مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استمداد نیروهای شرکتی مخابرات از رئیس قوه قضائیه

مخابرات ما- نیروهای شرکتی مخابرات در نامه ای به رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل فعلی خود از ایشان استمداد خواستند.

مخابرات ما- نیروهای شرکتی در مخابرات سالهاست با پیمانکاران کار  و با حداقل حقوق زندگی می کنند. از بین همه آنها، فقط برای نیروهای خدمات اول اخیرا طبقه بندی مشاغل خاص شرکت اجرا شده که مبلغ بسیار اندکی حقوقشان بیش از بقیه در شسکام وشرکتهای محلی است.اما واقعیت این است که نیروهای متخصص و جوان مخابرات صرفنظر از ارتباط کاری با مخابرات، سالها عمر خود را در مخابرات گذرانده اند بدون اینکه به حقوق اصلی و واقعی خود برسند. هر گاه مخابرات خواسته کاری برای پرسنلش انجام دهد این نیروها را از نظر دور داشته و به صرف اینکه نیروهای پیمانکاری هستند از حقوق اولیه خود محروم کرده است.

هر چه از حذف حقوق اولیه این نیروها بنویسیم گوشه ای از کار جا می ماند و قطعا مایه دلخوری این عزیزان می شود.پس بهتر است مشکلاتشان را از زبان خودشان بخوانیم. از نامه ای که برای رئیس قوه قضائیه ارسال کرده اند.

به استحضار می‌رساند اینجانبان کارکنان شرکتی شرکت مخابرات ایران که هرکدام با سوابق کاری طولانی در این شرکت مشغول به انجام وظیفه و خدمات‌رسانی بوده و هستیم و در طی سال‌های خدمت‌رسانی در راستای رضایت مردم شهیدپرور و سربلندی شرکت مخابرات در عرصه ارائه خدمات مطلوب و مفید از هیچ کوششی فروگذار نکرده و خالصانه تلاش نموده‌ایم، متأسفانه در طی سالیان گذشته تاکنون (از حدود سال ۷۹ تاکنون به مدت ۲۰ سال)، مدیران شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تأمین نیروی انسانی زیرمجموعه آن، مغایر و متضاد با قوانین و مصوبات موجود و جاری در قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با دلایل غیرموجه از اجرای قوانین خودداری نموده و حق نیروها و خانواده‌های مظلوم‌مان را پایمال نموده‌اند.با توجه به تورم موجود و خط فقر ۷ میلیون تومانی، آیا رواست که در یک مجموعه و یک تیم کاری، و در زیر یک سقف، عده‌ای ماهانه بیش از ده‌ها میلیون تومان و عده‌ای دیگر فقط به گناه شرکتی بودن کمتر از سه الی سه و نیم میلیون تومان دستمزد دریافت کنند؟متأسفانه مسئولین شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن، هرگز گوش شنوا و دستِ گیرای مشکلات ما نبوده‌اند بلکه بالعکس با تنظیم قراردادهای کاری پر از ایراد، از جمله طبقه‌بندی نیروهای دارای سابقه کاری طولانی (حداقل ۱۰ سال) و دارای مدارک معتبر دانشگاهی در گروه شغلی متصدی که معادل تحصیلات سیکل و نهایت دیپلم است، انعقاد قراردادهای کوتاه‌مدت سه ماهه و اخیراً قراردادهای موقت با حداقل دستمزد و فاقد هرگونه مزایای قانونی دیگر نظیر ارتقاء شغلی، اختصاص مرخصی استعلاجی، استحقاقی و ذخیره نمودن آن‌ها، دریافت وام، رفاهیات، مناسبت‌ها و…، هر روز بیش از پیش عرصه رزق و روزی و مطالبات بحق و قانونیمان را بر ما سخت کرده‌اند.

خواسته و مطالبات ما در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تعریف و اجرای بی‌چندوچون آن به دفعات توسط مقام عظمای ولایت دامت برکاته تأکید گردیده است.

