مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارزار، جایی برای نمایش نارضایتی و توجه و انذار مدیران و تصمیم گیران

مخابرات ما- چند نظرسنجی مخابراتی در سایت کارزار در حال انجام است.شما هم نگاهی بیندازید.

مخابرات ما – سایت کارزار تبدیل شده است به جایی برای ابراز نارضایتی مردم از برخی امور جاری. چند نظرسنجی مخابراتی هم در جریان است که تصویر آن را می بینید.

لینک ورود به سایت کارزار برای شرکت در نظرسنجی ها

 

در مورد کارزار نیروهای شرکتی قبلا صحبت کرده ایم. اجازه بدهید حالا در مورد «کارزار» اعتراض به نحوه خدمات‌دهی بیمه تکمیلی معلم توضیح بدهیم.

متن کامل درخواست جمعی از کارکنان و بازنشستگان مخابرات کشور :

🔸بیمه معلم خسارت پزشکی ما را نمی‌دهد و یا پرداخت آن ماه‌ها طول می‌کشد و وقتی سوال می‌کنیم می‌گویند چون مخابرات پول بیمه معلم را نمی‌دهد نمی‌توانیم مبلغ خسارات پزشکی شما را پرداخت کنیم.

🔸برای ما بسیار شگفت‌آور و سوال‌برانگیز است که بیمه معلم چگونه از طرفی می‌گوید مخابرات پول ما را نمی‌دهد ولی از طرف دیگر در سال جاری مجدداً با شرکت مخابرات قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان را تمدید می‌کند.

🔸صرف نظر از این که مقصر این ماجرا چه کسی است، مشکلات و فشار آن به علت وضعیت اقتصادی موجود بر دوش ما سنگینی می‌کند و ما نمی‌توانیم هزینه‌های درمانی خود را پرداخت کنیم. آنچه تاکنون به نتیجه نرسیده فریادهای حق‌طلبانه کارکنان و بازنشستگان است.

🔸لذا از آن مقام محترم استدعا داریم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اتمام قرارداد بیمه تکمیلی معلم، دستور فرمایند به وضعیت اسفبار بیمه تکمیلی معلم رسیدگی عاجل مبذول دارند.

🔸لازم به ذکر است که حق بیمه از کلیه کارکنان و بازنشستگان به صورت مرتب و بدون وقفه کسر می‌گردد و انتظار ما این است که شرکت مخابرات با یک شرکت بیمه درجه یک قرار داد بیمه تکمیلی را ببندد که اینگونه موجب ضرر و زیان ما نشود و بتواند به تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند.

 

.

1274020cookie-checkکارزار، جایی برای نمایش نارضایتی و توجه و انذار مدیران و تصمیم گیران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. i می گوید

    خرید ۵ سال سابقه، بعد از بازنشستگی در تأمین اجتماعی
    رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
    جناب آقای دکتر قالیباف

