مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مسوولان به نیازهای حداقلی مردم رسیدگی کنند

مخابرات ما-مهمترین مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت خاش سیستان و بلوچستان با حضور فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس، مدیران عامل شرکت های مخابرات و ارتباطات زیرساخت استان، بخشدار و رئیس شورای بخش مرکزی و شماری از مسوولان مورد بررسی قرار گرفت.

مخابرات ما-به گزارش ایسنا صاحب گل صالحی فرماندار خاش گفت: پیگیری برای رفع مشکلات آموزشی فرزندان مردم در مناطق شهری، روستایی و عشایری و فراهم کردن زیرساخت های ارتباطی و اینترنت جهت برگزاری انتخابات و رفع مشکلات مردم و مسافران در محورهای ارتباطی از اهداف مهم دعوت از مدیران استانی مخابرات و ارتباطات و بازدید از سایت های مخابراتی سطح شهرستان بود که با همراهی نماینده مردم خاش در مجلس انجام شد.

وی اظهار کرد: مهمترین مشکلات حوزه ارتباطات و دسترسی به اینترنت در شهر خاش و بخش های پشتکوه، ایرندگان و مرکزی خاش مورد بررسی قرار گرفت.

صالحی تصریح کرد: در دولت ظرفیت های فراوانی برای خدمت به مردم وجود دارد که با تدبیر و برنامه ریزی در تلاش هستیم به بهترین نحو به مشکلات مردم رسیدگی شود.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: از دغدغه های مهم مردم شهرستان و بویژه دانش آموزان و کسبه و بازاریان رفع مشکلات آموزشی است.

اسماعیل حسین زهی افزود: اجرای عدالت و کمک به توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات از اهداف مهم کاری مجلس بوده که با همراهی دولتمردان تلاش می کنیم کمبودها و نارسایی ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان خاش از اقشار بسیار آسیب پذیر و محروم و مستضعف جامعه هستند که در افزون بر چهار دهه از عمر نظام اسلامی با صبوری و قناعت زندگی سختی را سپری کرده اند و از مسوولان انتظار دارند به نیازهای حداقلی شان رسیدگی کنند.

بخشدار مرکزی خاش هم گفت: از تابستان امسال تاکنون مشکلات زیرساختی و ارتباطات و تامین آب شرب و برق و مدرسه سازی و تجهیزات آموزشی و پروژه های محرومیت زدایی را دنبال می کنیم و رسیدگی به مشکلات آموزشی و زیرساخت های ارتباطات و اینترنت و آبرسانی از اولویت های مهم بوده که تاکنون بخش زیادی از مطالبات مردم در این حوزه محقق شده است.

عیدمحمد قلندرزهی افزود: مردم ساکن در شهر و مناطق روستایی و عشایری این شهرستان مشقت های فراوانی را در سالهای اخیر متحمل شده اند و علیرغم اینکه خدمات زیادی در منطقه انجام شده، اما به لحاظ عمق بالای محرومیت ها و وسعت بالا و پراکندگی جمعیت شاهد مشکلات فراوانی در شهرستان هستیم.

در بازدید مشترک مدیران عامل مخابرات و شرکت زیرساخت و ارتباطات سیستان و بلوچستان، فرماندار و نماینده مردم خاش برای اجرای پروژه های مخابراتی و رفع مشکلات ارتباطات و اینترنت مناطق سنگان، ترشاب، رحمان آباد دشت آبخوان و موتور زمان خان چاشهی، چاه سالار و سرتلاپ، دشت رباط و کلکلی، کولکوه و اطراف کلهر و نصرت آباد و ناصر آباد بخش مرکزی خاش، توحید آباد و گورچان و گرنچین و بیلری بخش پشتکوه و مناطق دادکان، مارندگان و شهرک ایرندگان بحث و تبادل نظر و برای رفع مشکلات دیگر نقاط این شهرستان پیشنهاداتی ارائه شد.

همچنین در بازدید مسوولان شهرستان خاش برای حل مشکلات آبرسانی و برق رسانی و آموزشی و مسکن محرومین و حمایت از اقشار آسیب پذیر روستاهای شوگه و خان بی بی و تلگزی بخش مرکزی خاش تصمیماتی اتخاذ گردید.

1256670cookie-checkمسوولان به نیازهای حداقلی مردم رسیدگی کنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.