ماه هم معاونت مالی ادعا میکنه که حسابهای مخابرات بسته شده، خارج بشه.
چند نکته خیلی مهمه سردبیر جان:
اول اینکه لطفاً وضعیت توافقهای مربوط به کارکنان رو پیگیری کنید، حقجذب در چه مرحلهایه و آیا این آقایون نظرشون رو نسبت به نیروی انسانی و تعهدات به نیروی انسانی در زمان مدیریت قبلی روشن کردند؟
دوم اینکه آیا این آقایون مخابرات ایران و خودشون رو در جایگاه مالکیت همراه اول میبینند یا خیر؟ تا پیش از مدیرعامل سابق، تمام مدیران عامل مخابرات، همراه اول رو زیرمجموعه مخابرات ایران میدونستند و برای اونها بین همراه اول، شسکام، خدمات اول، کاراشاپ و املاک فرق چندانی نبود! خصوصاً در زمان آقای سرائیان! مدیران عامل قبلی همگی خودشون رو در نقش سیاستگذار برای شرکتهای تابعه میدونستند، در حالیکه آقای صدری از همون ابتدا همراه اول رو از سایر شرکتهای تابعه مخابرات ایران جدا کرد و همتراز مخابرات ایران قرار داد! و مدیرعامل همراه رو همتراز خودش قرار داد! هیچوقت هم خودش رو در جایگاهی ندونست که بخواد برای همراه اول سیاستگذاری کنه! امیدوارم آقای سلطانی دیدی مشابه آقای سرائیان داشته باشه.
نشانه گیری صریح به نیروی انسانی است جناب سردبیر.کاهش هزینه های پرسنلی و……