    نمایندگان محترم کارگران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی

    درود بر شما

    پیشنهاد می‌شود قانونی وضع شود که بعد از بازنشستگی، خرید سابقه تا ۵ سال برای بازنشسته‌ها به‌صورت اختیاری امکانپذیر شود، که این امر بنا به درخواست شخص بصورت ماهیانه یا بصورت نقدی باشد . چراکه خیلی از بازنشسته‌های تأمین اجتماعی در دوران کار امنیت شغلی نداشته‌اند و کارفرماهایشان بعضی از سال‌ها را بیمه رد نمی‌کرده‌اند. همچنین برای بازنشسته های دیگر هم مفید میباشد بدلیل اینکه تا ۵ سال، سابقه بازنشستگی انها بالاتر میرود و ارتقا پیدا میکند و در نتیجه ۵ روز در ماه حقوقشان بالاتر میرود. به این ترتیب کمی از سختی‌هایی که کشیده‌اند تسکین پیدا می‌کند و هم خود سازمان تأمین اجتماعی سود میکند . از لحاظ روحی و فکری بالا رفتن سابقه سنوات بازنشستگی برای بازنشستگان تاثیر بسیار مثبتی دارد و میتواند روی برخورد و ارتباط انها با خانواده و جامعه تاثیر مثبت بگذارد. چون در تامین اجتماعی حداکثر سابقه بازنشستگی ۳۵ سال یا ۳۵ روز حقوق در ماه میباشد، بطور مثال اگر شخصی با ۲۵ سال سابقه بازنشسته شده باشد با خرید ۵ سال سابقه، سابقه اش به ۳۰ سال ارتقا پیدا میکند و یا شخصی اگر ۳۳ سال سابقه بازنشستگی داشته باشد با خرید ۲ سال سابقه، سابقه اش به ۳۵ سال میرسد. این کارزار که برای همه به خصوص برای ارتقا سابقه بازنشستگان مفید است حتی برای فرزند شما که تازه شاغل شده برای زمان بازنشستگی اش، حمایت و امضا کنید لطفا ادرس این کارزا که در زیر متن امده تا میتوانید پخش کنید چون برای هر کسی میتواند مفید باشد و اتفاق بیفتد حتی برای شما که داری این پیام را میخانی وشاید داری لبخند میزنی. بدلیل عدم امنیت شغلی و احتمال رد نکردن بیمه توسط کارفرما در زمان اشتغال که برای هر شخصی میتونه اتفاق بیفته و این اشخاص موقع بازنشستگی تازه میفهمند که چه ضرری کرده اند و چه حقی از انها ضایع شده. ولی اگر انشاالله این کارزار به سرانجام برسد، میتواند خیلی جبران کننده باشد. لطفا این کارزار را تا حد ممکن تبلیغ و نشر و پخش کنید چون نویسنده این کارزار یک بازنشسته ساده میباشد که دچار همین مشکل شده یعنی در ایام اشتغال ۴ سال برایش بیمه رد نشده و الان با ۲۶ سال سابقه بازنشسته شده ولی اگر این کارزار موفق بشه خیلیها مثل ایشان به حق تضییع شده شان میرسند . و همچنین برای بازنشستگان دیگر هم مفید است و میتوانند تا ۵ سال سابقه شان ارتقا پیدا کند. https://www.karzar.net/69775 نکته دیگری که میتواند در مزیت این کارزار به ادرس https://www.karzar.net/69775 حتی برای بازنشستگان دارای سی سال سابقه به بالا مفید باشد، این است که چون حداکثر سابقه بازنشستگی در تامین اجتماعی ۳۵ سال میباشد، بازنشستگان عزیز دارای مثلا سی سال سابقه میتوانند با خرید ۵ سال سابقه دیگر سابقه شان به ۳۵ سال ارتقا پیدا کند یا مثلا بازنشسته ای که دارای ۳۳ سال سابقه باشد میتواند با خرید ۲ سال سابقه دیگر سابقه اش به ۳۵ سال ارتقا پیدا کند که حداکثر سابقه تامین اجتماعی میباشد پس لطف کنید این کارزار که لینک ان در بالا میباشد تبلیغ، نشر و پخش شود. همچنین شما میتوانید با نوشتن (کارزار خرید ۵ سال سابقه، بعد از بازنشستگی در تامین اجتماعی ) این متن را سرچ کنید، و انرا امضا و حمایت کنید که در سایت کارزار بصورت رسمی ثبت شده است.

  2. لیلا می گوید

    باسلام واحترام ۲۱سال در واحد مشترکین منطقه تهران مشغول بکار با قرار داد ۳ماها حقوق ناچیز شرکت خدمات اول آیا فکری به حال ما مخابرات ایران نمیخواهد انجام بکندبرنامه ای ندارد باتشکر

  3. ضد تبعیض و بردگی می گوید

    قابل توجه نیروهای شرکتی عزیز
    ظالم ها را مظلومین بوجود میاورند
    ‏فرعون‌ها نمی‌توانند برده‌ها را
    به وجود آورند؛
    برده‌ها هم تعدادشان بیشتر است
    و هم قدرت‌شان …
    این خود برده ها هستند
    که فرعون ها را می سازند

  4. همکار شهرستان می گوید

    سلام
    در اداره مخابرات شهرستانها برای پرسنل واحد های مشترکین هرده روز یک ما سک میدهند و روسای ادرات هیچ مسئولیتی در این خصوص احساس نمیکنند .
    نمره نظارت پشتیبانی بهداشتی شرکت مخابرات ایران دردوران کرونا صفر میباشد بالای ۸۰ %پرسنل رسمی بالای پنجاه سال بوده و نیازمند مراقبتهای بهداشتی میباشد ومدارک پزشکی جهت در یافت هزینه های بیمه تکمیلی معلم مثل توپ فوتبال بین نمایندگی بیمه معلم و مسئو لین ملی شهرستانها و کارکنان بدلیل واهی پاسکاری میشود داروهای تقویتی برای افراد مسن لازمه زندگی است .

