مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس سلطانی: فرایند اصلاح حقوق و مزایای کارکنان بخش خصوصی در دست بررسی است

مخابرات ما- مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر این شرکت، از ایجاد مکانیزمی برای اصلاح  و بهبود حقوق و مزایای کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات در سراسر کشور خبر داد.

مخابرات ما – به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی بعد از ظهر امروز  ، ۵ اسفندماه در نشست با نمایندگان کارفرمایان بخش خصوصی شاغل در مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت : در راستای ایجاد توازن در پرداخت ها و اصلاح شیوه پرداخت به پرسنل نیروهای بخش خصوصی و پیمانکاری، به دنبال اصلاح فرایندهای موجود هستیم.

وی افزود: شرایط کنونی پرداخت حقوق ، دستمزد و مزایا برای این نوع نیروها را با وجود اختلاف و تفاوت بین نیروی های رسمی و شرکتی مخابرات قبول نداریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این که فکر کنیم با وجود مشکلات گسترده مالی مخابرات در کوتاه مدت می توان فاصله حقوق نیروهای رسمی و شرکتی را کم کنیم ، امکان پذیر نیست اما ناامید نیستیم و برای این بخش نیز به دنبال راه کارهای اساسی و کم شدن این فاصله هستیم.

سلطانی ادامه داد: از ابتدای سال آینده بررسی طبقه بندی مشاغل کارکنان بخش خصوصی را در دستور کار قرار می دهیم تا بتوانیم با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه اصلاح حقوق و مزایای این نیروها را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رفع مشکلات مخابرات  که بخشی از آن در حوزه حقوق و پرداختی های نیروی انسانی بخش خصوصی است،  را نیازمند یک عزم ملی دانست و گفت: ضروری است که دولت در زمینه افزایش تعرفه ها، به مخابرات کمک کند تا شاهد گشایشی در نوع خدمت رسانی به مردم و همچنین، رفع مشکلات داخلی شرکت باشیم.

1280420cookie-checkمهندس سلطانی: فرایند اصلاح حقوق و مزایای کارکنان بخش خصوصی در دست بررسی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
30 نظرات
  1. مهدی می گوید

    ببینید فاصله حقوقی بچه های خدمات اول با رسمی ها چقدر زیاده که کم کردن اون نیاز به عزم ملی داره !!!

    اینا همش حرفه سالهاست که دارن این فاصله رو کم می کنند ….همش دروغه
    مثل همه صحبت های قبلی ها ….دروغ دروغ دروغ

  2. ناشناس می گوید

    چقدر شبیه حرف هایی که در اوایل دوره مدیریت آقای صدری نیز مطرح میشد،کلا بازی با توپ رو خوب بلدید….

  3. ناشناس می گوید

    همش وعده و وعید! این همه فریبکاری برای چیست؟
    یک زمان حقوق مخابرات و شرکت نفت در یک سطح بود طمع ستاد اجرایی به مخابرات همه را بیچاره کرد

  4. ناشناس می گوید

    سلام چه قدر این حرفها آشناست یادمه آقای صدری هم از همون روزهای اول کارشون این حرفها رو می زدن اوشون هم می گفتن سرمایه اصلی نیروی انسانی هست می گفتن می خوام تفاوت بردارم ولی زمان می بره می گفتن شرایط قبول ندارن می گفتن از اول بهار همه چی درست میشه حتی تا یک هفته قبل رفتنشون قول طبقه بندی مشاغل دادن آخر چی شد با همه بدقولیهاشون و دروغ گفتن هاشون از مخابرات رفتن ودر نهایت علی موند وحوضش من که به شخصه آقای صدری حلال نمی کنم چون با روح وروانمون بیشتر از مدیران قبلی بازی کرد صاف تو‌چشمامون‌نگاه می کرد ودروغ می گفت حالا انشالله که آقای سلطانی دروغ نگن

    1. ناشناس می گوید

      حرفت قبول .به نظرم باید ترسید

  5. خدمات اولی می گوید

    پناه برخدا ما انیواریم همچنان شاید افای مهندس سلطانی بتونه برا نیروهای بخش خصوصی کاری بکنه حداقل کمی سروسامان بگیریم خدا حفظشون کنه اینجور که ما تخقیق کردیم و شنیدیم مهندس انسانی پاکدست و مدیری دلسوز هستن اگر چوب لا چرخ کاراشونونزارن بعضیا مهندس این تبیعیض و پایان میدن

  6. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سلام
    مصوبه مجلس با تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون میشود
    خلاف اصل ۷۳ تشخیص و رد شده(تکلیف ایثارگران هم مشخص شد شورای نگهبان مخالفت کرد)

  7. عزم ملی می گوید

    عزم ملی، توجه بفرمایید اصلاح حقوق نیروهای شرکتی نیازمند عزم ملی است.یعنی از دست ایشون و دار و دسته ش کاری ساخته نیست.

