مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افتتاح ۱۰۵۰ طرح مخابراتی در اصفهان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور

مخابرات ما – ۱۰۵۰ پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتباری بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

مخابرات ما– به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، محمود واعظی در این مراسم که صبح امروز ۹۹/۱۲/۸ در مرکز مخابراتی  فیض شهر اصفهان برگزار شد؛ به صورت ویدئو کنفرانس ،طرح های احداث سایت BTS  روستای دره بام فریدونشهر با اجرای ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در منطقه پشتکوه دوم این شهرستان،افزایش ظرفیت پهنای باند ارتباطی در روستای مالواجرد از توابع اصفهان و ۲۶۰ نقطه دیگر،واگذاری تلفن ثابت و باند پهن بر بستر FTTH در مسکن مهر شهر خور و سایت تلفن همراه پادنا -محور زمان کهریز به خسرو شیرین– را افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط سخت کوشان مخابراتی، آثار  توسعه زیر ساختهای مخابراتی را در شرایط کرونایی مشهود دانست و گفت : در این یک سال شیوع کرونا دیدیم که اگر ما این توسعه های صورت گرفته  را نداشتیم؛ در رابطه با خدمات دولت الکترونیک ،خدمات بخش خصوصی، مباحث آنلاین آموزش و پرورش و دانشگاه ها و کلیه خدمات اینترنتی به مشکل بر می خوردیم ولی هم اکنون کلیه این فعالیت ها با کمترین مشکل در بستر همان طرح های توسعه انجام می شود .

واعظی با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه ارتباطات روستایی اظهار کرد : یکی از افتخارات ما این است که علی رغم انتقادات زیاد، در بحث توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی هیچ تفاوتی بین مردم شهری و روستایی قائل نشدیم و رونق کسب و کارهای نوپای روستایی از جمله فروش صنایع دستی در این شرایط از برکات همین توسعه هاست.

رئیس دفتر رئیس جمهور  با برشمردن مزایای بیشمار فضای مجازی گفت : فضای مجازی دوبخش دارد که یک  بخش آن مربوط به فضای کسب و کار،  آموزش و… است و بخش دیگر مسائل جانبی است  که ما با آن آسیب ها مخالفیم ؛ ولی نکته مهم این است که ما به دلیل آسیب های کوچک فضای مجازی نباید از بقیه مزایای آن غافل شویم.

محمود واعظی افزود : از سال ۹۲ تا کنون فعالیت های توسعه ای هیچ کدام از اپراتور ها متوقف نشده و امیدوارم این خدمت رسانی هرگز متوقف نشود که افتخار ما همین خدمتگزاری به مردم عزیز  است.

مدیر مخابرات منطقه  اصفهان ، در این مراسم ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و  خوشآمد گویی به حاضرین، ضمن اشاره به برخی از  افتخارات مخابرات استان گفت : مخابرات استان اصفهان نخستین شرکت مخابراتی در سطح کشور بوده است که در اواخر دهه هفتاد موفق به دریافت استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ گردیده و پس از آن نیز بارها جوایز مختلف مدیریتی و تندیسهای افتخار دریافت نموده است.

 اسماعیل قربانی افزود : کسب رتبه  برتر ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در ۴ سال متوالی، وجود مجربترین پرسنل کشور بخصوص درحوزه های سیار، دیتا، NGN وIT، انجام مسئولیتهای اجتماعی، پیشرو بودن در ارایه خدمات FTTH و آمار بالای مشترکین تلفن ثابت،همراه و ADSL از دیگر افتخارات این مجموعه است.

1280740cookie-checkافتتاح ۱۰۵۰ طرح مخابراتی در اصفهان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چرا بازرسی مخابرات اینقدر ضعیف است و با این شوآف ها برخورد نمی کند

  2. ناشناس می گوید

    به قول خوانندگان شوآف مخابرات

  3. ناشناس می گوید

    😂😂😂😂😂
    هزار و پنجاه پروژه
    😂😂😂😂😂

  4. محمدحسین می گوید

    به قول اقا یا خانم ناشناس
    سیم کارتی که روسا از مخابرات به یغما بردند وبازنشست شدند وهنوز بنام مخابرات می باشد را از یاقیان بگیرید حق سهام ما کارکنان هم هست
    این یک نوع امانت در امانت است نه خیانت در امانت۱۷۱۰۰۰۰

  5. ناشناس می گوید

    ای کاش مدیر محترم منطقه جناب اقای مهندس قربانی سیم کارتهاییکه از مخابرات تحویل روسا بوده وبازنشسته شدندوبنام شرکت مخابرات می باشد را از این بزرگواران تحویل وبرگشت به شرکت می نمود اقای قربانی امانت داران در امانت کوتاهی کردند

    1. ناشناس می گوید

      اونوقت پس گرفتن سیم کارتها هم میشه چندتا پروژه دیگه برای افتتاحیه

  6. ..... می گوید

    چه افتتاحی بابا بیار عیدی سنوات مارو بده

  7. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    Show offffffff

  8. ناشناس می گوید

    مخابرات که برای دایری تلفن مشکل داره حالا این افتتاحیه هم فان مخلثبرات باشه می نوشتند یک میلیون بیشتر صدا میکرد

  9. ناشناس می گوید

    متاسفانه مدیران اعلام اعداد و ارقام زیاد در افتتاحات و… را به منفعت خود می‌دانند در حالی که این روش‌ها حتی در کشورهای عقب مانده نیز منسوخ شده است. ادراک مناسبی از پروژه و مفهوم آن وجود ندارد و مدیر هم برای نشان دادن قدرت خود هر چه عدد بزرگتر باشد رضایت بیشتری دارد.
    بطور برعکس اگر به مدیر بگویند برنامه امسال شما صدعدد پروژه است بلافاصله اعتر اض خواهد نمود که این رقم در توان استان نیست
    اگر توجه شود نمایندگان رئیس جمهور و مخابرات و… هم حضور دارند و آنها هم برای یک نمایش ساختگی آمده اند و گرنه سوال می نمودند. لااقل نماینده مخابرات ایران کمی بررسی و تعقل مینمود
    با این روش‌های مدیریت پروپاگاندای مخابرات به هیچ جا نخواهد رسید

  10. ناشناس می گوید

    همین خبر نشون میده که دنبال فیل هوا کردن هستیم نه کار کردن
    آقای سلطانی! هزار پروژه خیلی خیلی زیاده همون پنجاه تاش هم غیر ممکنه لااقل شما شفاف باشید این اعداد زیبنده مخابرات نیست
    چرا این کارها با هماهنگی انجام نمیشه که ابروی شرکت نره

  11. اصفهانی می گوید

    با توجه به این همه کمبود نقدینگی و مصالح آقای قربانی بیشتر از کل کشور پروژه افتتاح کرده اند احتمالا افتتاحات ریاست جمهوری در کل کشور بوده است
    شاید آقای سلطانی دنبال یه خبر بزرگ در این استان بوده
    تازه اگر این خبر درست باشه چون یک ماه است که قربانی منصوب شده، این کارها را بایستی نفر قبلی انجام داده باشه که اون هم معزول شده یعنی عملکرد اون خوب بوده یا سلطانی اشتباه کرده
    معادلات پیچیده ای شده امان از سیاست بازان

  12. ناشناس می گوید

    ۱۰۵۰ پروژه؟؟

نظرات بسته شده است.