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات به مدیران قوی نیازمند است و گرنه برای تعیین مدیرعامل و… می‌توانستند مزایده بگذارند و یا قرعه ک‌ی کنند شاید بهتر جواب میداد

  6. ناشناس می گوید

    اصول مدیریتی از شرکت خداحافظی کرده است

  7. عبدالناصر از سیستان می گوید

    🦋🌿

    مرد آهسته درِ گوش فرزندِش گفت:

    پسرم، در دنیا فقط یک گناه هست و آن دزدیست، در زندگی هرگز دزدی نکن.
    پسر متعجب و مبهوت به پدر نگاه کرد، بدین معنا که او هرگز دست کج نداشته. پدر به نگاه متعجب فرزند، لبخندی زد و ادامه داد:
    در زندگی دروغ نگو، چرا که اگر گفتی، صداقت را دزدیده ای.
    خیانت نکن، که اگر کردی، عشق را دزدیده ای.
    خشونت نکن، که اگر کردی، محبت را دزدیده ای.
    ناحق نگو، که اگر گفتی، حق را دزدیده ای،
    بی حیایی نکن، که اگر کردی، شرافت را دزدیده ای،

    پس در زندگی فقط دزدی نکن…👌

    ╭─┅─═ঊঈঊঈ═─┅─╮
       🖤 
    ╰─┅─═ঊঈঊঈ═─┅─╯

  8. حمید می گوید

    سلام احتراما کارمندرزمنده که کمترازشش ماه داره وخانواده شهیدوجانبازه رااصلاح کنیدفرزندان بیکارکه پیمانکارمحلی شدن وترس وامنیت شغلی ندارن عدالت اجراشودوالاکمترازشش ماه هم جنگیده بدون منتی این حق ماوامثال خون داده هاوجانبازان سرافرازنیست برای همه میگم نه خودم شاغل رسمی فرزندبیکار.۳۱سال سابقه سردشدن خاندان شهدا.

  9. قرارداد ۸۹ روزه خدمات اول می گوید

    سلام خوبه کارزار و فارس من و ….. الویت بندی رو بصورت آزاد و بدون حاشیه به نمایش گذاشتند وخامت حال شرکتیها در مخابرات و تضییع حقوق کارشناسان شرکتی خدمات اول و شسکام برای همه محرز گردید.امید است با این نمایش صفحه بعضیها به خودشون بیایند .و قبل از هر فاجعه ای فکری بردارند.

  10. کارشناس شرکتی خدمات اول مخابرات منطقه س و ب می گوید

    سلام آقای سردبیر و رصدگر محترم این کار شما در عرصه خبرنگاری و خبرگزاری مورد تایید و تحسین همه اقشار شرکت مخابرات است که بر خود تکلیف میدانم که با یادآوری بعضی نکات مکمل این امر پسندیده تان باشم
    چرا کارمندان صادق و وفادار از مدیران خود ناراضی می شوند؟

    این سوالی است که بسیاری از کارمندان شاید بارها بهش فکر کردن ولی به هر دلیلی هیچ وقت به زبان نیاوردند
    من بعنوان یک کارشناس فنی در حد توانم صادق و منظم که بیش از۱۷ سال در مخابرات از پایین ترین سطح سازمانی شروع کرده است و در این۱۷ سال در کمال صداقت، دقت و وفاداری به این شرکت بوده ام ، لازم است بگویم من نه در زمینه منابع انسانی و بهره وری سازمانی تحصیل کرده نه تخصصی دارم .. فقط از دید خودم به آن پرداخته ام.. شاید یه جورایی یک تجربه شخصی ^_^

    حتما شنیدید که مدیری از استعفای یکی از کارمندان خوبش گله مند است و این مساله باعث شگفتییش شده ولی باید به آنها نیز حق داد که این چنین شاکی و مضطرب باشند، زیرا رفتن افراد خوب از شرکت یک موضوع سخت و پرهزینه است بخصوص اینکه آن فرد در سازمان سالیان سال حضور داشته باشد و یا کارهای کلیدی را انجام داده باشد و به نوعی چسبندگی سازمانی هم دو طرفه ایجاد شده باشد.
    اغلب مدیران، مشکلات گردش مالی و محدودیت های شرکتشان را به گردن زمین و آسمان می اندازند در حالی که عامل اصلی در بروز این مسئله را فراموش می کنند؛ اینکه همواره افراد مدیران خود را ترک می کنند نه شغلشان را!

