مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفته های مهندس صادقی از بازنشستگان استان خوزستان، یکی از حاضران در نشست با مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما – یکی از حاضران در جلسه با مهندس سلطانی حرفهای جالبی گفته است که گمان کنم به حس امروز بازنشستگان نزدیک باشد.

این متن از روی نوار صوتی گوینده پیاده شده است و به نظر می رسد گفته های مهندس صادقی از خوزستان باشد. پس از آنکه خودم این بخش را سنیدم به نظرم همین گفته ها می تواند چکیده ده سال مطالبه باشد خلاصه و مختصر ولی کامل.

لطفا بخوانید.

آقای سلطانی گفته اند همکدی به مخابرات  آسیب زده است -بله این درست است اما- تفکیک ثابت و سیار هم به مخابرات آسیب زد به سهام همین افراد حاضر آسیب زد. .سهامداری که مخابرات  را خرید از جیب اقساطش را نداد بلکه  همه اش را از دیون بازنشستگان پرداخته.

شما ماده ۲۳۵ را دیده اید.

شما حق ندارید دیون ما را پنهان کنید. یازده سال است دیون ما را پنهان کردید .حتی دیون را تبدیل به بدهکاری هم نکردید که ما متوجه آن شویم. حالا یک قلم مطالبه ما هزار میلیارد است .وقتی  مدیر عامل برای خواروبار ما وام می گیرد پرداخت این هزار میلیارد شدنی نیست.

از آقای سلطانی خواهش می کنیم بخاطر اینکه معضلات بعدی پیش نیاید همین الان ابلاغیه مصوبه ۸۹ را کامل و ماده به ماده به همراه آقای محمودزاده ابلاغ کنند. جذب را از بهمن سال ۹۸ گذاشته اید کدام شاغل این را می پذیرد؟  مطالبه مرا هم  از سالهای ۹۷ و  ۹۸  و ۹۹ ابلاغ زده اید مگر مصوبه از سال ۸۹ نیست؟ چرا از ۹۷ اجرا کرده اید؟

مشخص است سهامدار عمده نمیخواهد از جیب خرج کند ابلاغیه را از طرف آقای دکترفرقانی به همه مناطق ابلاغ کنید تا اجرا شود و همه دیون ما را تا پایان سال پرداخت کنید در این دو سه سال گذشته دیگر این مطالبات ما هیچ ارزشی ندارد. حالا بازنشسته برود سه سال بعد بیاید؟ واقعا بی انصافی است.

حتما  باید خروجی این جلسه ابلاغ کامل ۹۰ ماده مصوبه ۸۹ باشد، هم اداری و هم رفاهی آن را! آقایان ما خسته شده ایم دیگر. در خوزستان بروید ببینید چه خبر است.بازنشستگان عملا بد و بیراه می گویند دیگر. مدیران مناطق دیگر خسته شده اند از مراجعات مکرر ما!

ما خسته شدیم آقایان!

ما طلبکاریم شما بدهکار هستید!

اینطوری که شما بگویید من پالس را گران کنم تا دیون خود را بدهم  نمی شود! ما این حرفها را نمی فهمیم! برای این حرفها  مهم نیست ما طلبکاری ده سال است  مشکلات را تحمل کرده ایم…..

پیاده کردن متن از روی کلام صوتی دشوار است. چنانچه گاهی مجبور به اصلاح فعل و فاعل و ادبیات آن شده ایم پیشاپیش عذرخواهی می کنیم.

 

1277400cookie-checkگفته های مهندس صادقی از بازنشستگان استان خوزستان، یکی از حاضران در نشست با مدیر عامل مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ستاد اجرایی عرضه جمع کردن و داشتن شرکتی مثل مخابرات را ندارد

  2. ناشناس می گوید

    یازده سال است سرکاریم هرروز امروز وفردا میکنند مدیر عاملها فقط وعده ووعید میدهند وسپس میروندتورم پس از یازده سال ۱۵۰۰ برابر شده امید وآرزویی برای مانمانده و……

  3. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    درود بر شرف اقای مهندس صادقی خدا بهت عزت بدهد.

  4. ناشناس می گوید

    درودبه شرف مهندس صادقی دست مریزاد.حرف دل ماراگفتید.اماکو گوش شنوا .اینها رویشان ازسنگ پای قزوین هم بدتراست.

