مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سایه امنیت بر سر دکل‌های همراه اول خوزستان

مخابرات ما -معاون ارتباطات سیار مخابرات خوزستان از اجرای پروژه مقاوم و ایمن سازی سایت های در معرض خطر سرقت و تخریب به منظور پایداری شبکه خبر داد.

مخابرات ما (مالکی) -بهروز افرازه معاون ارتباطات سیار مخابرات خوزستان در خصوص پروژه ایمن سازی دکل‌های همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور پایداری شبکه همراه اول در فاز نخست این پروژه ۲۷ سایت بین راهی و با اولویت سایت‌های در معرض خطر و دکل‌هایی که سابقه تخریب و سرقت داشته با نصب فنس‌های سکیوریتی مقاوم و ایمن سازی می‌شوند.

او با بیان اینکه این پروژه از نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۹ آغاز شده است، افزود: از ابتدای پروژه تا کنون ۵ سایت همراه اول استان خوزستان مقاوم و ایمن سازی شده اند.

افرازه بیان داشت: این پروژه با پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار همراه اول و پیگیری و حمایت مدیر منطقه و مجموعه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان با هدف افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از آسیب پذیری سایت‌های همراه اول در مقابل سرقت و تخریب صورت گرفته و از مزیت‌های اجرای این پروژه، صرف کمترین اعتبار و مدیریت هزینه‌ها در این شرایط محسوب می‌شود.

براساس این گزارش؛ هر از گاهی سرقت منصوبات مخابراتی و تجهیزات سایت‌ها سبب بروز اختلال در شبکه ارتباطی مشترکان می‌شود که انتظار می‌رود شهروندان با مشاهده هرگونه سرقت و تخریب، مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

1288680cookie-checkسایه امنیت بر سر دکل‌های همراه اول خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.