مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش خبری از تلاش کارکنان شبکه مخابرات برای رفع خرابی فیبر نوری

مخابرات ما– امروز شما را به یک جلسه رفع خرابی توسط همکاران شبکه دعوت می کنم.

مخابرات ما–  بارها سعی شده تلاش همکاران شبکه -که عموماً با شسکام کار می کنند- را نشان دهیم این هم یکی از آن تلاش هاست.شاید مظلوم ترین و ذی حق ترین افراد برای رسیدگی به وضعیت حقوقی و مالی همین عزیزان باشند.

حالا می خواهیم شما را به یک جلسه رفع خرابی توسط همکاران شبکه ببریم اما بهتر است همین ابتدا برداشت قبلی خود را از کلمه جلسه تغییر دهید!

همکاران شبکه در استان خراسان رضوی در حال رفع خرابی فیبر نوری در مسیرهای روستائی هستند در حالی که تا زانو توی گل و لای فرو رفته اند!انصافا رسیدگی به این نیروها کار سختی است؟

در گزارشی دو خطی برای معاون شبکه نوشته اند: همکاران نهار نخورده تا ساعت ۶ کار کردند!

عکس توسط همکاران در خراسان رضوی تهیه شده.شما هم اگر عکس و تصویری از این نمونه دارید برای ما ارسال کنید.

1306960cookie-checkگزارش خبری از تلاش کارکنان شبکه مخابرات برای رفع خرابی فیبر نوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. مجید می گوید

    سلامی دوباره به مدیر عزیز، از این نمونه کارها ما در طول ماه حداقل چندین بار تا ساعات دیر وقت حتی 12شب به بعد هستیم، باز هم خدا قوت به همه همکاران فیبر کل کشور

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برام عکس و تفسیر بفرستین

  2. غریبه می گوید

    کارگران مخابرات در حال بیگاری فقط خدا خیرشان بدهد

  3. ناشناس می گوید

    جناب آقای سردبیر عزیز سلام و شبخوش ، جسارتا دیدم در این گزارش و گزارش بعدی به نوعی حق همکاران رسمی حوزه شبکه که در امر نگهداری هزاران کیلومتر فیبرنوری سطح استان خراسان تلاش بی وقفه میکنند ضایع شده و به همین دلیل یک توضیح در این مورد میدهم ، در استان خراسان خصوصا حوزه نگهداری مشهد نگهداری فیبرنوری توسط همکاران رسمی انجام میشود و در کنار همکاران رسمی مشهد تعداد معدودی از همکاران TCT1 یا همان خدمات اول مخابرات و سطح استان دوشادوش آنان در این امر نگهداری فیبرنوری همکاری مینمایند . این عکسهای ضمیمه گزارشها مربوط به همکار محترم رسمی مشغول در اداره نگهداری شبکه فیبرنوری مشهد میباشد . با اجازتون من وقت را غنیمت شمرده و از همین جا به این همکار و دیگر همکاران تلاشگر حوزه شبکه خصوصا نگهداری فیبرنوری که در تمامی فصول ، در تعطیلات ، در گرما و سرمای شدید در این امر خطیر فعالیت مینمایند و ارتباطات را در حداقل زمان نرمال و باعث پایداری شبکه میشوند یک خداقوت جانانه و دست مریزاد بگویم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      از توضیحات شما سپاسگزارم
      از همه تشکر میکنم و آرزوی سلامتی برای همه شما دارم

  4. خدمات اولی از یاسوج می گوید

    واقعا خسته نباشید که بدون اضافه کار دارید زحمت می‌کشید و 😔

  5. بازنشسته اخیر می گوید

    در دوران بیش از سی سال مسؤلیتم در مراکز همیشه با دیدن تلاش همکارانم در نگهداری شبکه چه آن زمان که همکاران رسمی بودند و چه بعدها که عزیزان شرکتی آمدند شرمنده می شدم. الآن که بازنشسته ام هنوز هم با دیدن این صحنه ها همان حال و هوای شرمندگی را دارم.نمی خواهم بخشهای مختلف مخابرات را مقایسه کنم اما از همه عزیزان مدیر و در رأس همه از جناب سلطانی استدعا دارم رسیدگی به وضعیت معیشت این قشر سخت کوش که سلامت و حیات شریانهای اصلی مخابرات مرهون زحمات آنها است بیش از پیش رسیدگی و در اولویت برنامه های خود داشته باشند.

    1. اندکی انصاف می گوید

      چشم حتما اقدام میکنم
      اینجا ایرانه
      اگه قرار بود کاری بشه تا حالا میشد

    2. رنجبرازخراسان می گوید

      احسنت برشما پیشکسوت معزز👌👌👌👌

نظرات بسته شده است.