  5. م.م ازهمدان می گوید

    در بسته کوبیدن و به گوش گران یاسین خواندن است.
    اصلاً زیر بار که نمی روند هیچ نمی خواهند بفهمند!!!
    «زلیخا گفتن و یوسف شنیدن
    شنیدن، کی بود مانند دیدن»
    « برخی از شنیده ‌ها واقعیت ندارند» باور کنید جناب مهندس صادقی عزیز دیگر نمی شود به افعال و احکام صاده ی آقایان اعتماد کرد وای به حال گفتار که مستند و مکتوب نیست!
    هرگاه واقعیت را با چشم خود ندیدی، باور نکن. سردبیر جان دیگر از شنیدن توصیف پرداخت مطالبات خسته شدیم باید قدم واقعی و حقیقی برداشته شود و گرنه تا آخر دنیا هی قول بدهند….
    به دیر باوری و نوعی بدبینی مبتلا شده ایم دیگر حالمان از وعده بهم می خورد اگر با شرافت سر و کار دارید قدمی عملی بردارید.
    «گاهی نه تنها باید به شنیده‌ ها بسنده کرد و به دنبال دیدن نبود بلکه باید اقدام انقلابی و موثر و میدانی انجام داد…
    «زلیخا گفتن و یوسف شنیدن
    شنیدن، کی بود مانند دیدن»
    برای قبول کردن واقعیت ها، قدرت دیدن خیلی بیشتر از قدرت شنیدن است، گاهی اوقات افراد چیزی هایی را دیده اند و می خواهند آن را برای کسی دیگری تعریف کنند، اما هر چه در مورد آنچه که دیده اند بر زبان می آورند نمی توانند واقعیات مشاهده شده را به گوش شنونده برسانند در عمل نیاز به اثبات وجود دارد.

  6. محمد رضا می گوید

    سر دبیر سلام
    این همه جویای اخبار بازنشستگان هستی یه خبری هم از حقوق شرکتی ها بگیرید لطفا
    بخدا ما هم هستیم
    ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمدرضا جان
      خبرهای شرکتی ها ساده تر در اختیارمه. همکاری خوبی توسط دوستان در هر دو شرکت شسکام و خدمات اول با ما میشه من از همه شون تشکر میکنم
      برای شما هم نوشتم فعلا خبری نیست.
      همون روزی که فیش گذاشته بودن گفتم
      مطمئن باشید هر خبر جدیدی بشه براتون میذارم

  7. ناشناس می گوید

    یکی از علت های واقعی قرار دادن تاریخ از سال ۹۸ برای جذب اقایان خود شاغل هستند برای این مدیران بازنشسته یعنی مرده به تبع مرده مطالباتی هم ندارد

  8. علی می گوید

    سلام وعرض ادب خدمت سردبیر محترم
    اینجانب وظیفه خود میدانم از همکار ارجمند خوزستانی که با صراحت وصلابت مطالبه وخواسته
    تمام کارکنان مخابرات (باز نشسته وشاغل)را به آقای مدیر عامل فریاد زدند صمیمانه کمال تشکر داشته باشم
    هم چنین ازسردبیر محترم که با شهامت این دادخواهی را نشر دادند تشکر فراوان دارم انشاالله دعای خیر تمام همکاران بدرقه راه هر دو بزرگوار باشد.
    اینجانب از تمام کارشناسان مخابرات (بازنشسته وشاغل برادرانه خواهش میکنم همه تلاش کنییم اولاً در تمام استانها باهمدیگر همصدا و هماهنگ شویم وسعی کنییم مانند همکار عزیزمان ایجاد فرصت کنییم هم در جلسات حضوری و هم بصورت نامه نگاری با پشتوانه قوی رسانه ها حقمان را مطالبه کنییم .با نفرین عجز وناله نه پسندیده است نه نتیجه ای حاصل میشود با هماهنگی واستفاده از رسانه اطمینان داشته باشیم که گردن مدیران در مقابل حرف حساب وقانونی از مو باریکتر خواهد شد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علی اقا
      ازت ممنونم
      شما جزو معدود آدم هایی هستی که درک کردی انتشار اینگونه مطالب هم شجاعت میخواد هم هزینه داره
      همه فکر میکنن این مطالب از آسمون میاد!
      البته باید از کسی که چنین حرفهایی زده بیش از دیگران ازش تشکر کنیم
      کاش میتونستم با گوینده اش صحبت کنم

  9. رسمی می گوید

    دورد بر شرفش راس گفته خلاصه مفید مختصر

  10. بازنشسته اخیر می گوید

    دوستان آیین نامه استخدامی و پرسنلی مخابرات با یک جستجو در گوگل در دسترس است.آیین نامه در تاریخ ۸۹/۵/۳۱ به تصویب رسیده اما طبق ماده ۹۰ تاریخ اجرای آن از ۸۸/۸/۱۸ است.به ماده ۹۰ دقت بفرمایید :
    ماده ۹۰ : این آئین نامه در ۹ فصل و ۹۰ ماده و ۵۶ تبصره تنظیم شده و در تاریخ ۸۹/۵/۳۱ به تصویب هیات‌مدیره شرکت رسیده است و به استثناء مواد ۵۷- ۵۹- ۶۰ – بندهای «ی» و «ک» ماده ۲۰ و ماده ۲۳ از تاریخ ۸۸/۸/۱۸ قابل اجراء می باشد.

