مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – آقای مدیر عامل، 30 درصد از حقوق خودتان و کلیه مدیران کم کنید به دلیل عدم کارایی!

مخابرات ما- نوشته یکی از اعضای سایت است در مقابل یک نوشته.

مخابرات ما-– خبری داشتیم در این صفحه:

خبر- 30 درصد از حقوق کارکنان رسمی ، متغیر و بر اساس کارایی پرداخت می شود

http://mokhaberatema.com/?p=130802

این نوشته کامنتی است از یکی از اعضای سایت در همین رابطه.او از مهندس سلطانی می خواهد بدلیل سوء مدیریت ابتدا 30 درصد از حقوق خودش و مدیران گذشته و حال را کم کند تا بعد …

پرنده آبی

1400/04/23 در 9:56 ق.ظ

سلام
جناب سلطانی مدیر عامل محترم

شما که حقوق ما را میخواهید بر اساس کارائی مان بسنجید و سی در صد آنرا به آن اختصاص داده اید می دانید بابت پرداخت نکردن مطالبات ما در چند سال گذشته و احتمالا آینده باید سی درصد از حقوق خود شما و مدیر مالی و همچنین مابقی مدیران ارشد مخابرات کسر کنید زیرا که از نظر ما، شما و مدیرانتان کارایی لازم را برای اداره کردن شرکت مخابرات ندارید چون نه حقوق ما را سر وقت می دهید نه مطالبات ما را تا کنون توانسته اید پرداخت کنید همچنین توانایی خرید ملزومات و بهینه سازی شبکه مخابراتی را هم ندارید. توسعه شبکه هم که بماند.
پس خواهشا ابتدا برای چند ماه هم که شده از حقوق خود و مابقی مدیرانتان آن سی درصد را کم‌کنید تا ما کارشناسان مخابرات شما را سر لوحه کارمان قرار داده و از شما درس عبرت بگیریم و بهتر کار کنیم.
من الله توفیق

 

آقای مدیر عامل! بابت پرداخت نکردن مطالبات ما در چند سال گذشته و احتمالا آینده باید سی درصد از حقوق خود شما و مدیر مالی و همچنین مابقی مدیران ارشد مخابرات کسر کنید زیرا که از نظر ما، شما و مدیرانتان کارایی لازم را برای اداره کردن شرکت مخابرات ندارید

1308250cookie-checkشما نوشته اید – آقای مدیر عامل، 30 درصد از حقوق خودتان و کلیه مدیران کم کنید به دلیل عدم کارایی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام خدمت آقای مدیر عامل قرار نیست هر مصوبه ای هیات مدیره تصویب می کند برای اجرا دستور دهید ماشآءالله چندین معاون و مشاور و ادارات کل نظارتی و حفاظتی دارید اول آنها را جمع کنید معایب و مزایا و چالشهای آتی مصوبه را جمع بندی نموده و در صورت مثبت بودن مصوبه دستور اجرا صادر کنید در غیر این صورت نظرات و چالشهای احتمالی را به اطلاع هیات مدیره برسانید با این مصوبه خود و مخابرات را با چالشی جدید مواجه نکنید

  2. ... می گوید

    حدودا 25روز قبل درنامه ای به مخابرات ایران خواهان رفع تبعیض اختلاف حقوقی جدیدایجاد شده بین مسئولین و روسای ادارات و ببالا شدیم که چرا کارشناس مسئول و کارشناس باهم برابرند و روسا و مدیران هستند که باعمده این جماعت بی تجربه دریافتی هاشان ببالای 23و……رسیده است . مطمئن باشید گروه دست اندر کار محاسبه حقوق ما مثل همیشه فرزندان ، دوستان و یاران خود رادربرنامه دیده است و هیچ رابطه علمی و منطقی دراینجا حاکم نبوده است . .. تفاوتی که در احکامی بــــــی پایه و اساس 4میلیون و با احتساب دیگر مزایا به 7ونیم میلیون رسیده است . که میبایست ایـــــــــن تفاوت 1تا1ونیم میلیون باشد .وبه دنبال آن متغییر شدن 30درصدی حقوق که چه دردی را دوا میکند ؟وقتی جامعه را باند بازی و سلیقه ای بودن بیچاره کرده . ماجرای خصوصی سازی مخابرات یعنی فضول نمیخوایم بگذارید هــــــــرکاری دلم میخواد انجام بدم .

