مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلام به سهامداران عمده مخابرات! (اعتماد مبین و وزارت ارتباطات)

مخابرات ما- لحظات پس از اذان مغرب است.لحظه ای که برای همه ما صاحب ارزش است.نزدیک به استجابت دعا.بقیه سر سفره افطار هستند ولی من می خواهم در همین لحظه متن را بنویسم شاید اثرگذار باشد.

مخابرات ما (سردبیر)- سلام خدمت همه عزیزان! بخصوص سهامداران اعظم مخابرات، هولدینگ اعتماد مبین و وزارت ارتباطات!

چند روزی است هول و اضطراب مدیران مالی را می بینم.بارها و بارها نوشته ام مدیران مخابرات، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل، مدیران حوزه مالی و کارکنانش را بین زمین و آسمان رها کرده اند! البته برای گرفتن وام تک زنگی زده اند، اگر نخواهیم از حق بگذریم!

از این عزیزان خواهش می کنم بابت نشت اطلاعات یقه کسی را نگیرند! اینان چون هنوز از مخابرات ما شناختی ندارند نمی دانند که ما نیازی به گرفتن اطلاعات از دیگران نداریم! بلکه از کنار هم گذاشتن وقایع کوچک و شنیده های کم ارزش به نتایج بزرگتر می رسیم.پس ….

 

شما چه کرده اید و هنرتان چه بوده است؟

از وقتی آمده اید همین حقوق را نتوانسته اید به موقع پرداخت کنید! شاید بهانه تان این باشد که دولت حسابها را مسدود کرده است اما من به شما می گویم اینها را شما می دانستید و با علم به این مشکلات آمده اید! باید برایش راه حل تعریف می کردید! پس هنز شما عبور مخابرات از این مشکلات است وگرنه مخابرات که داشت کار خودش را می کرد شما آمده اید که بهترش کنید. آمده اید که پول هایش را جمع کنید! آمده اید که نشان بدهید با همین پول ها می توان همه کاری کرد، توسعه داد حقوق پرداخت، پیمانکاران را اداره کرد و ….!

یادتان که نرفته است!

 

شرایط امروز را تعریف کنیم!

کارکنان بسیاری هنوز حقوق نگرفته اند! کارکنان حتی از موارد حقوقی سال 1399 طلبکارند! رسمی شرکتی و ….. همه طلبکارند! هنوز مطالبات پایان سالشان را نداده اید!

بازنشستگان هنوز چشم به راه همان مطالبه نصفه و نیمه هستند!

بیمه ها پرداخت نکرده اید!

بیمه های تکمیلی دیگر به کسی پاسخ نمی دهد!

و ….

 

آقایان سهامدار اعظم! دست بردارید از خساست! (اعتماد مبین و وزارت ارتباطات)

آقایان! نمی خواهم حساب دارائی های شما را بنویسم!

سهامداران بزرگوار! نمی خواهم حساب پولهای برده از مخابراتتان را بنویسم!
عزیزان! نمی خواهم حاصل مدیریت های منسوب شما را بنویسم!

نمی خواهم …

ولی انتظار دارم کاری بکنید! در این موقعیت بسیار زشت و سخت، شما هیچ کاری بهتر از پرداخت حقوق کارکنان ندارید! هیچ کار خیری خیرتر از پرداخت مزد کارگر ندارید!

از حسابهای بانکی خود دو سه هزار میلیارد تومان ( نمی گویم دلار و یورو … بلکه ریال و تومان ) به مخابرات برگردانید تا کارکنان بتوانند در مبارزه با زندگی سختی که شما برایشان رقم زده اید فکری به حال خود و فرزندانشان بکنند!

آقایان! نمی دانم از چه دری باید با شما صحبت کنم!

اما اذان مغرب را در شهر امام رضا(ع) گفته اند و همه خانواده در حال افطار هستند! اما من در حال نوشتنم تا شاید به حرمت این ساعت، اثری در شما داشته باشد!