ما به موجب تصویب‌نامه شماره ه/۳۴۶۱۳ ت/۸۴۵۱۵ مورخه ۸۴/۱۲/۱۵ و مواد ۴۸ و ۴۹ قانون کار و لزوم اجرای بی‌قید و شرط آن در کارگاه‌های دارای پرسنل بیش از پنجاه نفر که مستمراً و به کرّات در هر سال به صورت بخشنامه و دستورالعمل به تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی و غیره ابلاغ گردیده خواهان اجرای صحیح و کامل قانون طبقه‌بندی مشاغل و یکسان‌سازی دستمزدها، حذف پیمانکار و انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات، جذب نیروی رسمی از نیروهای موجود در بخش خصوصی در صورت بازنشسته شدن نیروهای رسمی هستیم.

لذا بدینوسیله از شما که به حق، حامی تمام اقشار جامعه به خصوص اقشار مظلوم و ضعیف و آسیب‌دیده هستید، عاجزانه تقاضا داریم مشکلات قرارداد نیروهای شرکتی با مخابرات را بررسی فرموده و ضمن درخواست ارائه توضیح از مسئولین مخابرات ایشان را مجاب نمایید نسبت به انجام درست قوانین برای نیروهای شرکتی اقدام نمایند.

موارد یادشده تنها بخشی از مشکلاتی است که بر نیروهای شرکتی مخابرات طی ۲۰ سال تحمیل شده است. در تمام طول خدمت بدون هیچ ارتقاء شغلی، بدون هیچ مزایایی، همانند نیروهای رسمی به انجام امور تخصصی در هر بخش مخابرات که مسئولین صلاح بدانند، می‌پردازند ولی متأسفانه دستمزد آن‌ها در سطحی بسیار پایین‌تر از تخصصی که به آن مشغولند، است.

ورود پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت مخابرات، نیروهای تحت امر آن‌ها را دچار مشکلات فراوان نموده است. خواهشمندیم در جهت رفع مشکلات نیروهای شرکتی تصمیماتی صورت پذیرد.

در این مدت چندین مرتبه پیگیری و شکایاتی توسط نیروهای شرکتی مخابرات برخی مناطق مخابراتی به قوه قضائیه، اداره کار، استانداری و… انجام شده است که متأسفانه نه شرکت مخابرات و نه پیمانکار وقت هیچگونه ترتیب اثری ندادند و با تهدید به اخراج باعث آشفتگی نیروها گردیده‌اند.

خواهشمند است دستور فرمایید جهت رفع تبعیض و حل مشکلات نیروهای شرکتی شرکت مخابرات اقدام لازم صورت پذیرد.

مخابرات ما در کنار این عزیزان سالها زندگی کرده و مشکلات آنان را می شناسد.باید بگوییم آنچه نوشته اند به حق است ولی فقط گوشه ای از مشکلات آنان است.نیروهای پیمانکاری در شهرستانها بمراتب شرایط سخت تری دارند.

امیدواریم این حرکت مایه حل مشکلات آنان باشد.

 

1272610cookie-checkاستمداد نیروهای شرکتی مخابرات از رئیس قوه قضائیه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
65 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    عده‌ای ماهانه بیش از ده‌ها میلیون تومان و عده‌ای دیگر فقط به گناه شرکتی بودن کمتر از سه الی سه و نیم میلیون

    سردبیر جان عزیزم من شش و جهارصد گرفتم .به خدا وام بزرگ هم ندارم.این ها چه جوری میگن ده ها میلیون میشه توضیح دهید.(تازه الان که گروه ها را با منزلت شغلی بردن بالا)
    اینکه بیان بررسی کنند که معلوم میشه اکثر کارشناس هستند و چقدر می گیرن بعد اون جمله دروغ از آب در می اید. به والله حداکثر کارشناس دوبرابر اینا می گیره.ده ها میلیون کجا بود همش فکر خیالات.
    به نظرم یه حرفی شنیدند .می خواستم یه مثال بزنم گفتم توهین میشه.چون قصتم توهین نبود ننوشتم.یه عده اضافه کار ماموریت حق سرپرستی و … می گیرند.ما چی .آش نخورده دهن سوخته.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوب من
      فیش خود من میدونی این ماه چقدر بود؟
      بخدا جچالت آوره! شش و ششصد
      فقط همین کسورات عادی بوده
      رئیس اداره هم هستم خیر سرم!

      1. ناشناس می گوید

        اقای سردبیر شما که رییس اداره هستی و شش و ششصد گرفتی پس واسه چی این کامنهای مسخره رو منتشر میکنی؟ بعضی از این شرکتیها دیگه خیلی….

