مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران ساعت کار جدیدی اعلام کرد

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران با گرمای هوا ساعت کاری جدیدی اعلام کرد.

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است از روز شنبه  برای کاهش مصرف انرژی، ساعت کاری کارکنان تغییر کرده است.  بر اساس این خبر ساعت کاری مخابرات ایران واستانها از روز شنبه 19 تیر ماه، از ساعت 7 تا 13 خواهد بود.

ضمنا استانها می توانند بر اساس نظر استانداری های خود، این ساعت را تغییر دهند.بخش هایی که مستقیما با مردم سر و کار دارند به شکل سابق ادامه خواهند داد.

 

1306920cookie-checkمخابرات ایران ساعت کار جدیدی اعلام کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. N.f می گوید

    ضمن خسته نباشید ،سردبیر محترم لطفا قانون کاهش تایم‌کاری برای مادران دارای فرزند زیر شیش سال رو هم‌پیگیری بفرمایید .از پارسال استان مازندران کلا کنسل کرده …در حالی که با توجه به کاهش تایم‌کاری ادارت دیگر همچنان باز کاهش تایم مادران دارای فرزند زیر ۶سال لحاظ میشود . و با توجه به شرایط پیش امده و شروع تایم کاری از ساعت ۷واقعا برای مادران خیلی سخت شده…لطفا برای از سرگیری این قانون لطفا پیگیری بفرمایید .با سپاس🙏🌺

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ر نوع کاهش ساعت کاری باه دلیل کاهش کرونایی حذف میشه در مخابرات

  2. مسعود مازندران می گوید

    با سلام خدمت شما سردبیر گرامی و همکاران محترم
    جسارت اگر کسی خبری در مورد بیمه تکمیلی معلم داره جهت اطلاع مابقی دوستان روی سایت بزاره ببینیم چه خبره از عید تا الان فقط داریم فاکتور میدیم ولی متاسفانه خبری از واریز مبالغ نیست. و پیگیری از طریق واحد بیمه خدمات اول میکنیم که به راحتی جواب میدن تامین اعتبار نشده. اگه قرار باشه من هزینه کنم و بعد از دوندگی های زیاد و جمع آوری فاکتور و کاغذ بازی هزینه بیمارستان و مطب و ویزیت و دارو بعد از شیش ماه پول به حساب زده بشه که خب چرا هر ماه پول رو از حسابمون برمیدارن. اصلا چرا بیمه هستیم.

  3. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    آیا این ساعت کار شامل مخابرات مازندران بخصوص شهرستان آمل هم میشود ماکه خسته شدیم بس که به مدیریت گفتیم آیا مخابرات آمل تافته جدا بافته است و خودش برای خودش اعلام میکند چون فقط ستاد این ساعت است و برای مراکز هم این ساعت رعایت نمیشود هم به زور میگوید ۵ شنبه ها باشید آمل همه جا ۵ شنبه ها تعطیله غیر مخابرات آمل واقعا اگر سرخوده واقعا کسی نیست داد ما بگیرد واقعا خسته شدیم از بس پیگیر حقوق اولیه انسانی خود شدیم

    1. N.f می گوید

      واللهدمخابرات چالوس هم‌همین هست …متاسفانه به پرسنل بخش خصوصی به چشم گارگر خارحی نگاه میشه ….وبا توجه به این تبعیض انتظار دارند بعد از تایم اداره هم‌ همچنان نیروها خدمات رسانی کنند .

  4. mehdi می گوید

    سلام سردبیر محترم
    شرمنده کدام قسمت مخابرات با مردم سرکار نداره ؟
    با تشکر

  5. اشنا می گوید

    پنج شنبه ها چی؟ ایا تعطیل است؟

نظرات بسته شده است.