نگذارید چنین خیال کنیم که خدای ناکرده همه ما گوش هامان کر و نگاه هامان مسدود شده است از بس که خدا دوستمان ندارد!

نگذارید خیال کنیم خدا دیگر هیچیک از ما را دوست ندارد!

 

انشا الله همین کفایت می کند و نیازی به حرفهای دیگر نیست! انشا الله! باور کنید دیدن این شرایط، خارج از توان و تحمل من و ماست! بگذارید دیگر چیزی نگوییم و فهرست درآمدها را بالا و پایین نکنیم!
1291210cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلام به سهامداران عمده مخابرات! (اعتماد مبین و وزارت ارتباطات)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
37 نظرات
  1. کارگر مخابرات می گوید

    کار از اول غلط بود ، مخابرات را نبایستی به بخش خصوصی واگذار میکردند ، شرم آور است بخدا این حرکات مسئولین 42 سال از انقلاب گذشته هنوز تو صف مرغ و روغن و . . . هستیم و و تازه آمدیم به آقایان بگوییم که حقوق کارکنان مخابرات را بموقع بدهید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آخ … که چه حرف جالبی زدی!

  2. ممنون سردبیر می گوید

    باسلام وعرض ادب وخسته نباشید خدمت برادر بزرگوار وعزیزم جناب سردبیر
    خداوند به شما سلامتی وطول عمر بده که با تمام توان وظیفه خود راجهت احقاق حق همکاران به بهترین نحو ممکن انجام میدهید وصدای ضعیف این پرسنل مظلوم را با قلم رسایتان به گوش مدیران نامدیر میرسانید هیچ وقت فکر نمی کردم کار شرکت معظم مخابرات به اینجا کشیده بشه وهمه محتاج حداقل ها شویم وحقوق وروزی این همه خانواده وکارمندان مخابرات با ندانم کاری وتصمیم غلط در واگذاری به بخش خصوصی به دست یه عهده ملاک وتاجر بیفته خداوند به خداوندی خودش بی دریغ ومنت میگذرد ومی بخشد ولی اینا حق حقه و واقعی پرسنل رو بلوکه کردن وپرداخت نمی کنند خداوند از حق الناس نمیگذرد ای نامردان نالوطی دنیا اینجور نخواهد ماند واین نیز بگذرد

  3. شسکامی می گوید

    با سلام وعرض ادب .خواستم بگویم به اهن سرد چکش اثر نمی کند این سهامداران مثل اهن سرد هستند فقط بلدن خود را برای دیگران خیر نشان بدهند پول مخابرات را به تاراج می برن وبا چند گونی برنج وفیلمهای انچنانی خود را مومن وکارخود را کار مومنانه قلمداد می کنند که به مستمندان کمک می رسانند ولی مستمند واقعی خود کارمندان مخابرات هست .چراغی که به منزل رواست به مسجد ….

  4. رضا از اهواز می گوید

    اعتماد مبین فقط یه واسطه هست برای خالی کردن جیب مخابرات ، …. فقط خریدن ملک و املاک تو کشورای دیگه براشون مهم شده انشالله به زمین گرم بخورن . لطفا هر چه سریعتر مطالبات پرسنل رو پرداخت کنین .

  5. منصور می گوید

    طاعات قبول حق سردبیر.دمت گرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم