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          دوست خوبم
          آیا من می تونم بر اساس آنچه خودم درست یا غلط تشخیص میدم کامنت رو حذف کنم؟
          از نظر شخصی من کامنت شما هم توهین آمیزه هم برخورنده است هم ….
          حالا حذفش کنم؟ چون من خوشم نیومده؟ …
          عزیزم! اونا لابد چیزی دیدن. حقوق ماه های قبل رو دیدن که با معوقات پرداخت شده. اگر منتشر نکنیم یک نگاه یا یک تفکر رو حذف کردیم
          بهتره منتشر بشه تا ضمن گفتگو همه چی روشن بشه
          ضمنا اخلاقتو عوض کن برادر. باور کن نگرانتم.دیگه خود دانید

      2. ناشناس می گوید

        سلام سردبیر عزیز
        ممنونم که نظرات را کاملا منعکس میکنی
        اون اقایی که میگه من ۶ میلیون گرفتم دروغ نمیگه ۱۰ ماه ۱۲ میلیون میگیره یه ماه هم ۶ میلیون

    2. کارمند مظلوووم می گوید

      با نظر شما موافقم
      این بنده خداها فکرمیکنند ما مثلا ۲۰ میلیون و ۳۰ میلیون حقوق میگیریم درماه .
      نه عزیزان اون کارمندهای بانک هستند که بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون میگیرند تازه کارمندهای معمولیشون (اگه زحمت بکشند یه سرچ در گوگل بزنند متوجه میشن)..ما کارمندهای شاخ شکسته مخابرات حقوقمون مایه آبرو ریزیه.زیر خط فقر. اونوقت در نظرسنجی ها میپرسند از اینکه در شرکت مخابرات کارمیکنید چقدر احساس غرور و رضایت میکنید؟(من که اینقدر احساس غرور میکنم که در پوست خودم نمیگنجم)!!!من نمیدونم اینها که این سوالات رو در نظر سنجیها جا میدند خبر از وضع کارمندهای مخابرات ندارند.حتما ندارند دیگه!!
      به قول یکی از همکاران که میگه انشالله باز نشست بشیم میریم دنبال یه شغل آبرومند!!!!

  2. سامان می گوید

    با سلام و تشکر ویژه از سردبیر محترم سایت. ان شا الله از این طریق، صدای ما به مدیران سازمان برسد.. خیلی سخت هست که بعد از پانزده سال عملکرد خوب، هنوز هم که هنوزه با مدارک معتبر بالا از دانشگاه های برتر کشور، شاهد این تبعیض باشبم. و حتی برای ارگانی چون مخابرات! شرم آور..
    آخه با حقوق سه میلیون در ماه، کدوم مهندس، می تونه خرج زندگی بده؟
    کرایه خونه رو بدیم یا خرج همسر و فرزند.. قسط های عقب افتاده؟
    وقتی از دم سوپر رد میشی و میبینی بچه ات با حسرت به ویترین مغازه نگاه میکنه و یا وقتی به مارکت میری و نگران اینی که همسرت! کوچکترین تنقلاتی، خارج از نیاز و مصرف ماهیانه برداره، واقعا شرمندگی داره..
    حالا تو این وضعیت اسف بار، خدا نکنه که یکی از اعضای خانواده نیاز به دوا دکتر پیدا کنه.. اونوقته که باید پیش هر کس و ناکس روبزنی و قرض کنی..
    تمام وقت تو اداره هم حین کار، غکرت مشغول جیب خالی و دو دو تا چهار تا باشه که تا آخر ماه، چگونه خرج کنم که با دخلم سازگار باشه
    انشا الله هر کسی در این راه! قدمی برمیدارد، خداوند عمرش رو با عزت و با برکت بفرماید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      انشا الله

  3. ناشناس می گوید

    مخابرات تعهدی برای بهبود حقوق شرکتی ها ندارد این امر را باید از شسکام و tct1 پیگیر باشید خارج از این مسئله و متهم کردن رسمی ها و غیر رسمی ها به جایی نخواهید رسید اصل ۴۴ مگر یادتان رفته