  8. ناشناس می گوید

    جاناحرف وحدیث گذشته دل ما زدی
    تو هم حرف سراییان وصدری ها زدی

    انچه گفتی امروز فقط حرف نباشد
    عمل کن عمل
    درود بر شرافتت
    تو هم میدانی که ما مظلومییم
    واقعیت امر اینه
    خداوکیلی تو مشکل نیروهای شرکتی
    حل کن انوقت رشد شرکت نظاره کن
    ولی عمل کن مهندس
    سراییان وصدری اول هم این حرف زدند
    واسه دلخوشی شرکتی ها
    تبعیض انجا خودشو نشون داد
    که اولین هدیه صدری به شرکتی ها
    نصف رسمی ها بود
    یک سوال
    ایا عدالت اینه
    خداوکیلی ۶۰ درصد بدنه مخابرات نیروهای بالای ۳۵ سال خدمتند والا حوصله کار ندارند
    انصافا اینها زحمت خودشون کشیدن
    میخوایید چکار کنید
    همت میخواد .عمل
    نه حرف

  9. مهندس معلول خدمات اول می گوید

    🇮🇷
    روز مهندس بر تمامی مهندسان بخش خصوصی شرکت مخابرات که با قراداد گروه کاری شش، کار مهندسی انجام می دهند، گرامی باد.

  10. هوشیار وبیدار می گوید

    متن رو با دقت نخوندین!🤔

    از کم وناکافی بودن حقوق بخش خصوصی اهرمی برای افزایش تعرفه توسط دولت ساخته!

    کمی دقیق باشیم در خواهیم یافت که هر موقع از مشکلات ماهم حرفی به میان آورده اند اینگونه بوده که بیشتر در جهت رفع نیازهای مالی خودشون بوده و دلشون به حال من وشما نسوخته!

    به هر حال صدری هم ماهها با عنوان خبر خوش برای نیرو های بخش خصوصی ما رو سر کار گذاشت

    وبعد هم با یک استوری اینستاگرامی قرار بود تا مهر طبقه بندی رو اجرا کنه که الحمدالله که طبقه بندی هم اجرا شد و همه ما خوش و خرم داریم زندگیمون رو می گذرونیم😔

  11. آیا سلطانی هم مثل صدری زمان میخرد می گوید

    🇮🇷
    ♦️ پنجم اسفند ۹۹ مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران در بوشهر جلسه ای که داشته، مطالبی را در خصوص اصلاح فرآیند حقوق کارکنان بخش خصوصی ابراز داشته اند که نظر همکاران شرکتی را به گزیده ای از مطالب جلب می نمایم:

    ۱- اینکه فکر کنیم در کوتاه مدت می توان فاصله حقوق نیروهای رسمی و شرکتی را کم کنیم، امکان پذیر نیست.

    ۲- از ابتدای سال آینده بررسی طبقه بندی مشاغل کارکنان بخش خصوصی را در دستور کار قرار می دهیم.

    ۳- رفع مشکلات مخابرات در حوزه حقوق و پرداختی های نیروی انسانی بخش خصوصی را نیازمند عزم ملی دانست.

    تا اینجا فرمایشات مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران بوده که اگر کارکنان شرکتی یکمی دقت بیشتری در ادبیات ایشان داشته باشند، نیت واقعیشان نیز آشکار می شود.

    در بند اول فرموده اند حقوق کارکنان شرکتی در کوتاه مدت حل نخواهد شد، که خودشان اعتراف می کنن به این زودی مشکل کارکنان شرکتی را حل نخواهد کرد.

    آقای مدیر عامل پس چرا در کوتاه مدت تمامی مشکلات باقیمانده حقوق کارکنان رسمی که ماهانه بالای دوازده میلیون تومن حقوق داشتند را تونستین حل کنید؟

    در بند دوم اشاره داشته اند که سال آینده بررسی طبقه بندی مشاغل را در دستور کار قرار خواهند داد، آقای مدیر عامل اجرای صحیح طرح طبقه بندی مشاغل قانون است لازم نیست کسی آن را بررسی کنه، بایستی اجراش کنید این حداقل حق و حقوق قانونی کارکنان شرکتی مخابرات ایران است که هم مدیران عامل قبلی مخابرات با اجرا نکردنش به کارکنان شرکتی ظلم کرده اند و هم شما که در این مدتی که مسولیت را قبول کردین.

