مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تکریم فرزندان برگزیده مخابرات کرمان، با حضور مدیر منطقه

مخابرات ما- خبری از کرمان می خوانید.گرامی داشت فرزندان برگزیده همکاران در این استان.

 

مخابرات ما- در میان هیاهوی خبرهای نگران کننده، در مراسم تکریم و گرامیداشت فرزندان برگزیده همکاران، ،مهندس سید رهام حسینی مدیر منطقه کرمان به جمعی از فرزندان همکارانی را که در رشته های مختلف علمی و هنری حائز مقام شده بودند  جوائزی  اهدا کرد.

تعدادی از برگزیدگان :

  • سید سجاد جعفری اولیا ،رتبه برتر نقاشی با موضوع مدافعان دیروز وطن، مدافعان امروز سلامت شرکت در طرح جابر بین دانش آموزان
  • مهرسا موسی جعفرآبادی،درسا طالب زاده ،کوثر جمشیدی
  • رتبه های طلایی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در محور دستاوردها ،دست سازها و اختراعات مقطع ابتدایی.

ضمنا   صبح روز پنجشنبه ۴ دی ماه مهندس سید رهام حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان در راستای مسئولیت های اجتماعی در دیداری گرم و صمیمی با فرزند یکی از همکاران  این منطقه به گفتگو پرداخت ودر پایان نیز از این دانش آموز کوشا تقدیر کرد.

 

1262890cookie-checkتکریم فرزندان برگزیده مخابرات کرمان، با حضور مدیر منطقه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. گمنام می گوید

    باسلام ب اقای سردبیر اقای سیدرهام حسینی بگید هرمزگان ورشکسته کردی نوبت کرمان شده پول ما بدبختها روب صداسیما سکه ب … حالانوبت کرمان شده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میشه واضح بگین چی شده؟
      قربون شکلت چی شده که اینقده ناراحتی؟

  2. سرباز امام زمانم. می گوید

    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    آقای سلطانی بداند همه کارمندان مثل بعضیها واریز سود ماهیانه از سپرده های بانکی ندارند. زکات به گردنم نیست اما خمس مالم را داده ام . فقط از این بی نظمی و سرقتهای آشکار مخفیانه نگرانم. برای خودم نه ، برای امامم ، که امام زمانم عج بیاید و این اوضاء را از گروهی ظاهرا شیعه ولی بی تفاوت نسبت به اداء حق و حقوق کارمندانی که بعضیها شان نصف حقوقشان را به افراد بی بضاعت بذل و بخشش میکنند ببیند، از بی عدالتی غصه دار خواهند شد. ناراحت نشوید ولی این بی تفاوتی ها و بی برنامه گی ها اثر لقمه حرام است. والسلام . سرباز امام زمان.

نظرات بسته شده است.