    1. ناشناس1 می گوید

      ناشناس عزیز
      خدمت شما وسردبیرعزیزسلام عرض می کنم
      شما چراازگفته های آقا سامان که حرف حق راگفته وحرف تمام پرسنل هست ناراحت شدی نه عزیزم مخابرات کاملا”تعهدداردچراچون تا قبل ازشسکام وتی سی تی وان شرکتهای برده داری پیمانکاری محلی بعنوان واسطه ودلال بین پرسنل ومخابرات بودنداما الان مدیران بازنشسته مخابرات پشت پرده ازطریق دوشرکت فوق به فکرپرکردن جیب خودشان هستندواین دوشرکت فقط دلال وواسطه هستندوهیچ اختیاری دربرابرپرسنل ندارنداگراختیاری داشتندنبایستی بانک برای دریافت حقوق پرسنل هرساله همزمان باکارمندان مخابرات تغییرکندچون حقوق پرسنل را هرماه مخابرات با یک چک به دوشرکت دلال می دهدواین دوشرکت بعدازدریافت چک حقوق پرسنل را می پردازندوخیلی ازمسائل پشت پرده که درآینده ای نزدیک به محضر رئیس محترم قوه قضائیه ومجلس شورای اسلامی ورهبرمعظم انقلاب کتبا”جهت رسیدگی مواردگزارش خواهدشدالبته به کمک کلیه پرسنل شرکتی درسراسرکشور.شما فکرکن فرزندت وبستگانت درسازمانی مثل مخابرات مشغول به کارشده و۲۰سال سابقه کارداردآنهم درواحدهای حساس فنی ومالی مخابرات اما شرکتی هست با کمترین حقوق آیا این فرزندنت حق نداردازحق خودش دفاع کندما ازشانس بدمان مخابرات خصوصی سازی شدوگرنه مثل سایرنهادها الان قراردادمان مستقیم با مخابرات منعقدمی شدآنهم به صورت کاملا”قانونی امادرزمان دولتی هم کارمندان ومدیران تصمیم گیرمخابرات همیشه سنگ می انداختندالان هم همینطور.ناشناس جان ناراحت نباش هرکسی حق حیات داردوبایددربرابرکارانجام شده مزدش رادریافت کندبعدش مخابرات خصوصی شده و…..بگذریم .کارمندان رسمی برای خودشان هرماه میلیون ها تومان دریافت کنندبه ماربطی نداردما حقمان را می خواهیم شما فکرکن این کارگران شرکتی یکی ازبستگانت هستندکه حقشان سالها پایمال شده ومی شود.باتشکر ازشما

    2. ناشناس می گوید

      حق گرفتنی هست ، همونطوری که جنابعالی و همکاران رسمیتون هنوز از در مخابرات به حکم بازنشسته شدن بیرون نرفتین، راهی مراجع و محاکم قضایی می شید، هر اصلی باید بر پایه یک قواعدی شکل گرفته باشه ، چطور شده که قاعده بازی فقط به نفع شماست ، سفره خوب گرد باشه نه مستطیل چهار گوش ، دست همه باید به مرکز سفره برسه ، خیلی دوست دارم بشینیم کنار هم و یه چای تلخ مهمانتون کنم و با هم کمی گپ بزنیم ، برقرار باشید در این بی قراری ذهنتان، کسی قصد دست درازی به منافع شما رو نداره ، حق زندگی متعادل برای همه هست ، خدا رو شکر بعضی ها کاری از دستشان بر نمیاد وگرنه ……………….

    3. ناشناس می گوید

      عزیزم اقای صدری شده
      ریس تلفنهای هیئت مدیره پرسپولیس

      1. ناشناس می گوید

        مگه هرکس تو مخابرات بوده قراره در جهان آخرت هم با تلفن محشور بشه ؟؟؟؟

  4. ناشناس می گوید
  5. دوست می گوید

    بنظر من هم قبل از هر چیز شاید رمز موفقیت شرکتی ها اصلاح ذهنیت ها و طرز تفکرات شان است .

