مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مرکز دهلران بطور کامل بازسازی شد

مخابرات ما- مرکز تلفن دهلران که سه ماه پیش دچار آتش سوزی شده بود با تکیه بر توان داخلی و همت همکاران بطور کامل بازسازی شد.

مخابرات ما – دهم آبان ۱۳۹۹ خبری در رسانه ها جلب توجه کرد:

دهلران-ساعتی پیش مرکز دیتای مخابرات دهلران دچار آتش سوزی شد.

در حال حاضر ارتباطات تلفن ثابت و دیتا در شهرستان دهلران قطع شده است.

همان روز حشمت اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام، دلیل آتش سوزی را اتصال برق مرکز دانست وی گفت: ارتباط حدود ۲هزار مشترک تلفن ثابت به علت سوختن کارت مشترکین قطع شده است.

دو روز بعد از آتش سوزی مدیر منطقه ایلام خبر داد که  مخابرات  توانسته است ارتباط تلفن های ثابت همشهریان را با وجود سوختن ۳۵۰۰ کارت مشترکین، برقرار کند.

 

اینک  نزدیک به سه ماه از واقعه آتش سوزی می گذرد.

 

امروز اسدی مدیر منطقه ایلام از ساختمان مرکز مخابراتی این شهر  بازدید کرد ، همان مرکزی که آنش گرفته بود.  ایشان در مورد اتفاقات بعد از آتش سوزی به خبرنگار ما گفت:  بعد از آنش سوزی  تعمیر و بازسازی بخشی از کارتهای تلفن داخلی مرکز مخابرات دهلران در دستور کار ما قرار گرفت و توانستیم با تکیه بر توان داخلی و همت همکاران و با نصب تجهیزات جدید، مرکز را بازسازی و تعمیر اساسی کنیم.

ایشان خبر داد که اینک مشکلات مرکز دهلران حل شده و ارتباطات مرکز بطور کامل برقرار است و هم اکنون هیج مشکل فنی در مرکز مخابرات شهرستان وجود ندارد.

1273550cookie-checkمرکز دهلران بطور کامل بازسازی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناصر می گوید

    اول بگوئید چرا سوخت ؟و چه راهکارهایی برای جلوگیری از سوختن مراکز مشابه دارید وبعد بگوئید بازسازی شد و چه هزینه برای بازسازی و ترافیکهای از دست رفته و نارضایتی مردم پرداخت کردیم

  2. امیر می گوید

    با سلام و خدا قوت به سردبیر عزیز
    یکی از علتهای آتش سوزی مراکز مخابرات نداشتن نیروی شیفت فنی هست من نمیدونم چرا در مخابرات وقتی میخان صرفه جویی کنن نیروهای شیفت فنی را حذف یا کم میکنن.به خدا هزینه سوختن یک مرکز و حتی راهاندازی دوباره آن به مراتب خیلی بیشتر است.سر دبیر جان شما خودتان در مشهد تجربه این کار را داشتین.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب
    مگر قبلا به کارشناسان -کارشناس مسئول -روسای مراکز -رئیس ادارات ومدیران جق جذب پرداخت نمیشد که مخابرات قطع کرد وپس ازبازنشسته شدن تعداد زیادی مجددا جذب را برقرار کرده است وحق کسانیکه بازنشسته شده اند ضایع گردید !!!!!!

  4. ناشناس می گوید

    اینجا روابط عمومی مخابرات ایرانه؟

  5. ناشناس می گوید

    پیروزی صد پدر دارد و شکست یتیم است!!

  6. ناشناس می گوید

    خداقوت به همت شما
    متاسفانه مدیران قدردان کارکنان نیستند

نظرات بسته شده است.