مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز – عملیات جبرانی تنها پروژه ای که ایده آل اجرا می شود

مخابرات ما– زبون دراز در مورد عملیات جبرانی مخابرات ایران نظر خاصی دارد!

مخابرات ما (زبون دراز) – به جان نازنین تومان در زمان پیش از تورم، من مانده ام چطور مدیران ارشد مخابرات به این خوبی مدیریت می کنند! عالی …. !

یعنی به محض اینکه کام کارکنان کمی شیرین می شود، چنان توی دهن آنان میزنند که بوی خون توی دهانشان جمع می شود! ضمن آن هم یک چیز تلخ می چپانند توی دهانشان تا خدای نکرده باورشان نشود مدیران حواسشان به کار خوب قبلی نبوده!

به به! … عالی!

چیه؟ نمونه می خواهید؟ آمار می خواهید؟

من فقط به آخرین نمونه اشاره می کنم باقی باشد بقای  شما و نظرات شما!

حق جذب تقریبا بطور میانگین حدود 20 درصد به حقوق افراد اضافه کرده است(خبر خوب) . اما بلافاصله مخابرات برای 30 درصدش نقشه می کشد!جالب اینکه برای کل پرداختی ها نقشه می کشد (کل پرداختی ها یعنی چه؟) مصوب می کند 30 درصد از پرداختی ها به کارایی واحد اداری کارمند متصل شود! کارایی خودش خیر! واحدش!

حالا چنان طعم تلخ و گس این تصمیم در دهانم پیچیده که هیچ چیز شیرینی مزه اش را نمی برد!

 

حالا می خواهم ذهن شما را فعال کنم و از خودتان بپرسم.امیدوارم حال و حوصله ای برایتان باقی باشد:

 

  • چه زمانی احساس رضایت از مخابرات کرده اید و این رضایت چقدر طول کشیده تا به نفرت تبدیل شده! (به ثانیه بنویسید)

 

  • با شنیدن یک خبر خوب و خوشحال کننده، چقدر خوشحال می شوید و چه مدت خوشحال می مانید؟ (به ثانیه بنویسید)

 

فعلا سردبیر کارهایی برای من تعریف کرده که باید دنبال آن باشم. پس فعلا شما زبان و قلمتان را بکار بیندازید تا شاید با بخاطر آوردن کارهای خوب چند ثانیه خوشحال بمانید!

 

1308010cookie-checkزبون دراز – عملیات جبرانی تنها پروژه ای که ایده آل اجرا می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رسمی جوان می گوید

    با سلام و عرض ادب
    سردبیر جان وقتی با وجود این همه مشکل از دیر پرداخت شدن حقوق گرفته تا عدم واریز معوقات ۲ سال گذشته و کمبود شدید نیروی انسانی و هزار و یک مشکل ریز و درشت که همه میدانیم بدون ذره ای اعتراض داریم تو این شرایط قرمز همه گیری کرونا بجای دور کاری در اداره منظم و مرتب کارمون رو انجام میدیم و با وجود همه کاستی ها نزاشتیم هیچ کاری لنگ بماند … همین میشود !!!
    اینطور میشود که با صبوری و معرفت ما پرسنل در عدم برگزاری تجمعات برای حل مشکلاتمون مدیران دست پیش رو میگیرند و کاری میکنن که الان ما بجای خواسته به حق مان از پرداخت معوقات گرفته و مابقی خواسته که همه میدانیم الان باید برای همان حقوقی که در زمان نا معلوم پرداخت میکنن بجنگیم تا انرژی برای ما بقی خواسته نماند همان به مرگ بگیر به تب راضی شن معروف …. ولی اینبار نباید خام این بازی ها شویم و با قاطعیت جلوی مدیران بایستیم و در تجمعات شرکت که علاوه بر کنسل کردن این پروژه ۳۰ درصد مسخره و غیر قانونی به تمام خواسته های یه حق مان برسیم…

نظرات بسته شده است.