مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – سیم رانژه نداریمً (شکایات مردم به 195) – 1

مخابرات ما– یکی از اعضای سایت در پاسخ به مطلب 195 توضیحاتی داده است.

مخابرات ما– امروز مطلبی داشتیم در مورد آمار شکایات مردمی در 195. این مطلب را می توانید اینجا بخوانید.

یکی از اعضای سایت پس از مطالعه آن، متن زیر را در کمال حوصله و دقت نوشته و ارسال کرده است که می خوانید:

 

کارمند

1400/03/03 در 12:43 ق.ظ

سلام سر دبیر خسته نباشید

به چه موضوع جالبی اشاره کردید. من خودم امور مشترکین کار میکنم.

اولین مشکل ما ارسال نشدن پیامک برای مشترک. و.اینکه برنامه ای داشته باشیم برای مشترکینی که راه دور هستن براشون پیامک ارسال کنیم (موقعی که مشترک تماس گرفته با بررسی تلفن مشترک همون لحظه براشون پیامک ارسال کنیم) .

مشکل دوم ( انتقال خطوط) به دلیل نداشتن سیم.( مشتر ک داریم 6 ماه پیش ثبت نام کردن هزینه رو واریز کردن خط تلفن تحویل نگرفتن . البته این رو بگم خود رئیس اداره تو جریان هستن . تازه جالب اینکه سیم ندارن تحویل بدن سامانه195 هم نباید از این موضوع اطلاع داشته باشن فرمودند من امور مشترکین باید پاسخگو مشترک باشم.() ( مشتر ک به سامانه 195 زنگ میزنه من امور مشترکین میشم از نظر رئیس اداره .رفتار مناسبی با مشترک نداشتیم. ) البته این دور از انصاف هستش که ما رفتار مناسب نداریم. (ای کاشک میشد خود این مسئولین که ادعا میکنن رفتار مناسبی نداریم خودشون 3 روز متوالی تو امور مشترکین فقط بشینن از نزدیک نظاره گر باشن نه قضاوت ناعادلانه) .

مشکل سوم مشترکین برای قطع تلفن های 10000 تومان معترض هستن. دعوا با امور مشترکین که چرا قطع کردید..

مشکل کمبود سیم واقعی است بخصوص وقتی موضوع سرقتها کمر مخابرات را شکسته است.

اما تا وقتی غیر شفاف عمل می کنیم و مشکلات خودمان را از مردم پنهان می کنیم مجبوریم نارضایتی را تجمل کنیم. ولی اگر بطور پیوسته با مردم صحبت کنیم و مشکلات را بگوییم حداقل میزان شکایات کمتر می شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

 

1297910cookie-checkشما نوشته اید – سیم رانژه نداریمً (شکایات مردم به 195) – 1

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بردیا می گوید

    فکر نکنم هیچ اداره ای مثل مخابرات روش کنترل باشه و پاسخگو باشیم بیشتر مردمی و شکایت این سامانه در مورد شبکه و انم بدلیل نداشتن کابل و سیم هست یک مدت پاسخگو بودم واقعا از جوابهایی که داده می شد برای رفع مشکل خودم خجالت می کشیدم همش دروغ بود به رئیس مرکز زنگ می زدیم برای پیگیری شکایت می گفت یک وجب سیم و کابل نداریم آنوقت جناب رئیس می فرمود حالا یک جوابی تو سامانه ثبت کنید .

  2. متفکر می گوید

    با سلام خدمت عزیز مان در امور مشترکین می توانید پیامک از طریق برنامه جامع بفرستید و این امکان در برنامه جامع موجود است در زمینه سیم و سیم رانژه باید بگویم موضوع شدیدا بحرانی شده است

    1. کارمند می گوید

      با سلام خدمت همکار محترم برنامه جامع متاسفانه نداریم . همون موقع برنامه شسکام راه اندازی شد . برنامه جامع ما دچار مشکل شد . مسئولین فرمودند فقط از برنامه شسکام استفاده کنید.

نظرات بسته شده است.