شما نوشته اید – پاسخگوها خسته شده اند (شکایات مردم به 195) – 2
مخابرات ما– امروز مطلبی داشتیم در مورد آمار شکایات مردمی در 195. این مطلب را می توانید اینجا بخوانید.
یکی از همکاران پس از مطالعه آن، متن زیر را بر اساس تجربه شخصی خودش نوشته و ارسال کرده که می خوانید:
پونه
1400/03/03 در 7:16 ب.ظ
آقای سر دبیر
مردم کلا از همه چیز ناراضی هستن انتطاراتشون زیاده دلیل -نارضایتی مردم -پاسخگویی نادرست نیست
ولی مشکلی که مخابرات داره آینه که پاسخگوها خسته شدن
به چند دلیل:
- 1 ماندن یک نفر در قسمت پاسخگویی از ابتدای خدمت تا انتهای ان چون هیچ کسی راضی نمی شه بیاد این قسمتها بخاطر سر و کله زدن با ارباب رجوع و پاسخگو از تکرار کار و درجا زدن و حجم زیاد کار خسته و فرسوده می شه مثل بانکها نفر ارتقا پیدا نمی کنه و چرخشی بین قسمتهای مختلف اداره نداره چند سال در یک قسمت
- 2پاسخگو از هیچ مزایایی برخوردار نیست
تعطیلی نداره همیشه باید باشه و هیچی شاملش نمی شه - 3 امتحانش مجانیه بیاین نفرات رو جابجا کنید که نه ظلمی در حق پاسخگو بشه و تنوعی توی کارش باشه و هم بقیه بفهمن پاسخگو چی می کشه
خدا شاهده بیشتر پاسخگوها بیماری پانیک دارن و فشار خون و میگرن
یه امتیاز مثبتی باید براشون در نظر گرفته بشه چون همیشه در صف مقدم اداره هستن ولی سرتا پا خستگی و عدم انگیزه هستن.
به قول یکی از دوستان، دلیل دیگری هم لازمه؟
با سلام من نیز در 9990 پاسخگوی همراه اول هستم و مشکلات پاسخگویی ما نسبت به 2020 خیلی بیشتر است، امیدوارم در کل به مشکلات پاسخگویانی که همکاران اعلام کرده اند رسیدگی شود.
با درود
کارشناسان مرکز تماس 2020 بیشترین ضرر و صدمه را در این مخابرات دیده اند،مگر یه پاسخگو میتواند 7 سال دراین واحد 2020 بماند و مدام هدست بر گوش باشد و جواب دهد هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی افتد تمامی همکاران خسته و مریض هستند و از لحاظ روحی ، جسمی ، فکری و.. دچار مشکل شده اند و حتی زندگی یه عده برای همین موضوعات بهم ریخته است. چرا حق جابجایی به این پرسنل داده نمیشود یعنی تا اخر بازنشستگی باید در این 2020 مشغول بکار باشد، باید هر چند سال پرسنل جابجا و نیروی جدید جایگزن گردد تا انگیزه برای همه ایجاد گردد. چرا پرسنلی که راست راست در واحدهای دیگر میگردد و کاری انجام نمیدهد و پول یامفت میگرد باید ازادنه بگردد، ولی همکاران ما با تمام سختی ها و مشکلات و همه تعطیلات جمعه ها در صف پاسخگویی مشغول کار باشند.
