مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیا شما با این دیدگاه موافق هستید (پیمانکاران محلی بهتر هستند)؟

مخابرات ما– به نظر می رسد گروهی از افراد با پیمانکار محلی راضی ترند تا پیمانکاران جمعی و متمرکز.نظر شما چیست؟

مخابرات ما- تاکنون به نظر می رسید بیشتر افراد شرکتی با تمرکز نیروها در دو شرکت شسکام و خدمات اول (کلا شرکتهای متمرکز که مخابرات سهم عمده آن را دارد)راحت تر بوده اند اما اخیرا نظراتی در سایت ثبت شده است که نشان می دهد نیروها و گروهی که شرکتی ها را نمایندگی می کنند با این امر مخالفند.

آرای هر دو گروه را در اینجا ثبت می کنیم اما می خواهیم شما هم نظر خودتان را بنویسید.ابتدا نظر موافقان شرکتهای محلی را بخوانید تا دلیل آنان را بدانید.

انجمن

1400/03/14 در 12:06 ق.ظ

سلام جناب سردبیر. اتفاقا از خدامونه پیمانکار محلی بیاد. حکم شکایت ها رو سریعا به اجرا میزازیم کمتر از ۱۰۰ میلیون تو این زمانه دستمون نمیگیره .با این وضعیت اقتصادی. بعدش سال های پیش با پیمانکار محلی کار کردیم هیچ اتفاقی نیفتاد. ما خودمون این راه رو انتخاب کردیم و با هم متحد شدیم. شرکت پول زیادی پیش مخابرات طلب داره یه جورایی ما بهش فشار میاریم مخابراتم با این وضعیت باید یه جورایی کنار بیاد.

حالا نظر مخالفان شرکتهای محلی را بخوانید.

مخابراتی

1400/03/14 در 6:51 ب.ظ

سلام بر دوستان
این یعنی تعدیل در نیروی انسانی
یعنی کاهش دستمزد
یعنی نادیده گرفته شدن سنوات کاری
یعنی کارگر صفر در شرکت جدید با حداقل دستمزد
یعنی شاید عدم‌پرداخت کامل حق بیمه
یعنی …
فقط خدایا خودت به داد ما برس

انتخاب با شما.نوبت نظر شماست.

(لطفا نظرات خود را تجمیع کنید و یک بار کامنت بنویسید.هر نفر یک بار نظر بدهد تا بدانیم تقریبا چه حجمی از نفرات چه نظری دارند)

 

1299690cookie-checkآیا شما با این دیدگاه موافق هستید (پیمانکاران محلی بهتر هستند)؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
69 نظرات
  1. هرمگان می گوید

    سلام سردبیر محترم وهمه همکاران محترم
    ما نیروهای شبکه هرمزگان پیمانکار محلی هستیم خدا میدونه چه رنجی میکشیم
    مشکلاتم 1-حقوق 50روز میده2-حتی همکاران و مدیرعامل مارو جز نیروهای مخابرات نمیدونن به فرض مثال مدیر منطقه مارو نیروهای کمالی خطاب میکنه بیشترین کار ما نیروهای شبکه انجام میدیم هیچ ارزشی بهمون قائل نیستن.با وجود پیمانکار محلی ما همه شرمنده خانواده مون هستیم همیشه باید مثل بدبختها زنگ بزنیم به پیمانکار اونم میگه اداره بهم پول نداده
    اخه چرا ماهم نباید عین نیروهای سسکام خدمات اول بوقت حقوق بگیریم که شرمنده خانوادمون نشیم.4ساله مدیر منطقه ای داریم هر سریع بهش گفتیم چرا قرارداد مارو با سسکام درست نمیکنی؟هی میگه درست میشه این چه درست شدنی هسته
    دیگه همون نیروهای شبکه خسته شدیم کاش ی مسؤل پیدا میشد وضعیت مارو درست میکرد

نظرات بسته شده است.