مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تحلیلی- حوزه اختیار مشاوران مدیر عامل تا کجاست

مخابرات ما- آقای مدیر عامل مشاوران شما اختیارات را شش قبضه کرده اند.

مخابرات ما- درست از زمانی که مهندس سلطانی سه مشاور را با اختیارات تام و کامل به سه حوزه بزرگ و موثر فرستاد از خودم پرسیدم حوزه اختیارات مشاور تا کجاست؟

جایی که معاون مالی  مدیر عامل  حضور دارد چگونه می تواند با فردی تام الاختیار به نام مشاور کار کند؟

اولین جرقه های اختلاف درست در همین معاونت زده شد.جایی که مهندس راسخ دیگر طاقت نیاورد و اخلاق مشاوری را نپسندید!

 

اصولا جایی که کسی هیچ مسئولیتی بر دوش ندارد، در حالی که همه تصمیمات را خودش می گیرد چه نعریفی از حوزه اختیارات می توان داشت؟

در بقیه حوزه هایی که مدیر عامل یک مشاور تام الاختیار گذاشته همین مشکلات به قوت خود باقی است.الان در هیچ پرونده مالی و مسئولیت دار اداری امضای مشاور وجود ندارد یعنی تمام مسئولیت قانونی روی دوش معاون مالی است اما تصمیمات را مشاور می گیرد.

 

در این حوزه چون همه چیز روشن بود نام بردم.اما از ذکر نام در حوزه های دیگر خودداری می کنم اما بدانید که همین مشکل آنجاها هم به شدت وجود دارد!

 

حرف آخر با  آقای مدیر عامل!

اگر مشاور تصمیم گیر است، حکم معاونت برایش بزنید! اگر به معاون اعتماد ندارید برای مشاور حکم معاونت بزنید! اگر … !

 

این شیوه کار نشان می دهد همه موقتی آمده اید تا چند صباحی کاری را درست (یا برعکس، خراب) کنید و دنبال کار خودتان بروید! قبلا هم درست به همین مورد اشاره کرده بودیم اما تغییر رفتاری در شما ندیدیم!

حضور مشاوران تام الاختیار روحیه کار و تلاش را از مدیران مخابرات گرفته است! لطفا این را درک کنید! بویژه اینکه مشاوران شما در حوره های اخلاق اداری نیز کمتر به خود زحمت می دهند!

 

1287120cookie-checkتحلیلی- حوزه اختیار مشاوران مدیر عامل تا کجاست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. کارمندرسمی می گوید

    تشکر واقعا به نکته حساس ومهمی اشاره نموده ایداما بعیدمیدونم این تیم به نظرات دیگران اهمیت بدهنداینهامستاجرن وتاهست کارخودرامیکنندوبعدازمدتی میرندوبه کسی هم پاسخگونیست

  2. ناشناس می گوید

    یکی از مشاوران به مدیران استانها فشار می آورد تا افراد مورد نظرش را منصوب کنند
    بعضی وقتها هم خود مدیر را جایگیزین میکند!

  3. همکار می گوید

    کو گوش شنوا
    یه گوش دره یه گوش دروازه

  4. ستاره می گوید

    سلام.تمام مشکل مدیران ما اینه که فکر می‌کنند تا ابد زنده هستند.مدیران مخابرات،لطفاً به قیامت هم فکر کنید.هر لحظه ممکنه دستتون از میز مدیریت و حتی دنیا کوتاه بشه.تو قیامت دیگه نمیگن شما اینجا چه کاره بودید.فقط و فقط این مهمه که حلال و حرام براتون مهم بوده یا نه.

نظرات بسته شده است.