  3. حمید می گوید

    با عنایت به بیش از یک دهه سو مدیریت در شرکت مخابرات که نتایج آن دیگر برای هیچ فرد اگاهی پوشیده نیست و با تغییراعضا هیئت مدیره که دگر نفعی از مخابرات برایشان متصور نبود حالا با یک فرار رو به جلو گناه این عقب ماندگی راباید کارکنان مخابرات پرداخت کنند چند سوال از مدیران :
    1- آیا با این شبکه سیمی فرسوده .سرقتهای فراوان سیم و پست وکافو .فرسودگی باتریها وتجهیزات سرمایشی مراکز کاهش شدید تعداد کارشناسان هربخش .نبود تجهیرات مصرفی از قبیل سیم و پچکوردو … ایا امکان فروش یا ارائه سرویس مطلوب به مشتریان امکان پذیر است .
    2- در سیستم ارزشیابی فعلی بیشترین نمرات مربوط به پارامترهای تجاری نظیر لاوصولیها ومیزان فروش سرویس می باشد واین درحالی است که واحدهای فنی کوچکترین نقشی در تغییر این پارامترها ندارند .
    3- با توجه به کمبود شدید پرسنل وعذم اجرای چارت سازمانی امکان تعریف شرح وظایف مشخص برای کارشناسان میسر نیست و به دلیل این که درحال حاضر هر کارشناس در چند حوزه گاها غیر مرتبط کار می کند مدیران از تعیین پست مشخص برای انها خودداری می کنند .
    4- در نمرات ارزشیابی دوره های قبل نیز مشاهده شده که افرادی که در ستاد ها فعالیت دارند فارغ از نتیجه عملکرد دارای بالاترین نمرات هستند و افرادی که بیشترین فعالیت اجرایی را دارند کمترین نمرات را دریافت می کنند .
    5- از انجائیکه اکثریت کارشناسان د ر لایه اجرایی قرار دارندهدف از ارزشیابی جدیدبه نظر حذف اضافه حقوقی است که بعد از سالها به صورت ناقص اجرا شده والبته کاهش هزینه های جاری شرکت
    6- متاسفانه انچه در این چند سال پس از خصوصی سازی شاهد ان بودیم تخصص مدیران استانی در کاهش هزینه ها به هر طریق ممکن است به عنوان مثال در زمان مدیریت اقای دکتر سرائیان مقرر شد جلسه چند منطقه در استان ما برگزار گردد ساختمان اداری استان دارای سه طبقه است به دستور مدیر منطقه تنها طبقه همکف و طبقه اول رنگ امیزی گردید با این توجیه که میهمانان تنها طبقه هم کف وطبقه اول را به دلیل استفاده از اسانسور مشاهده خواهند کرد .
    7- مسلما بسیار ی از همکاران و اساتید بنده با مباحث مدیریتی اشنایی دارند .لازمه سازمانهای بزرگی چون شرکت مخابرات داشتن برنامه استراتژیک مشخص است که با توجه به نهدیدها و فرصتها محیط بیرونی سازمان و نیز ضعف وقوتهای داخل سازمان تبیین و مشخص می گردد هر کدام از مدیران جدید شرکت مخابرات در شروع فعالیتشان به افقهای دور که به معنای توسعه و گسترش سازمان میباشد اشاره می کنند اما در عمل شاهدکوچک شدن سازمان نه به عنوان چابک سازی بلکه به معنای از دست دادن بازار هستیم و هدف مدیران فقط حذف وکاهش هزینه ها به هرقیمت است زمزمه هایی از فروش مراکزمخابراتی نیز به گوش می رسد . با از دست دادن مراکز دیگر چه چیزی از مخابرات باقی خواهد ماند .
    8- می گویند کشور المان پس از جنگ جهانی دوم بیش از 90 درصد تخریب شده بود ومردم ان با کار بدون دستمزد و یا با کمترین میزان ان کشورشان را ساختند سخن بنده با مدیران رده بالای سازمانی است که اینجانب به عنوان عضوکوچکی از خانواده مخابرات ارزوی سربلندی برند مخابرات را داریم و اگر این حس و این باور را در مدیران سازمان هم ببینیم کمتر از المانها نیستیم در همین شرایط کنونی وبا وجود نارضایتی ها و دلسردهایی که از مدیران بر دل داریم هستند همکارانی که با جان و دل وبدون توجه به شرایط کاری بدون منت 7*24 درخدمت مردم وسازمان هستند

