مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر- 30 درصد از حقوق کارکنان رسمی ، متغیر و بر اساس کارایی پرداخت می شود

مخابرات ما– 30 درصد از پرداختهای پرسنلی وابسته به متغیرهای خاص

مخابرات ما– هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به مدیر عامل تکلیف کرده است که 30 درصد از حقوق پرداختی به کارکنان را متغیر اعلام کند.این بخش بر اساس کارایی پرداخت خواهد شد.

به همین دلیل مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در نامه ای به دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی از ایشان خواسته است بنا به دستور هیئت مدیره دستورالعملی تبیین کند که چگونگی مرتبط شدن حداقل 30 درصد از پرداختهای پرسنلی به متغیرهای خاص هر حوزه معین گردد.

1308020cookie-checkخبر- 30 درصد از حقوق کارکنان رسمی ، متغیر و بر اساس کارایی پرداخت می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    عالیه . اول از خود مدیران شروع بشه چون حال و روز این روزای شرکت ناشی از عدم کفایت مدیرانی بوده که به این وضع رسیدیم. ضمنا بگن آقایان حق جذبشون از کی دایر بوده و بی سرو صدا ازکی گرفتن و اصلا حقوقشون رو کی می گیرن. وخیلی چیزای دیگه.
    راست و حسینی اگر بجای خصوصی سازی مدیریت شرکت رو به یه تیم خصوصی متخصص و متعهد میدادن الان اینقدر مشکل نداشتیم. هزینه حقوق کلان مدیران هم بار شرکت نمیشد.

  2. قنبری می گوید

    این کار قانونی نیست و حق ندارن و حقوق شناور معنی ندارد در کجای دنیا ایطوری حقوق میدن

  3. مریم می گوید

    نه اینکه عدالت موج میزنه در سیستم
    ۳۰ درصد هم نوشجونتون

  4. مخابراتی!!!!! می گوید

    این هم نتیجه یک عمر تلاش در شرکتی که روزی واسه خودش برو بیائی داشت.
    افتخار میکردیم که در این شرکت کار میکنیم حالا هر جا میپرسند کجا کار میکنی خجالت میکشیم بگیم و طفره میریم.
    این نهایت بی احترامی به پرسنلی است که همیشه صادقانه کار کردند با حقوقی کمتر از همه ادارات و شرکتهای دیگه.خیلی حقوق بالائی میدن میخان 30 درصدش رو هم بالا بکشن.خدا ازشون نگذره .دیگه واقعا ظلم رو از حد گذروندند دیگه نمیشه سکوت کرد.
    یک کارمند بانک معمولی با مدرک دیپلم داره متوسط 25 میلیون حقوق میگیره با کلی مزایا و وام و امکانات .این هم از شرکت معظم !!!!!!!!!مخابرات !!!!!
    خجالت آوره

  5. .... می گوید

    از افراد آگاه سوال دارم. با توجه به اینکه کسر کردن از حقوق ثابت غیر قانونی است، آیا حق جذب در زمره پرداختی های متغیر محسوب میشه؟

    1. ... می گوید

      لطفا همه طوماری امضا به دفتر آقای سلطانی بفرستند ودر آن قید شود 30درصد از متغیر بودن حقوق عدالتی را برقرار نخواهد کرد بلکه اختلاف حقوقی ما با مسئولان بالاتر باید از 1ونیم بیشتر نباشد . اما بازرنگی براینکه دوباره آرامش رییس اداره ببالا بهم نخورد چنین بخشنامه ای صادر شده . البته از تعدادی روسای بحق بدین جا رسیده عذر خواهی میکنم . ولی خارج از نظرات شخصی این اختلاف حقوقی اصلا منطقی و علمی نیست .

نظرات بسته شده است.