  6. مهدی می گوید

    جناب سردبیر
    یک سوال دارم شما که به امام رضا قسم خوردید تو رو به همون امام رضا
    آیا این موضوع صحت دارد که مخابرات پول به اندازه کافی دارد اما سهامداران عمده قبل از برداشت حقوق تمام درآمد رو از حساب بر می دارند؟
    آخه به عقل من کمترین با این اوضاع کنونی (شیوع کرونا) و یه حساب سرانگشتی از درآمدهای مخابرات تو حوزه های لینک های تجاری، خانگی تلفن ثابت متوجه میشی مخابرات نه تنها کم درآمد نداره بلکه زیاد هم داره!!
    آیا این موضوع که پرسیدم صحت داره؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدی جان
      به همون امام رضایی که قسمم دادی من آمار مالی و ریالی رو ندارم
      ولی به نظرم قطعا بقدر یک حقوق بی دردسر پول دارند.
      به من گفته شد دولت حسابها رو باز بسته. از یک هفته قبل. خب هشتصد میلیارد میخواد برداره این پول یک حقوق بی دردسر که میشه.
      اون سهامدار دیگه هم یک ماه به عید تمام سودش رو از همراه اول گرفته بود حالا نیاری نیست برداره
      قبلا کار خودشو کرده
      اما حرف من چیز دیگری است
      گیریم حسابها مسدود
      گیریم مخابرات پول نداره
      گیریم افتادیم به گدایی
      آقای مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و … که تازه آمدن، حداقل از خود من بارها شنیدن که وقتی بیان حسابها مسدود میشه پول ندارن و …. خب باید یه فکری می کردن براش.
      دست توی جیبشون کردن آمده؟!
      اینو که منم بلدم!
      پولهای مخابرات رو بدن به من سر مته حقوق بدم. اگر هم کم بود بگم برین غاز بچرانین!
      اینکه نشد مدیریت!

      1. مهدی می گوید

        ممنون

  7. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم
    سردبیر باتوپ پر چند تا شلیک هدفدار انجام داد و رفت پای سفره افطار. این کلمات خیلی وقت بود در گلوی بغض آلود ما گیر کرده بود و آنها را پیدا نمی کردیم سرشان فریاد بکشیم انشاالله که پایدار باشی این فریاد را زدی . یک تلنگری شد تا اگر وجدان داشته باشند از خواب بیدار شوند و خدا کند به سایت آسیبی نتوانند بزنند چون سرور سایت را به داخل کشور منتقل کردید و آنها از این مسأله سواستفاده می کنند
    به نظرم در آینده نزدیک همه ما دنبال طرح شکایت در مراجع ذی صلاح باشیم تا این موضوع را تمام کنیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      خوشبختانه همه اهل گفتگویند
      شاید بعد از انتخابات کسی کاری بکند ولی فعلا گمان کنم نه

  8. کارگر کوچولو می گوید

    آنچه البته به جایی نرسد فریاد است،

  9. یوسف می گوید

    سلام سردبیر محترم
    شنیدن حرفهای شما گوش جان میطلبد که دریغ از یک دل شنوا!
    میگویند علت لال بودن بیشتر ادمهای لال کر بودنشان است.
    جای تعجب است با کسانی مواجه هستیم که کر هستند ولی تکلم بالایی دارند !!

  10. عباس می گوید

    با سلام و ادب به حضور همکاران و سروران حاضر در گروه و سر دبیر عزیزمان.ازقدیم گفته اند کسی که خوابیده اورا میشود بیدارکرد ولی کسی که خودش را بخواب زده را نمی شود بیدارکرد.این ضرب المثل مصداق دوستان عزیزی است که مخابرات را به این روز انداختن ،با جنگ قدرتی که دو طرف سهامدار عمده مخابرات(وزارت ارتباطات و اعتماد مبین و فرمان اجرایی حضرت امام)با هم دارند،خودشان را بخواب زدن و حرف منطق و خواسته وحق حقوق کارمندان را نمی شنوند.چون اگر بیداربودن و حرف منطق راقبول داشتن دور یک میز می نشستن و با پول کارمندان (پول صندوق۶٪وسنوات کارکنان شسکام و خدمات اول)پذیرایی هم میشدند.بعد از پذیرایی چند دقیقه ای صرف اینکه اگر حرف وزیر محترم درست است سریع حق و حقوق کارکنان را پرداخت می کردندو دیگر هر ماه سر پرداخت حقوق اینقدر همکاران را بهم ریخته و عصبی نمی کردند یا اینکه وزیر محترم را متقاعد می نمودند که بایستی تعرفه ها اصلاح گردد تا برای همیشه این مشل برطرف گردد.لذا دوستان بزرگوارم چون سهامداران عمده مخابرات خودشان را بخواب زدن این حرف ها بذ انها اثری ندارد مگر اینکه ٔ…..ٔ