  4. ابوالفضل می گوید

    ماهی از سر گنده گردد نی ز دم هر سازمانی با برنامه های راهبردی مدیران ارشد رشد و توسعه می یابد و اگر در سازمانی افزایش بی انگیزه بودن کارمندان مشاهده می شود این ناشی از آن است که سیستم به کار و تلاش ارزش نداده است سیستم یک برنامه ارزشیابی کاملی نداشته است سیستم مدیران ضعیفی داشته است که از کار شناخت کافی نداشته است هنر مدیریتی نداشته است به کسانی ارزش داده است که در داخل سیستم برای خود دکانی باز کرده است و در داخل سیستم برای خود حکومتی ساخته است و حال که آمده است می گوید 30 درصد حقوق بر اساس ارزشیابی باشد باشد خود مو جب نگرانی شده است چون اولا حداقل حقوق قانونی پرداخت می شود حال با کدام قانون می خواهد کسر کند پس اگر تفاوتی است بایستی در پاداش باشد دوما” به تجربه مشخص شده است که ارزشیابی های تاکنون شده است کامل نبوده و حق را به حقدار نداده است و این موجب نگرانی است

  5. ناآشنا می گوید

    در شگفتم که چرا ما همه پذیرفتیم که مدیریت و دستورها همیشه از بالاست. ما کارکنان هم می تونیم مدیران رو کنترل کنیم. بی کفایتی و ناکارآمدی شون رو تحمل نکنیم و به آنها هشدار بدیم. نمی دونم چطوری، اما باید بین ما کارکنان در سطح کشور یه هماهنگی صورت بگیره و بابت همین طرح و کشف بزرگ! مدیرعامل و از همه مهم تر بابت عدم کارآیی و عدم توانایی در مدیریت شان ایشان را زیر سوال برده و مجبور به پاسخگویی و حتی مجبور به استعفا کنیم (هرچن که این مورد آخری رو ما هرگز از هیچ مسئولی در ایران ندیدیم)

  6. م.م از همدان. می گوید

    همچنان سر موضع خودم هستم این تیم بعد از صدری واقعاً کار آیی نداره.

  7. همکار می گوید

    باتوجه به اینکه هزینه همراه اول از سودسالانه شرکت مخابرات کم میشه لطفا به ریخت وپاش های همراه اول ازجمله پرداخت سی میلیاردتومان به باشگاه پرسپولیس، حقوق کلان پرداختی به مشاوران مدیرعامل همراه اول وهمچنین حقوق پرداختی به مشاوران آقای سلطانی هم رسیدگی بشود

  8. بازی می گوید

    بازی خطرناکی را شروع کرده اید که فقط اختیار شروعش با شماست.
    باشد تا عبرتی بشود برای سایرین.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خطاب شما با کیست؟

  9. ناشناس می گوید

    یک سوزن به خود بزنید بک جوال دوز به دیگران.
    بسم الله آقایان هیئت مدیره و مدیر عامل از خودتان شروع کنید باشد درس عبرتی باشد برای مدیران آتی تا درست کار کنند.

  10. رسمی رسمی با افتخار می گوید

    سلام
    هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات همگی قراردادی هستند در مصوبه آوردن کارکنان رسمی نه قراردادی!؟
    باین میگن کلک… بازهم بگین مدیران مخابرات کارائی ندارن باید ۳۰ درصد از حقوقشان کسر بشه.

  11. رسمی رسمی با افتخار می گوید

    سلام
    هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات همگی قراردادی هستند در مصوبه آوردن کارکنان رسمی نه قراردادی!؟
    باین میگن کلک… بازهم بگین مدیران مخابرات کارائی ندارن باید ۳۰ درصد از حقوقشان کسر بشه.

  12. بابک می گوید

    سلام؛

    از عمر کاری این مدیریت جدید حدود 7 ماه گذشته است.

    این مدیریت هیچگونه برنامه اجرایی نداشته، ندارد و نخواهد داشت. خانه ای ویران را

    به کسانی سپرده شده که خاکش را به توبره بکشند.