    1. امید عمرانی می گوید

      سلام آقای دوست
      بنظر ما شرکتیها هم رمز موفقیت شما و شرکت در به رسمیت شناختنه ما و تبعیض قائل نشدن در بحث انسانیت هست
      سعی کنید شماهم کمی ذهنیتتون رو تغییرات اساسی و مثبت بدید

  6. مهدی. بوشهر می گوید

    سلام
    درود بر شما سردبیر محترم
    امیدوارم قدم خیر شما سبب خیر برای ما شرکتیها بشه..
    رسمی های اداره حقشون رو میگیرن… خدا بیشتر هم بهشون بده..
    انشاالله حق ما و خانوادمون هم زنده بشه… ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به امید خدا

  7. حسن می گوید

    باسلام خدمت همکاران وسردبیرمحترم حالا ماکجا چندصدمیلیون حقوق گرفتیم که طومارش کردین بریدببیند شرکتهای دیگه چقدرحقوق میدن مثلا شرکت گازو…. درثانی بعدازچندسال میخوان یه کمی از حقمون را بدن.حالا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کرفتیم دیگه
      از ایتدای استخدام اگر همه رو رو هم بذاریم
      چند صد میلیون که نه
      ولی بقدر خوردن و زنده موندن بوده

  8. شرکتی کرمان شاه می گوید

    با تشکر از سر دبیر محترم.
    ان شا الله خیر ببینید.. انتشار این مطلب، کمک زیادی به ما شرکتی ها می کند. اگه امکان داره لینک کارزار رو هم بذارید گوشه تا همکاران شرکتی ای که اطلاع رسانی نداشته اند، مطلع شوند و رای ها بالا رود. ممنونم
    https://www.karzar.net/tci-employees

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همینو براش سه تا مطلب مستقل نوشتم

  9. ابی می گوید

    سلام به سردبیر و همه همکاران و دوستان
    جناب سردبیر ازینکه این خبر را در سایت تان منتشر کردید ممنون و متشکریم امیدواریم صدای ما را به زبان گویای خودتان به مسئولان و کاربدستان مخابرات انتقال دهید

    ضمنا از اظهار نظر حق گویانه و حق خواهانه اتان در مورد نیروهای شرکتی مخابرات متشکر و ممنویم

    امیداست شما جرقه ای باشید که این جرقه تحولی بزرگ را هم برای نیروهای شرکتی و هم برای مخابرات در بر داشته باشد

    اجرتان با الله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      من با یک دست نمی توانم از همه جا خبر داشته باشم
      شما خبرهارو برام بفرستید تا من بتونم منتشر کنم
      باور کنید کار سختی است بخدا

  10. ناشناس می گوید

    به هر حال تلاش سردبیر محترم برای خبر رسانی قابل تقدیر است

  11. ناشناس می گوید

    به نظر بنده این نامه نگاریها مشکل راحل نمیکند چون مخابرات یک شرکت خصوصی میباشد .اصلا هدف اصلی از خصوصی سازی مخابرات این بود که دولت اززیربارمشکلات نیروی انسانی خودرارهاکند.

  12. ناشناس می گوید

    شرکت بیش از حد نیاز نیرو داره. این نیروهای اضافی هم بین رسمی ها هستند هم شرکتی ها. شرکت با یک نصف نیروهای فعلی هم کارش راه میافته. نصف کارکنان به پای بقیه میسوزن. شرکت باید کارکنان اضافی رو تعدیل بکنه. باقیمونده ها رو رسمی بکنه.
    تعدیل در همه جا اتفاق میافته اما تو مخابرات تبدیل به تابو شده.

    1. شرکتی مخابرات می گوید

      باز مدافعان حقوق خود داغ کردند … !!!
      ما که تو شهرستان نیشابور هستیم تازه کمبود نیرو هم دارند باز شما میگی … واقعا متاسفم .

    2. مهدی می گوید

      با سلام همکار گرامی تو خودت دوست داری تعدیل بشی و بی کار؟
      اینجا که ما کار میکنیم کار ۸نفرو انداختن گردن ۲نفر اون وقت چطور شما میگی نیروی اضافه داره مخابرات نکنه شما کار نمیکنی و اضافه هستی؟😊

    3. حق گو می گوید

      چرا شما مساله رو وارونه مطرح میکنید؟ چرا نمی گید که شرکت نیازی به نیروهای شرکتی نداشت . واگر نیرویی احتیاج داشت مثل روال اداری خودش در زمان دولتی باید آنها را استخدام رسمی میکرد. آنهم نه با این حجم انبوه و بی در و پیکر و پارتی بازی کلان ، بلکه به اندازه مورد نیاز و با عرف و اصول خاص مخابرات ، این سوژه خصوصی سازی صرفا به دلیل بدبخت کردن بیشتر کارمندان رسمی بود و تضییع همه جانبه حق و حقوق اونها