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اتفاقا کاملا بیدارن
      ما رو در خواب دوست دارن
      ببینید چی میگم در ذهن نگه دارین تا شش ماه دیگه شما رو ببینم
      عزیزان
      هر اتفاق خوبی که بخواد در مخابرات برای کارکنان رسمی و شرکتی و… بیفته باید در طول همین دورلت بیفته
      دوره بعدی همه با هم هم خط و هم طیف هستن لذا هر کاری بکنن (حتی اگر تعرفه ده برابر بشه) چیزی از مشکلات کارکنان حل نخواهد شد

  11. منتظران فرج می گوید

    سردبیر جان، کی رو به چی قسم میدید برادر عزیز! گبر رو به خدا! اصلاً اینا خدا رو قبول دارند که از اذان، امام رضا (ع)،قرآن و روز جزا صحبت میکنید؟
    طرف با این همه بدهی، نزدیک به 1500 میلیارد به کارکنان (شاغل و بازنشسته)، چند صد میلیارد به بیمه ها و با این وضع پرداخت حقوق، ماه دیگه میخواد 3000 میلیارد سود توزیع کنه! از این حرام تر هم داریم!؟ منتها اینا از زمان همون خصوصی سازی، که بیت المال رو، که موقوفات رو، خصوصی کردند، به توزیع مال دیگران پرداختند!

  12. روشنگر می گوید

    بگو سردبیر جان
    همشو بگو
    پیشنهاد میکنم دوستان هم هرچی از سوء استفاده ها که از به اصطلاح مدیران بخصوص آنهایی را که از دیگر جاها آورده اند تا مثلا وضع مخابرات را خوب کنند که جان خودشان میبینیم چه کرده اند
    از دزدیهای چند میلیاردی اینها که توسط شرکتهای خودشان در حال انجام است بنویسیم تا فساد های چند هزار میلیاردی سهامدار عمده
    تا حداقل خودمان تکلیف خودمان را مشخص بدانیم که میخواهیم با ذلت ادامه دهیم یا فکر دیگیری بحال خودمان بکنیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ی کاش دوای درد ما بود
      در درون لایه های عدالت خواهانه سیستم باید میل به عدالتخواهی رشد کنه
      که نمی کنه
      همه مون وضعمون خراب شده خراب شده به دزدی های کوچک عادت کرده ایم. یه ماشین میخریم یه سود از بورس می بریم چند تا دلار خریدیم و …. به سودش دلخوشیم
      اما من میگم اینا ما رو به بیراهه میبره
      هر چند که اگر این کارها رو نکنیم از گرسنگی مردیم
      حرفم اینه که عادت کردیم به مال شبهه دار

  13. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    جناب سردبیر باتدبیر و دلسوزضمن سلام و قبولی طاعات و عبادات.. این را هم اضافه می‌کردید که عالیجنابان دست از این جنگ نمایشی بردارید.. چرا دولت حساب مخابرات را در اواسط برج نمی‌بندد و پولش را وصول کند باور بفرمایید سهامدارعمده و دولت با هم هماهنگن.سپاس از شما و پیگریهاتون🌺🌺

  14. بازنشسته اخیر می گوید

    « اذان مغرب را در شهر امام رضا(ع) گفته اند و همه خانواده در حال افطار هستند! اما من در حال نوشتنم تا شاید به حرمت این ساعت، اثری در شما داشته باشد » سردبیر جان چه سخن زیبایی گفتی که اگه به سنگ میگفتی نرم میشد. خدایا لحظه ای رهایمان نکن.