    کسانیکه دید پادگانی دارند آمدند و دست اندرکار شرکتی

    شدند که روزی روزگاری حقوق و مزایای کارکنانش هم سطح شرکتی بود که بودجه کشور را

    تامین میکرد. ببینید این شرکت به چه روزی افتاده است!!!

    خداییش اقدامات و عملکرداین 7 ماه تیم مدیریتی چه بوده

    است؟ فقط کوچک کردن سفره کارکنان و پرکردن جیب دوستان و هم سفرهای خودشان به اسم

    مشاور.

    این خبر و این دیدگاه فکری مدیران ارشد شرکت، بزرگترین

    اهانت و توهین به کارکنان خدومی است که گیر یک مشت مدیرکارنابلد افتاده که سکان

    دار این شرکت شده اند و بی ارادگی و عدم کفایت خودشان را می خواهند در این طرحهای

    نخ نما که قاعدتاً سیلی محکمی از سوی کارکنان را خواهند خورد، پنهان میکنند و نمیدانند که با

    این کارها ثابت میکنند رزومه درخشانی ندارند و خودشان را پشت طرح های دیگران ارائه

    میکردند و خودشان چیزی در چنته نداشتند.

    شرکتی که امکانات نداره و نمیتواند حداقل های کاری برای کارکنان و پیمانکارانش را فراهم کنه، مدیرانش بسیار کار نابجایی میکند که پا از گلیمشان درازتر میکند و حرفهایی میزند که انگیزه کارکنان را پایمال کنند.

     این تیم مدیریتی و مدیران دست نشانده این تیم و مدیران میزدوست بدانند که این شرکت فرزندانی دارد که موی خود را سفید کرده و جوانی خود را فدای این شرکت کرده اند و سرنوشت این شرکت را به مشتی مدیر بی کفایت که در حد و اندازه کار بزرگ نبوده و فقط بخاطر حقوق و سمت مدیریتی مسولیت قبول کرده اند، نخواهند داد.

     

    وضعیت شرکت را بگونه ای دچار اضمحلال و نابودی کرده اند که تنها راه کاهش هزینه را غارت از جیب کارکنان میدانند. آقای محمودزاده و آقای سلطانی اینکاره نیستید . لطفاً از این شرکت بروید و به همراه خودتان آن لشگر مشاور که چون زالو از این شرکت ارتزاق میکنند و هیچ حِس وظیفه ای به این شرکت ندارند را باخودتان ببرید.

    شما که نمیدانید و بلد نیستید شرکت را اداره کنید و نمیدانید که هنر مدیریتی این است که در پیچ و خم ها باید شرکت را به سلامت به مقصد رساند وگرنه در شرایط مساعد و گل و بلبل یک کودک دبستانی نیز از پس اداره کردن برمی آید؛ اشتباه بزرگی میکنید که بیسوادی مدیریتی و عدم کارایی خودتان را از کسر حقوق کارکنان زحمتکش پنهان سازید.

    حتی مطرح کردن این طرح مایه شرمساری است چه رسد به اجرایش…

    این را گفتیم که بدانید که جنگ اول به از صلح اخر است

    1. رنجبر از خراسان می گوید

      احسنت بر شیردلانی همچون شما بابک جان عزیز که براستی سخن درستی را بیان فرمودید درود برشما

  13. شبکه هوایی فارس می گوید

    سلام صحبت از رئیس شد ی طنز هم امروز ما شنیدیم.امروزاداره به ما گفت فردا پنج شنبه فقط شبکه هوایی(دیوارکوتاه) برای رفع خرابی باید سرکارباشه .آدم عاقل خرابی تلفن رامرکز به مااطلاع میده اونا هم که تعطیلن ،حداقل ی چادر مسافرتی بدین دم در بشینیم هر کی اومد کارشو راه بندازیم.مردشورای زندگی که همش تبعیض رو ببرم

  14. حسن می گوید

    الان این موضوع چه ارتباطی به مدیرعامل داره ..وقتی ریس هیات مدیره دنبال این موضوع هستند؟!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فعلا دستور ایشون رو دیدیم
      هنوز دستور رئیس هیئت مدیره رو ندیدیم هر وقت دیدیم به اون هم میگیم

  15. سید می گوید

    بله کاملا صحیح است

  16. سعید سادات می گوید

    احسنت بر شما

نظرات بسته شده است.