مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب همراه اول خوزستان

مخابرات ما – مشترکان خوش حساب خوزستانی همراه اول که در سال ۹۹ صورت حساب ۱۱ دوره خود را در مهلت مقرر پرداخت کرده بودند وهمچنین مشترکانی که بدهی خود را تسویه و سیم کارت خاموش خود را فعال کرده اند طی یک مراسم قرعه کشی مشخص شدند.

مخابرات ما (مالکی) -به گزارش خبر روز ۵۰ مشترک خوش حساب خوزستانی که ۱۱ دوره صورت حساب خود که فاقد بدهی گذشته را در سال ۹۹ در مهلت مقرر هر ماه پرداخت کرده بودند و همچنین ۲۵ نفر از مشترکانی که با پرداخت بدهی اقدام به فعال سازی سیم کارت خاموش خود کرده اند، طی یک مراسم قرعه کشی مشخص شدند و جوایزی به عنوان هدیه به این مشترکان تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی کمپین وصول مطالبات مشترکان خوش حساب با حضور مدیر مخابرات منطقه، معاونان مالی و پشتیبانی تدارکاتی، تجاری و امور مشتریان، شبکه و رییس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار و همچنین نمایندگان ادارات حراست، بازرسی و روابط عمومی در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

اسامی برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب در سایت مخابرات منطقه خوزستان به آدرس ؛ www.khoozestan.tci.ir درج شده است.

برندگان می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و سیم کارت فعال به ادارات مخابرات شهرستان محل سکونت خود مراجعه و پس از احراز هویت، فرم مربوطه را تکمیل کنند تا اقدامات بعدی برای جایزه برندگان انجام شود.

مشترکان گرامی می توانند با پرداخت صورت حساب تلفن ثابت و همراه خود در مهلت مقرر، ضمن جلوگیری از قطع ارتباط، مخابرات را در امر توسعه صنعت ارتباطات در سطح استان یاری دهند.

1288670cookie-checkاعلام برندگان قرعه کشی مشترکان خوش حساب همراه اول خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.