مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اینجا روستای گاگش علیا است از شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی!

مخابرات ما –  اینجا روستای گاگش علیا از شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است جایی که کوه و آسمان و برف به هم می رسند.

مخابرات ما – اینجا کوه های بلند مناطق روستایی است در استان آذربایجان غربی. روستای گاگش علیا در شهرستان مهاباد. جایی که حداقل یک متر برف روی زمین نشسته است و عبور و مرور در مناطق کوهستانی  متوقف شده است.

اما خبر می رسد فیبر نوری این روستا قطع شده و برای عملیات دشوار رفع خرابی فیبر نوری باید اقدام شود. افراد زیادی از ساکنین روستاها منتظر رفع مشکل هستند تا ارتباطشان از پس کوه های بلند منطقه با فضای شهرها متصل گردد.

جاده ها بسته است و عبور و مرور متوقف! با چه وسیله ای باید تجهیزات را تا بلندی کوهها ببرند؟ مگر چنین چیزی ممکن است؟ حتی پیاده روی هم با این همه وسیله سخت و دشوار است.

یک راه حل وجود داشت! فقط یک راه حل!

همدلی مردم منطقه کوهستانی  و مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای رفع خرابی شبکه فیبرنوری روستاهای مهاباد این بار هم غیر ممکن را ممکن کرد.  با توجه به ارتفاع  یک متری برف و عدم دسترسی جاده ای به محل خرابی، با کمک اهالی این روستا تجهیزات رفع خرابی فیبرنوری پس از چند ساعت پیاده روی به محل عملیات رسانده شد.

برودت هوا و طولانی شدن عملیات، ماموران مخابرات را به دردسر انداخته است! آب یخ زده! دست ها تا بو توان خود را از دست داده اند اما کار را نمی توان تعطیل کرد!

اینجاست که روستاییان گاگش علیا آتشی  در اطراف کارکنان مخابرات گرد می کنند تا به دست های یخ زده آنان تاب و توان کار بدهد.

بالاخره  این کار دسته جمعی نتیجه داد و عملیات پس از ساعت ها کار و تلاش و همدلی نتیجه داد و خرابی مسیر رفع شد.  این کار تمام شد اما طعم  این همکاری هنوز زیر زبان همه مانده است.

 

1273470cookie-checkاینجا روستای گاگش علیا است از شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    پس کارگزار بیچاره چی . چرا اسمی از اون بیچاره نمیاری آقای مدیر سایت محترم .واقعا در حقش ظلم کردی

  2. اولی می گوید

    حذف کن بهتره

  3. ناشناس می گوید

    🔸دکلهای مخابراتی ماسال یکی پس از دیگری در حال بهره برداری
    🔺 روستای گنذر و شیخ نشین از اینترنت نسل سوم برخوردار شدند

    ✍به گزارش اتاق خبر ماسال، شرکت مخابرات منطقه گیلان جهت پوشش اینترنت نسل سوم(۳g) تلفن همراه و همچنین استفاده ساکنین در روستای شیخ نشین با پیگیری بهشتی رییس اداره مخابرات شهرستان و موافقت مدیر شرکت مخابرات منطقه گیلان با تعویض سیستم نسل دوم تلفن همراه و ارتقا آن به نسل سوم جهت استفاده بهینه از اینترنت تلفن همراه انجام گردید. و ساکنین روستای مذکور و روستاهای اقماری از نسل سوم تلفن همراه برخوردار گردید.
    و قابل استفاده و بهره برداری برای مشترکین تلفن همراه اول میسر شد

    📡 اتاق خبر ماسال
    @otaghkhabarmasall

  4. ناشناس می گوید

    من میفهمم کار کردن در این سرما و لخت کردن کابلی که مثل یه تیکه استخوان سفت شده با انگشتایی که از سرما بیحس شده یعنی چی درود به غیرت و شرفتان

  5. امیر می گوید

    سلام
    درود بر این همکاران عزیز خسته نباشند.خدا قوت

  6. کوروش می گوید

    سلام
    این عکس ها رو بفرستید برای اقای فرقانی معاونت نیروی انسانی مخابرات ایران تا ببینن ومتوجه بشن بار کار مخابرات رو دوش چه کسانی هست تا درجواب هرنامه ای که درخصوص نیروهای خصوصی به ارگانهای مختلف میخواهند بدهند به این پاسخ کذایی و از مد افتاده اینها نیروهای ما نیستند کار برون سپاری شده وشرکت طرف این نیروهاست و طرح طبقه بندیم درست اجرا شده بسنده نکنند اخرش یه متر چاله هست و مشتی خاک و فراموشی برای چندروز متمولانه زندگی کردن با ابروی دیگران بازی نکنید .خدا دیر گیره ولی شیر گیره شما که کبک هم نیستید.

  7. ناشناس می گوید

    یادی هم از کارکنان سرشکسته مخابرات بکنید

  8. ناشناس می گوید

    بد نیست یادی هم از کارگزار روستا بکنین!

  9. اکبر می گوید

    سلام به سردبیر گرامی
    به احتمال زیاد این نیروهای زحمت کش به قول مدیران ارشد نیروهای پیمانکاری هستن و به مخابرات هیچ ارتباطی ندارند هرجور شده باید رفع خرابی کنند تا درآمد برای مخابرات ایجاد بشه

  10. ناشناس می گوید

    زحمت کارها به دوش مخابراتی ها مدیریت ناکارامد غیرمخابراتی ها

  11. ناشناس می گوید

    سلام- فیبرنوری هوایی ندیده بودیم

    1. رسمی می گوید

      در استانهای محروم و غرب کشور تا دلت بخواد داریم

  12. ناشناس می گوید

    درود بر غیرتتان
    کاش مدیران هم با نیروهای زیر دستشان همدل بودن ونسبت به نیروهااز جمله شرکتی ها متعهد بودن و با آنها مثل غریبه برخورد نمی کردند

  13. فنی می گوید

    درود بر این همکاران عزیز خسته نباشند

  14. رساگو می گوید

    سلام واحترام به کلیه همکاران اعم از رسمی،قراردادی،شرکتی،پیمانی،خداقوت،بهترینها را برایتانن ارزومندم،سلامت وشاد باشید

نظرات بسته شده است.