      1. ناشناس می گوید

        اگه یه روز کارمندای خصوصی اعتصاب کنن و کار نکنن اونوقت ببینید چطور کارمندان قراردادی به لرزه میفتن از بلد نبودن کار

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          آی آی!
          هنوز متوجه نشدین؟
          هنوز متوجه نشدین؟
          کار روی زمین نمی ماند! چه من برم چه شما چه همه ماها!
          عزیزم! این حرفها وقتی موثره که کیفیت مهم باشه ولی نیست!
          تفرقه ایجاد نکنید باور کنید همه ضرر می کنید

    4. محمد می گوید

      عزیزم بازنشسته هاییکه سرکارن واونهایی که ۳۵ سال دارن کارمیکننو نمیخوان برن روبیرون کنن ببین چقدر کمم داره مخابرات نیرو

  13. ناشناس می گوید

    متاسفانه افزایش ها طوری می شود که پیکان و فلش ان در بالاترین رقم به مدیران برسد از جمله حق جذب که از ۲ م حداقلی شامل اکثریت و به ۷م مدیران می رسد و با قراردادان زمان اجرای ان از ۹۸ حق اکثریت بازنشستگان را به نفع خود پایمال کردند البته ما قضایا را از طریق قانون پیگیری می کنیم

  14. شرکتی ده ساله می گوید

    مطمئن ام ازاین شکایات آبی برای کسی گرم نخواهد شد. میگید نه صبر کنید . مخابرات هیچوقت درگیر نیروی انسانی نمیشه و تعهدی هم نداره برای استخدام مون در این نامه یک تصویب نامه قید میکنید صد تا تصویب نامه و آئین نامه رو خبر نداریدبه فرض حتی هم قوه قضاییه رسیدگی کنه در قدم اول با انعکاس یک آئین نامه یا تصویب نامه توسط مخابرات ، قوه قضاییه حق را به مخابرات و مدیران مخابرات خواهد داد باز میگید نه صبرکنید .

  15. ناشناس می گوید

    آقای فرقانی باید جوابگو باشند چه مدیریت منابع انسانی است که فقط حرف مدیران را جابجا میکند

  16. شرکتی مخابرات می گوید

    سلام سردبیر محترم خیلی تشکر ازینکه نامه و مشکلات مارو بازتاب می دهید انشالله که مسولان مخابرات هر چه زودتر یک فکر اساسی به حال ما یکنند نه اینکه فقط وعده و وعید بدهند …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خواهش میکنم
      انشا الله تکلیف روشن بشه

  17. آژیر مرگ و زندگی می گوید

    فقط کار و فقط کار و فق، کار
    خوشحالی و خرید و تفریح و امکانات رفاهی و ….. برای ما شرکتیها حرام است و مرگ تدریجی و پیری زودرس
    و مرگ مُردن نیست
    و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست.
    من مُــرده‌گان بی‌شماری را دیده‌ام
    که راه می‌رفتند
    حــــرف می‌زدند
    سیگار می‌کشیدند
    و خیس از باران، انتظار و تنهایی را درک می‌کردند
    شــعر می‌خــواندند
    می‌گریـــستند
    قرض می‌دادند
    می‌خــندیدنــد
    و گریه می‌کردند…!

    آره… مرگ تنها نفس نکشیدن نیست…

     گاهی نفس کشیدن هم معنای زندگی نمی ده… بوی مرگ میده این مخابرات برای ما شرکتیها دیگه بهش آلرژی پیدا کردیم ولی مجبوریم پس از ۲۰ سال تحمل کنیم تغییر در دهه چهل به بعد سخت است

     وقتی احساس تکرار و روزمرگی می کنی…

    دیگه فقط نفس می کشی اما زندگی نمی کنی…!

    چون توی روزمرگی گم شدی…

    واسه بیرون اومدن از این تکرار چی کار می شه کرد .