    عوامل زیادی در نارضایتی کارمندان از مدیران وجود دارد و هر کس با یک دید به آن نگاه میکند، به نظرم هرکسی یک جور سبک کاری در محیط کارش دارد. بعضی از افراد خیلی دلسوزتر کار می کنند بعضی ها نه، بعضی ها از وقت و انرژی شان بیشتر میزنند که کارها را درست، به موقع و سر وقت انجام بدهند و این برایشان در محیط کار یک ارزش است ولی برای بعضی از کارمندان اینطوری نیست..( فقط میان سرکار که اومده باشن : )))

    ولی خب من در این یادداشت برای اینکه از دید یک کارمند شرکتی حرفه ای می خواهم بنویسم و این دلایل رو بررسی کنم؛ به نظر من چند تا عامل اصلی وجود دارد که باعث نارضایتی یک کارمند حرفه ای از مدیرش (مدیران) می شود.

    بیگاری کشیدن از کارمندان
    مطمئنا کارمندان خوب درمخابرات انقدر خوب و با کیفیت کار می کنند که مدیران خودشان رو تحت تاثیر قرار بدهند که هر روز کارهای بیشتری رو برعهده آن کارمند بگذارند، بطوریکه در این حد مدیر به اینکار معتاد می شود که به نظرم این یکی از عوامل مهم هست که کارمند ها ناراضی شوند و گاها فرار رو به ماندن در آن سازمان ترجیح دهند، زیرا معمولا در این مواقع مدیران برای انجام کار بیشتر نه دستمزد بیشتری در نظر می گیرند و نه به ارزش انجام کارها و وقت صرف شده برای کارها اهمیتی می دهند.(جا دارد از تکه کلام خودم یک حمال اشاره کنم :)) که به نوعی کارگری پشت کامپیوتر اطلاق می شود)

    استخدام افراد بی کفایت و توقع انجام دادن کم کاری آنها
    مطمئنا شما هم دیدید در سازمان ها خیلی از افراد هستند که یا برای آن شغل ساخته نشدند و یا بی مسئولیت هستند و کارشان را به درستی انجام نمی دهند و مدیران بجای حل این مشکل از کارمندان وفادار سازمانشان انتظار دارند که در کنار کارهای خود (با کلامی همچون: حواست به کارهای فلانی هم باشه، یا حالا اینبار شما انجام بده اون یاد بگیره و… ) عهده دار کارهای این افراد باشند

    روزمرگی و انجام کارهای تکراری
    ما ماشین نیستیم، و ماشین ها درست شدن که کارهای تکراری و کسل کننده رو انجام بدن و انسان ها هستند که بتوانند با فکر کردن و ایده پردازی کارهای جدید و نوعی را انجام دهند.

    (من خودم بشخصه از کارهای تکراری و اینکه هر روز فقط تکراری انجام بدم متنفر هستم و البته فیلد کاری من هم اینطوری نیست که کار تکراری بکنم ولی اینکه بهم زمانی داده نشه که بتونم ایده پردزای کنم و یا راه حل درستی برای کارها بچینم متنفرم.)

    از بین بردن ایده ها و خلاقیت کارمند در مخابرات
    اهمیت ندادن به ایده ها، خلاقیت کارمندان، دلسرد کردنشان برای اجرایی کردن آنها (در صورتی که خود مدیران هم بدانند اجرای آن ایده بسیار سود ده خواهد بود) و متاسفانه در این سالها هم که کمبود منابع باعث جلوگیری از شکل گیری و همچنین اجرایی نشدن ایده ها و خلاقیت ها می شود.

    عدم قدرت تشخیص درست و بجا برای تشویق کارمند توسط مدیران
    خیلی از مدیران ( من احساس میکنم بیشتر مدیران سالمند و قدیمی اینجوری هستند) دوست دارند وقتی به مناسب اتمام پروژه ای می خواهند پاداش دهند باید به همه افراد آن سازمان به یک اندازه پاداش اختصاص دهند.. مثلا کارمندی که مسئول پروژه بوده و یکسال درگیر یک پروژه بوده است با کسی که فقط ۱۰ ساعت آن هم به صورت پاره وقت روی آن پروژه یکسان در نظر گرفته می شود که بنظرم این نشان دهنده عدم قدرت لازم مدیر مربوطه است.

    مدیران در مخابرات اهداف پوپولیستی زیادی را همزمان دنبال کنند
    متاسفانه خیلی ها کمال گرا (که منشا کمال گرایی مدیران ارشد آن را دارند) دچار این مشکل شدند و با اهداف زیاد و متفاوت ذهن و انرژی کارمندان خود و همچنین زمان مفید را می گیرند که این خودش باعث نارضایتی زیادی در کارکنان شرکتی که تکلیف اولویت بندی کارهایشان را (بنمی دانند.