    در بند سوم اشاره داشتین که رفع مشکلات کارکنان بخش خصوصی را نیازمند عزم ملی دانستین، این در حالیست که رفع مشکلات کارکنان شرکتی عزم مدیر عامل و هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را می طلبه نه چیز دیگری با توجه به درآمد بیش از هفتاد هزار میلیارد تومنی سالانه شرکت مخابرات، آیا انصاف است که کارکنان شرکتیش با دارا بودن مدارک دیپلم تا دکتری و سابقه بیش از ده سال و انجام کارهای تخصصی و کارشناسی با حداقل حقوق کارگری و گروه کاری شش و بدون استفاده از امکانات رفاهی و مزایایه دیگری مشغول به کار باشند؟

    در حالیکه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان بخش خصوصی کل کشور بار مالی آنچنانی برای شرکت مخابرات ندارد و شما با گره زدن حل مشکلات کارکنان شرکتی با عزم ملی این موضوع را نشان می دهید که رغبت چندانی برای حل این موضوع ندارید و این موضوع را نگه داشتین تا ابزاری باشه در جهت فشار شما بر سیاسیون و غیره تا اینکه خواسته های شما برآورده باشه و این ظلم بزرگی در حق ما است.

    📢 فلذا ما کلیه کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات ایران از شما درخواست داریم دستورات لازم را در جهت اجرای صحیح طرح طبقه بندی مبذول فرموده و این موضوع را با هیچ موضوع دیگری درگیر نفرمایید.

    1. حق گو می گوید

      دوست گرامی
      مغفول ترین بخش این ماجرا این است که همه کارکنان شرکتی فکر میکنند که مدیرعامل مخابرات ایران ، مسئولیتی در قبال اونها داره !! تنها کسانی که مسئولیتی ولو اندک در قبال کارکنان شرکتی دارند و در سایه نشسته اند و کسی هم سراغی از اونا نمی گیره ، مدیران عامل شسکام و خدمات اول هستند و همه کارکنان شرکتی اونها را ول کردند و به جایی خودشان را امیدوار میکنند که اصلا مسئولیتی از لحاظ قانونی متوجه اون نیست .
      میخواهید قبول کنید، میخواهید قبول نکنید
      و هی لوپ کور بزنید مثل سالیان سال
      دوستان شرکتی
      سلطانی از لحاظ آئین نامه ای ، ذره ای مسئولیت در قبال نیروهای شرکتی ندارد.

  12. معین می گوید

    خدایا شرکت که بالاخره مهندس سلطانیدقبول کرد تفاوت زیاده
    خدایا خودت به مخابرات در انجام این کار کمک کن

  13. ذره بین می گوید

    شعارهای بزرگ هرگز محقق نخواهد شد نمی دانیم کدام حرفتان را باور کنیم قسم حضرت عباس یا دم خروس از طرفی دم از حمایت از کارکنان بخش خصوصی و بهبود شرایط می زنید از طرفی دیگر شرکت خدمات اول با قراردادهای یک ماهه و پیوست فرم تعهد و تضمین کیفیت ارایه می نماید یعنی با امضا این فرم عملا حکم اخراج خود را پیش پیش اعلام و تایید می کنید و اگر مدیری صلاح دید با این فرم تعهد راحت با شما خداحافظی نماید و حاصل ۲۰ سال سابقه تحصیلات تجربه ی شما را با یک نامه نامشخص نیست و نابود نماید.
    ضمنا اگر این فرم تعهد از طرف شرکت مخابرات ایران یا حتی خدمات اول اعتبار قانونی دار چرا شرکت این فرم را در سر برگ معمولی بدون آرم و مشخصات صادر کرده است
    تصویر فرم به پیوست ارسال می شود هزار وعده ی خوبان یکی اثر نکرد

  14. ناشناس می گوید

    ان شالله فقط حرف نباشه و عمل هم باشه وگرنه مدیران قبلی هم ازین وعده ها زباد دادند….از مهر از آبان از…… .حالا هم از اول ساله دیگه …

  15. ناشناس می گوید

    بزک نمیر بهار میاد….

  16. م .ن .ل می گوید

    چه خوش سخن و شیرین زبان یاد مهندس صدری و مدیران قبلی افتادیم

  17. ناشناس می گوید

    وعده سر خرمن

  18. امید می گوید

    همکاران محترم وسردبیرگرامی سلام
    ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) مردعدالت وشجاعت ویاری کننده تهی دستان خدمت تمای عزیزان،تصمیم داشتم مطلبی درخصوص برنامه مدیرعامل محترم مخابرات ایران برای نیروهای شرکتی بیان کنم اما چون شب ولادت وعیدی بودازگفتن مطالب فعلا” خودداری کرده ودرچندروز آینده اگرعمری باقی بودنظرخودم رابیان خواهم کرد.

  19. شرکتیهای بی بخار بیرگ می گوید

    دیگ به دیگ میگه روت سیاه مخابرات خودش خصوصیه باز به ما نیروهای شرکتی میگن بخش خصوصی .قرار نبود که خصوصی در خصوصی بشه . قرار بود همه مثل هم کارگر باشیم هر که کار بیشتر کنه بیشتر حقوق بگیره ولی برعکس شد میدونین چرا چون ما نیروهای شرکتی ملت نجیبی بودیم اگر مثل کارگزارها به اون درمیزدیم حالا بعد از ۲۰ سال وضعمون این نبود

  20. ناشناس می گوید

    تو هم داری دروغ میگی …

نظرات بسته شده است.