  18. آهای خبر خبر خبر دار می گوید

    با سلام شنیده ها و شواهد حاکی از آن است مدیران مناطق مخابراتی بدستور مدیر مخابرات ایران در حال رایزنی و دیدار با نمایندگان مجلس در دفاتر شهرستانها و دیدار حضوری در خصوص افزایش تعرفه ها در مجلس شورای اسلامی هستند . الان موقع یک پاس گل طلایی نمایندگان به شرکتیهای مخابرات هم هست یک همت کوچک نمایندگان و نیروهای شرکتی باعث عوض شدن سرنوشت شان است .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      انشا الله
      فکر میکنم اگر با نماینده ها صحبت کنید
      اونا تعرفه رو منوط میکنن به تغییر وضعیت شرکتی ها.
      بعدش برای افزایش تعرفه به دولت فشار میارن
      این به نفع مخابرات و شرکتی هاست

      1. ابی ۱۲۳ می گوید

        چرا مخابرات از خودش مایه نمیزاره ؟

        تازه مخابرات همیشه برای هر چیزی التماس میکند ولی ضمانت اجرایی برای قولشان نیست

        تا حالا یه قول و یا یک وعده راست از هیچکدام از مسئولان مخابرات ندیده ام
        نمیدونم اینا چوپان دروغگو هستند یا پینکیو …

      2. ناشناس می گوید

        سر دبیر محترم با سلام
        .حکایت مخابرات مثل گرازه که معلوم نیست تخم می ذاره یا بچه زاست

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          گراز؟
          تخم؟
          بچه؟
          خدایا علم چقدر پیشرفت کرده!

      3. ناشناس می گوید

        اقای سردبیر شما هم خوب داری شانتاژ میکنی و خط میدی…افزایش تعرفه چه ربطی به این موضوع داره ؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          خدایا
          آدم حرف هم که میزنه منفی باف ها شروع میکنن
          ببینید. بالاخره تعرفه ها زیاد میشه
          نماینده ها میتونن از این امتیاز استفاده کنن و به مخابرات بگن اگر در وضعیت شرکتی ها تغییری بدین ما هم کمک می کنیم تعرفه ها زیاد بشه.اگر کمک نمی کنید خودتون برین با دولت سرشاخ بشین.
          این حرف کجاش اشکال داره؟
          کجاش نوشتم که اگر تعرفه زیاد نشه نباید حقوق شرکتی ها زیاد بشه؟
          ایده من اینه (هر کی در این کشور کار کنه و تن به کار بده اونم کار سالم باید به طلا بگیرن! حداقل زندگیش باید خوب بچرخه)
          لازمه بکم شرکتی هم جزو این ایده منه؟
          بس کنید دیگه!
          شدین عین این مخالفان خارج رفته با ذهن های بیمار! دو نفر با هم نمی تونن یه حرف بزنن!
          این آخرین باری است که به احترام کامنت نوشته شده جواب دادم.
          شما هم تکلیف خودتو روشن کن.هیچکسی وادارت نکرده از مخابرات ما استفاده کنی. هیجکس منو هم نمی تونه وادار کنه برای شخص شما کاری بکنم!
          لطفا یا ذهنت رو سالم کن یا با منفی بافی انرژی ما رو نگیر.
          باشه؟

  19. فنی می گوید

    دوستان شرکتی در نامهها و مطالباتتون تون فقط و فقط سعی کنید در مورد خودتون حرف بزنید چکار رسمی دارید رسمی بیچاره مخابرات ماهی ۵-۶ تومن میگیره مابقی ادارات رو برید نگاه کنید بعد بگید رسمی رسمی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام یک نفر پیدا شد حرف درست بزنه
      چرا از خودتون حرف نمی زنین؟
      ماجرا درست مثل گذشته ای است که برخی از دوستان شرکتی فکر میکردن اگر رسمی ها بازنشسته بشن اونا رسمی میشن
      ولی نشدن
      حالا هم فکر میکنن اگر به اونا ندن به شرکتی ها میدن
      باور کنید هیچ تاثیری نداره
      کما اینکه ده ساله به رسمی ندادن ولی برای شرکتی هم کاری نکردن
      باید هر گروهی بفکر خودشون باشن

      1. ناشناس می گوید

        صد در صد با شما موافقم
        اما همه تقصیر از سمت شرکتی ها نیست
        کم نیستن رسمی های عزیزی که از هر امکان و فرصتی برای جلوگیری از بهبود شرایط شرکتی ها استفاده میکنن
        برادران و خواهران مهربان باشیم با هم

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          در هر موردی امکان نداره همه ما با هم مقصر نباشیم
          فقط یک نفر یا یک تیم یا یک گروه مقصر نیست
          ما باید ما بشیم قبل از اینکه من تکه تکه بشه

  20. ناشناس می گوید

    شوآف….

نظرات بسته شده است.