    تبعیض جنسیتی و رسمی و قراردادی و شرکتی در یک شرکت خصوصی مثل مخابرات برای ترفیع در پست های بالای سازمان
    متاسفانه با اینکه در قرن ۲۱ زندگی میکنیم ولی هنوز جنسیت زدگی در اعطای ترفیع در پست های بالای سازمانی هست و مدیران خیلی سخت با ترفیع خانم ها در سازمان ها موافقت می کنند که همین تبعیض در کارها و تصمیمات برای خانم ها در سازمان ها می تواند یک نوع نارضایتی بهمراه داشته باشد که البته اوضاع زمانی بدتر می شود که ترفیع صورت گیرد ولی در جلسات به نظرات و تصمیمات مدیر و مسئول خانم بی اعتنایی شود، که البته این مشکل فقط مخصوص مخابرات نیست

    اهمیت ندادن به زندگی شخصی، سلامتی کارکنان شرکتی
    خیلی از مدیران برایشان فقط پیشرفت و موفقیت کسب و کارشان اهمیت دارد، بطوری که گاهی چنان درگیر این موضوع می شوند که از پرسنل خود انتظار دارند که از حقوق خود اعم از استفاده از مرخصی ها (استحقاقی و حتی استعلاجی) و حتی در زمان خارج از وقت اداری برای پیشبرد اهداف سازمان صرف نظر کنند.

    عمل نکرده به قول و تعهدات
    قول و تعهدات می تواند از امور مربوط به ترفیع و یا تغییر در پست و جایگاه سازمانی باشد و یا حتی افزایش حقوق، پاداش و پرداخت حق الزحمه کارهای خارج از مخابرات که به صورت پروژه انجام داده می شود، مطمئنا وقتی کسی کاری رو درست و به موقع انجام داده است توقع هم دارد که در قابل بدون هیچ درگیری فکری و کلامی به حق خودش برسد.

    متکلم وحده بودن و فقط بدنبال یک بله قربان گو بودن
    متاسفانه خیلی از مدیران فقط افرادی را در جلسات می آوردند که به نظرات آنها پاسخ مثبت بدهند و یا آنها را تشویق کنند و در انتها با یه “بله قربان شما درست می گویید” همه چیز حل و فصل گردد و مدیر راضی و کارمند در دل ناراضی از اینکه در نظرات، فکر و ایده اش اصلا دیده و اهمیت داده نشده است.

    مطمئنا دلایل بسیار زیاد دیگری در این اوضاع نابسامان مخابران کارمندان و کارگران شرکتی بخصوص کارشناسان بخش خصوصی وجود دارد که بسیاری از آن (مثل پرداخت به موقع حقوق و دستمرد و مزایا، تحت پوشش قراردادن بیمه ای، احترام و عدم سو استفاده از هر نوع (رفتاری، زبانی و عملی) جز حقوق اصلی هر کارمند و فرد شاغلی در تمام اصناف و کسب و کارهاست….
    امیدوارم جناب سلطانی و تیم مدیریتی جدید با درک متقابل از افرادو مد نظر قراردادن و اولویت بندی دغدغه افراد مخصوصا کارشناسان شرکتی گامی مهم در دلگرمی و بهبود اوضاع مخابرات نمایند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم
      سعی میکنم یه صفحه در اول سایت بدم به این مطلب

  11. ناشناس می گوید

    بیمه تکمیلی آرمان بهترین و با کیفیت ترین بیمه تکمیلی است.لطفا از این گداخانه بیمه معلم دوری کنید

  12. ناشناس می گوید

    بیمه تکمیلی آرمان بهترین و با کیفیت ترین بیمه تکمیلی است.لطفا از این کتابخانه بیمه معلم دوری کنید

  13. مدنی می گوید

    قابل توجه مدیران مخابرات
    همانگونه که در جریانید راننده گان خودروهای استیجاری که حداقل ده سال سابقه بیمه رانندگان و۶۰سال سن داشته باشند می توانند درخواست بازنشستگی کنند واز حقوق ومزایای کامل باز نشستگی بهره مند گردند
    هرچند تعداد رانندگان در مخابرات بسیار وفور (امار بزرگان)است اما بهترین فرصتی است که مخابرات از طریق سازمان تامین اجتماعی پیگیری وانان بازنشسته شوند

نظرات بسته شده است.