در نهایت همگی خسته و از این شرایط بوجود آمده ناراضی هستیم
عمق فاجعه برای نمونه ..از 2020 .. اصل شایسته سالاری کاملا در حال اجرا..خوب دقت کنید.. پاسخگوی 118 با مدرک دیپلم برای پاسخگویی 2020 به شبکه 2020 پیوستند.تحت اموزش نیروی با سابقه ی 2020 با مدرک لیسانس قرار گرفت..بعد از 3 سال (تقریبا) دوست گرانقدر تازه از راه رسیده که حتی سواد نوشتن ندارد و نمی داند دیکته کلمات چگونه است از خدمت پاسخگویی به درجات بالای کمک سوپروایزی نائل گردیده اند.. حتی راهی برای جابجایی برای در این فاجعه نبودن هم نداریم..چیزی که ادم رو اذیت می کنه کار نیست مدیریت یک عده مثلا مدیره که به شعورت توهین می کنن..بعد از 10 سال سابقه پاسخگویی و بدون امکان جابه جایی و ارتقا باید اینگونه ارزش کار و اجتمایی زیر سوال بره و به ریش ما بخندند.!! والسلام
احترامی که برا پاسخگو تو تمام شرکت دیگه قایل هستن با احترام که توی مخابرات قایل هستن مقایسه کن بد متوجه میشی چرا مشترک شاکی هستن و شکایت میکنن تا احترام نبینی احترام نمیزاری
یه چیزی بهت میگم به عمق فاجعه مدیریت 2020 تهران پی ببری به پاسخگوها اعلام کردن 120 تا تماس کمتر جواب بدید اضافه کاری صفر میشه حالا تو خودت برار جایی پاسخگو مشترک به در دیوار نمیزنی تا 120 تا پر بشه همه چی از مدیریت کثیفه
سلام
چرا قسمتهای فنی نمی تونن پاسخگوها همه کارشناس فنی هستن شما نمی تونید پاسخگو باشید متفکر
بنده به عنوارئیس مرکز پاسخگوی پاسخ نداده های پاسخگوها هستم و مشکلات را می دانم و این را هم میدانم کسی که سالها در مقام پاسخگو انجام وظیفه کرده است حتما فنی نیست که در این پست باقی مانده است ضمنااین چه روالی است که همه فکر می کنند کار آنهاست که خیلی سخت است ودیگران مشغول عیش و خوشگذرانی هستند
دقیقا موافقم من هم سابقه ی شمارو دارم با مدرک مهندسی آی تی اما هیچگونه پون مثبتی نداشته برام یعنی نباید بعد از این سابقه و داشتن مدرک مرتبط در قسمتی که بتونم کارای بهتری داشته باشم مشغول باشم !!چرا؟؟
به عنوان یک پاسخگو در حال حاضر چشمام خیلی ضعیف شدن بخاطر نگاه کردن مدام به مانیتور و عفونت گوش و گوش درد بخاطر استفاده چند ساعت مدام از هدست ،وگردن دردی که همیشه خدا همراهم هست،بدون هیچ گونه اضافه کاری مزایا یا چیزی که دل مارا خوش کند با یازده سال سابقه کاری پاسخگویی
درروز بین 700 تا 800 تلفن جواب میدیم که اگر سلام یکی را نصفه جواب بدیم دیگه ولمون نمیکنن ،بعضی وقتها ادمها باید خودشون رو جای طرف مقابل بگذارند بعد قضاوت کنن بعد شکایت کنن
سلام
نارضایتی مردم از پاسخگو نیست
از سرعت پائین اینترنت از نبود امکانات برای رفع خرابی تغییر مکان
وخیلی چیزهای دیگه
بعد یه پاسخگو چقدر باید جون سخت باشه که بدلیل نبود نیرو کار چند واحدوانجام بده حالا تو قراردادش فقط پاسخگوی امور مشترکین باشه تواین شرایط کرونا حتی از دور کاری وکاهش ساعت کاری هم بی نصیب باشه همه خسته شدن بخدا قسم من چندروز پیش چشمام برای چند ساعت حتی صفحه مانیتورو نمیتونستم ببینم چشمام کامل تار میدید فکر کردم دارم کور میشم اخه کی باید این همه ظلمی که در حق ما میشه جوابگوباشه ما باید دردو دلمونوبه کی بگیم آخه کجا یه نفر کارواحد آبونمان ،امورمشترکین همراه ،ثابت ،فروش adsl،واگذاری ،تجاری پاسخگوئی همه رو باهم انجام میده بدون هیچ مزایایی حتی یه ساعت اضافه کاری میگن درسته شما حجم کاریتون زیاده ولی برای اضافه کاری باید ساعت خارج از وقت اداری باشید آخه این عدالته
پاسخگوی گرایم با احترام به نظر شمافکر نمی کنم بتوانید در ردیف های فنی مشغول به کار شوید
منظورتان را از تعویض نوبتی جا نمی دانم مثلا در نظر دارید با کدام ردیف جابجا بشوید ؟
سلام
من نمیگم همه ولی خیلی از پاسخگو ها تو کار فنی بهتر از خیلی ها هستن که یه تریلی نمیتونه دب دبه کب کبشون رو بکشه همین دیدگاه تو منابع انسانی و بخصوص مدیران امور کارکنان حاکم هست( تو جلسات علنا گفتن) و نمیزارن هیچ اتفاقی برای این بندگان خدا بیوفته بقولی تر و خشک دارن باهم میسوزن!!!
سلام
از طرفی یکی از مشکلات پاسخگوها نداشتن جواب مشخص برای مشترکی است که تلفنش مدتهاست قطع مانده. در حال حاضر که سرقت کابل زیاد هست و کمبود کابل و سیم در شرکت بیداد می کند پاسخگوی بی نوا چه جوابی به مشترکی که تلفنش به علت سرقت دو ماه است قطع مانده بدهد؟ یا وقتی شهرداری قبل از عید مجوز حفاری ها را به مدت یک ماه نمیدهد و پس از آن کمبود مفصل باعث به تاخیر افتادن رفع خرابی کابل میشود پاسخگو چه جوابی ( بهانه ای ) باید به مشترک بدهد؟