مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آملی ها از مدیر مخابرات منطقه استمداد خواستند

مخابرات ما– همکاران مخابراتی در آمل از مدیر منطقه خواسته اند به آنان کمک کند.

مخابرات ما – طی روزهای گذشته کامنتهایی از مازندران و بویژه شهر آمل به سایت رسید که نشانه نگرانی زاید الوصف مخابراتی ها بوده است.

متاسفانه در  شرایط قرمز و خطرناک این شهر، دورکاری بطور ناقص فقط برای تعدادی از ستادیها در دبیرخانه انجام می شود.البته مشترکین و مراکز پاسخگویی لازم است باز باشد اما در شرایط اضطرار می توان با تعدادی کمتر سرویس داد.ط مردم هم برای ثبت نام کمتر می آیند.

برای درک دلیل نگرانی آملی ها باید به شرایط فعلی آن پی ببرید.یکی از پرستاران آملی در تصویری نوشته است:

به نظر می رسد حتی وضع فعلی  دشوارتر از شرایط ذکر شده توسط پرستار باشد.فرماندار این شهر در رسانه ها گفته است:

ساری – ایرنا – فرماندار آمل با اعلام افزایش ۱۰ برابری تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری در بیمارستان‌ها طی کمتر از یک ماه گذشته ، نسبت به وخامت وضعیت کرونایی این شهرستان هشدار داد.

علیرضا شریعت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا با تشریح آخرین وضعیت این شهرستان در موج پنجم شیوع کرونا ، گفت : متاسفانه وضعیت کرونایی آمل مجدداً همانند موج های قبلی همه گیری وخیم شده و تعداد بیماران بستری و سرپایی روزانه به شدت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در آمل در حال عبور از مرز ۳۰۰ نفر است ، افزود : در استان مازندران وخامت وضعیت کرونایی در آمل به مراتب از شهرهای دیگر استان بیشتر است و آمل اولین شهری بود که در مازندران به رنگ قرمز کرونایی در آمد.

فرماندار آمل گفت : در حال حاضر بیش از یک سوم بیماران بستری در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شهرستان آمل تعلق دارد و ظرفیت تمامی پنج بیمارستان شهرستان در حال تکمیل است.

شریعت با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲ بیمار کووید ۱۹ بستری در شهرستان هم جان باختند ، گفت :  متاسفانه یکی از جان باختگان ۳۲ ساله و دیگری ۵۶ سال بود که نشان می دهد در موج جدید سن مرگ و میر کرونایی هم کاهش یافته است. ….

فقط بحث حضور کارکنان در سر کار و یا دورکاری مطرح نیست بلکه مواجهه و رودرویی با مردمی که از زدن ماسک خودداری میکنند مشکلات را بیشتر کرده است.یکی از کارکنان آملی برای سردبیر می نویسد:

ما نیروی حراست داریم ولی مردم بدون ماسک وارد میشن بارها به رییس  گفتیم خواهش کردیم که از نیروی حراست کمک بگیرد و  افراد بدون ماسک را راه ندهند چون بعصی از مشترک ها هم بما اعتراض دارن که چرا به کسانی که ماسک نزده اند خدمات میدیم اگه ندیم باید درگیر بشیم با مشترک،  خدمات میدیم گروه ماسک زده  بحق ناراحت میشن

جالبه که همه همکاران ما نزدیکان فوت کرده دارند  ۲نفر از همکاران مدیر ما چند ماه پیش بخاطر کرونا از دنیا رفتن ….

مجموعه امکانات در این شهر مناسب نیست.

منظور ما این نیست که همه شهرهای کشور خوب شده اند و فقط آمل مشکل دارد! خیر! اما کارکنان شهر آمل بیشتر نگران جانشان هستند و به سردبیر مراجعه کرده اند.

لذا از سوی سردبیر از مهندس اصغرپور مدیر منطقه مازندران می خواهیم سریعا به این وضعیت نگاهی بیندازد و با دستورات مناسب نگرانی را از دل کارکنان مخابرات در آمل پاک کند.کمی مراقبت و کمی امکانات همه چیز را تغییر می دهد.

خدای ناکرده اگر مشکل جانی پیش بیاید هرگز مدیران و روسا بخشیده نخواهند شد.از ما گفتن! FI HDK JW,DV K’HI ;KDN.

 

1308440cookie-checkآملی ها از مدیر مخابرات منطقه استمداد خواستند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. کارمند می گوید

    سلام
    من هم امور مشترکین کار میکنم ؛ به رئیس اداره درخواست دادم با هزینه شخصی خودم این پیشخوان رو اجازه بدهید من پلاستیک بزنم. رئیس اداره این اجازه رو به ما ندادن . هر روز با مشترکین سر اینکه چرا ماسک نزدن در گیر هستیم. این حق ما هستش که از خودمون در برابر ویروس مواظبت کنیم . تازه جالب اینکه اداره بهداشت پیگیر این هستش که پنجره ها باز باشن. خود خدمتکار اداره مخالف باز کردن پنجره هستش . دلیل اینکه گردو خاک میاد . با اینکه خدمتکار. ما هر ۳ ماه هم اتاق ما رو جارو نمیزنه هیچی طلبکار هم هست چرا پنجره رو باز میکنید . این وظیفه خدمتکار اداره هستش که هر روز نظافت داشته باشه . استرس ممن کارمند میشه از یه طرف ماسک نزدن مشترک . از طرف دیگه درگیر با خدمتکار جهت باز کردن پنجره( به نظر من مدیریت ضعیف اداره هستش.) عدالت نداریم

  2. شرکتی نا امید از آمل می گوید

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت سردبیر محترم و همراهان گرامیتان بعد از سالها کار در اداره مخابرات آمل و مواجهه با انواع ناملایمات و حق خوری ها شاید این اولین بار بود که قلبم را شاد شد، سردبیر بزرگوار اگر حتی طبق سنوات قبل مدیریت محترم شهرستان آمل سلیقه ای عمل کند و صدای شما را هم نشنیده بگیرد دیگر مهم نیست همین که شمایی که ندیده ام و نمیشناسم به ما توجه کرده اید و صدای نیروهای آمل را رسانه ای کردید به نمایندگی از پرسنل شرکتی آمل از شما تشکر میکنم امیدوارم همانطور که دل ما را شاد کردی خدا دلت را شاد کند 👐

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ممنون از توجه شما

  3. آرام می گوید

    سلام سردبیر عزیز، شهر ما هم شرایط همینه بعد از انتخابات جزو اولین ها بودیم که اوضاع کرونا توشهرمون قرمز شد ولی رئیس اداره مون از این جدیدالاستخدام هاس ، اعتقادی هم به کرونا وپروتکل واینها نداره.خدارا شکر تا حالا که خدا به زن و بچمون رحم کرده از این به بعد هم توکل برخدا، ولی این درست نیس به خاطر اینکه خودش رو پیش مدیران خوب جلوه بده با جون یه عده نیروی شرکتی این جور بازی کنه

  4. غلامحسین می گوید

    ما توی محل کارمون مایع دستشویی و ظرفشویی نداریم چطوری پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنیم. مخابرات مشهد و مرکز تلفن انقلاب

نظرات بسته شده است.