  15. کارمندرسمی می گوید

    ایناکه پول ندارن حقوق کارکنان رابدهندچگونه میخوان سودتوزیع نمایند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای ………….. گفتی!

  16. Saeedeh می گوید

    👏 👏 👏 بسیار عالی بود جناب سردبیر و خداوند به شما توفیق بدهد.
    ان شااله بحق همین اوقات مقدس و با برکت ماه مبارک رمضان و به آبرو و منزلت حضرت علی بن موسی الرضا و خاندان مطهرشان خداوند هرچه زودتر پرسنل زحمت کش و مظلوم مخابرات را از شر این شیادان و سودجویان نجات دهد.

  17. حمید می گوید

    سلام اگر شما میدانید و نمیگوید پس دست کمی از انها ندارید

  18. خدمات اول می گوید

    قربون متن و حرفای قشنگت که حرف دل هزاران همکاران ستم دیده مخابرات و زدید به شخصه با این حرفاتون اشک تو چشام جمع شد چرا باید مخابرات به این عظمت به این حال و روز افتاده باشه که 90 درصد دغ دغ های همکاران این چند سال اخیر فقط وفقط حقوق و مطالبات نداده مخابرات باشه . این مدیران نابلد مخابرات چه بر سر شرکت به این بزرگی اوردن هیچ ابروی برا ما نذاشتن تو کشور هر جا بری بگی مخابراتی هستی میگن مخابرات دیگه مثل قبل نیست گدا شده قبلا اگه میرفتی تو بانک یا هر جا دیگه میگفتی مخابراتی هستی دولاو راست میشدن برا ادم الان تره هم خورد نمیکنن برا مخابراتیا میندازنت بیرون اگه درخواست یه جنس بکنی بگی سر برج میدی واقعا این مسولین این ادمارو از کجا پیدا میکنن میارن بلا به جان این شرکت مادر مرده میکنن پر میکنن جیباشونو بعد میندازن گردن یه خورنده ی دیگه که الان داریم تاوانشو کارمندان بدبخت رسمی و خصوصیا میدن

  19. Saeed می گوید

    این حرفا رو همه می دونن و میگن ولی آقایون با خیال راحت خودشون رو به کری زدند . کی زورش به اینا میرسه؟ کارمندان خیلی ضعیفن آقایان شورا هم مثل پایست و مختاری هم زورشون به کارمندان میرسه چه باید کرد سردبیر جان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ببینید
      هر کسی به فراخور حال خودش حرف بزه و بگه و آگاهی بده
      من از طریق سایت شما از طریق نوشتن کامنت و مطلب
      باور کنید فضای رسانه بسیار قدرتمنده.در یک لحظه به هر کسی که بخواهی صدات می رسه
      من بازخورد برخی مطالب رو می گیرم.غیر قابل باوره
      در پس این نوشته ها اگر حداقل هزار تا کامنت بیاد، مجبور میشن اقدام کنن

  20. دو کلمه حرف حساب می گوید

    هنگامى که عمربن سعد سپاهیان خود را براى جنگ با ایشان آماده کرد و از هر سو آن حضرت را در محاصره گرفتند و امام علیه السلام به‌سوى دشمن بیرون آمد و آنها را به سکوت دعوت کرد، اما خاموش نشدند خطاب به آنها فرمود: واى بر شما! شما را چه زیان که به من گوش دهید و گفتار مرا که به راه راست فرا مى‌خوانم بشنوید … همه شما از من نافرمانى مى‌کنید و به سخنان من گوش نمى‌دهید؛ زیرا شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر دل‌هایتان مُهر [غفلت] خورده است. (بحارالأنوار، ج45)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      یکی از کشاوران اصفهانی که خانم مسنی بود
      با شجاعتی مثال زدنی خظاب به مسئولان همین جمله رو گفت
      خیلی عالی و شجاعانه بود

نظرات بسته شده است.