  11. مریم می گوید

    یه دوستی داخل این سایت بنام (((لعنت خدا بر خرابکاران می گوید))) خیلی عصبانی هست !!!! کسی حقش را خورده ؟؟؟؟ چرا اینقدر دعوا داره .
    خب خواهر گرامی منتظر باش ضمن اینکه بقیه حق استخدام رسمی را دارند چرا هر کی دنبال حقش داخل این مملکت هست بهش انگ مخالفت با ایثارگران را میزنید. ما هم رسمی شدن را دوس داریم مثل خود شما!!!!
    مگه همیشه جنگ و شهادت نزد خدا بالا هست؟؟؟؟ . خیر قلم علما از خون شهدا بالاتر هست بفهمید. اون موقع ها میدونی در زمان جنگ پدر و مادرهای ما در روستاها و مناطق مرزی داخل کانکس و کلاس های مخروبه تدریس میکردند راهنمایی و دبیرستان میدونستی المپیادی تحویل مملکت میدادن میدونی کلی نخبه تحویل دادند چون قدرشون را ندونستیم راهی دیار دیگه شدند بخاطر اینکه دیده شوند. خب همه بلد نیستند با تفنگ و اسلحه بجنگند. همه شرایط خلبان جنگی شدن را ندارند !!! هرکی در زمان جنگ یه طور خدمت کرد و مردم همه متحد بودند. .
    میدونی باز همون زمان جنگ چقدر پزشک و ماما و پرستار داشتند به مردم خدمت می کردند کمک به زایمان خانم ها که شما به دنیا بیایید که اینطور گستاخی کنید در آن شرایط سخت و …. به چه حقی خانواده های شما به ما میگن موش که دنبال قایم شدن هستیم خیلی حرف هست؟؟؟ الان همین مردم معمولی چقدر دارند بار تحریم ظالمانه را تحمل می کنند. حالا خدا کمک کرده کشته نشدیم مجروح نشدیم ….دیگه بایست از حق خودمون بگذریم چون بهمون مدرک ایثارگری نمیدن.؟! خیر هرگز.

  12. مخابرات ملی ایران اسلامی می گوید

    عاقلانه ترین کار ممکن برگشت مخابرات ملی به دولت است اگر برنگردانند در آینده ای نزدیک فاجعه های پیش رو دامن همه را خواهد گرفت نیروهای شرکتی حداقل هر کدام ۱۰۰ میلیون حکم خواهند داشت که با بازنشستگان و شاغلین روز به روز بیشتر هم خواهد شد .دیون کارکنان و بازنشستگان را دادگستری بروز کارشناسی خواهد کرد .

  13. همکار بازنشسته می گوید

    احسنت به ایشان
    در ادامه فرمایش این همکار باید گفت.
    اجرای آیین نامه ۱۳۸۹ که هم شروط واگذاری شرکت و هم مصوبه هیئت وزیران را دارد چرا باید یازده سال مسکوت بماند؟!!!!)
    امروزه هیئت مدیره به جزئیاتی اندک از آیین نامه اشاره میکند.پرداختن به جزئیات اصلا وجاهت ندارد. وقتی آیین نامه ی حقوق و دستمزد نوشته و تمام و کمال بر تمام موارد زیر مجموعه اشاره دارد. کشاندن همکاران به مباحث و جزئیات و جدل بر سر یک به یک آنها چه معنایی به غیر از این دارد که سهامدار عمده و هیئت مدیره سعی بر از بین بردن حقوق ده ساله کارکنان و بازنشستگان دارد!!!!!
    اگر شرکت بنا به فرموده خود جناب سلطانی از همان روز اول آیین نامه را درست اجرا میکرد و مدیران وقت جلوی توقعات تمام نشدنی سهامداران می ایستادند و حقوق مغفول مانده اعم از گروه و رتبه و جذب و اضافه کاری و صدها مورد دیگر در آیین نامه را به وقت خودش می دادند. حقوق بازنشستگان امروز این نبود که الان است. جناب سلطانی این حق ها باید اعاده گردد. دیونی است که بر ضمه شرکت است.

نظرات بسته شده است.