پیشنهاد شرکت مخابرات ایران به بیمه تامین اجتماعی، برای تسویه بدهی های قبلی
مخابرات ما- سهم بدهی مخابرات ایران و استانها و دو شرکت تابعش، به تامین اجتماعی شاید بیش از 300 میلیارد تومان باشد.این مبلغ هر ماهه قسط بندی می شود ولی دوباره مخابرات بدعهدی می کند و تامین اجتماعی حساب مخابراتی ها را می بندد.
این بار دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نامه ای که به تامین اجتماعی نوشته در این باره توضیح داده و یک پیشنهاد روی میز گذاشته است.در این پیشنهاد ابتدا بخشودگی جرائم مالی مخابرات و سپس تقسیط بدهی ذکر شده است.پس از آن در انتهای نامه نیز تهاتر بدهی با واگذاری ملک در تهران یا استانها پیشنهاد شده است.
فعلا شرکت مخابرات ایران چوب حراج به تمام دارائی هایش زده، دارائی هایی که در طی 50 سال گذشته به مرور اندوخته است.آیا چاره دیگری نیست؟
باسمه تعالی
جناب سردبیر محترم
با سلام
لطفاً از این شرکت خدمات آخر !!! ((ببخشید چون ما آخرین گروه هستیم که قراره حقوق ماه گذشته را بگیریم و هنوز بعد از 6 ماه بیمه اردیبهشت مارا پرداخت نکردند.به همین دلیل خجالت کشیدم بگویم. خدمات اول چون زیبنده این عنوان نیست.))
از شما سردبیر محترم تقاضا داریم از مسئولین بپرسید بیمه اردیبهشت چی شد؟؟
در من اصلاً به چه دلیلی تا کنون بیمه اردیبهشت نیروهای شرکتی پرداخت نشده؟؟
ازشما سپاسگزاریم به خاطر پی گیری موارد .
ببینید
پیگیر بیمه یک ماه نباشید مخابرات قاطی میده پول بیمه رو. در همه استانها همینطوریه.
ولی نهایتا مجبوره بده
منم بطور کلی پیگیر پرداخت پول بیمه هستم
مطلب دیشب ما رو بخونید در مورد نامه رئیس هیئت مدیره به بیمه
راه های زیادی هست اول همرا ه اول با ثابت را یکی کنند وبعد از درامدش قسطی بدهییشان را تسویه نمایند
و خیلی راه های دیگه هم هست
در طی ۲۵ سال کار کردم در مخابرات انقدر مخابرات را حقیر و بی چاره ندیدم چطور طی ۵۰ سال همش سود داشت اما اکنون ورشکسته شده متاسفم واقعا بر باعثش هزاران بار لعنت که همه را خاکستر نشین کرد
مخابرات وقتی این همه بدهی دارد چرا رفته دنبال ساخت برج دو قلو؟
یک قلوش مال همراه بوده فروخته
یک قلوش هم مال مخابراته. یک عالمه اجازه میده باید بتونه همه رو یه جا جمع کنه
با سلام شده قضییه پدر و یک فرزندبی شعوری که هرچی پدر در طول عمرش جمع کرده بود را فرزند بی شعور در چند سال اول پس از مرگ پدر خرج … خودش کرده و بعدشم کاسه گدایی بدستش گرفته
جای بد قصه اینجاست که مدیران ما با این همه بی لیاقتی کرور کرور هم ادعا دارند
سلام
باور بفرمائید همه این مدیران این درک رو دارند یه روزی از شرکت خواهند رفت و نه خود و نه شرکت را از خود و ازآن خود می دانند و تفکرشان این است که تا هستند از آن استفاده کنند و چیزی رو بجای نمی گذارند یعنی یه سیستم انگلیسم دارند
حالا اگه دولتی بود آیا همین وضعیت و اینگونه رفتارها رو داشتیم
جناب سردبیر خودتان جواب دهید که با مدیران سطح بالا در ارتباطید …
بفرمائید تفکر مدیران مخابرات به نسبت شرکت مخابرات چیست
آیا اگه دولتی بود اینگونه رفتارها رو با شرکت مخابرات داشتیم
آیا اگه خصلتی نبود بهتر نبود
و سوالات زیاد دیگر…
سلطان یک سوال کردین چند شبانه روز جواب میخواد
جواب شما رو خلاصه میکنم در چند جمله
مدیران مخابرات می گفتن قوانین دولتی دست و پا بگیره مثلا من میخوام به کارمندم بخاطر کار خوبش یک پاداش خوب بدم نمیتونم!
میگفتن قوانین اداری در دولت دست و پا گیره و نمیشه همه کاری کرد
راست می گفتن خب
حالا هر کاری بخوان می کنن ولی وضع بهتر نشده
ولی مضع مهم نیست مهم این است که هر کاری بخوان میکنن! از جمله (آتیش زدم به مالم …)
با سلام وخسته نباشید خدمت سردبیر محترم
جسارتا الان شیش ماه از عدم پرداخت بیمه قرارداد منتهی به سه ماه آخر سال (بهمن اسفند وفروردین) شرکت شسکام میگذرد و متاسفانه تذکر وپیگیری از مسولین محترم هم هیچ فایده ای تا این لحظه نداشته و هر روز قول امروز وفردا می دهند. شما که اطلاع و تجربه و تخصص بیشتری دارید چه راهکاری پینشهاد میفرمایید و اصلا آیا این حق بیمه با این تاخیر پیش آمده قابل پرداخت هست یا خیر؟
من پیشنهاد میکنم فکرتون رو صرف بیمه های گذشته نکنید
امکان نداره اونا پرداخت نشه
فکرتون رو به کارهای مهمتر بدین
از من نپرسین مثل چی! من قبلا حرفهامو گفتم
یه تکونی بخورین دیگه تشکلی حزب راستگرایی چپگرایی نمیدونم انجمنی …. بعدش هم فرستادن نماینده ها برای مذاکره و گفتگو و اگر هم نشد اون وقت دعوا!
حالا ببین باز چقدر پشت سر من صفحه بذارن!
سلام سردبیر محترم،
لطفا کمک نمایید، اواخر سال ۹۷ حق بیمه کامل ماه از من کسر شده، ولی فقط ۱۵ روز حق بیمه برای من در سوابق بیمه موجود می باشد، حدود دو ماه بعد از وقوع که مطلع شدم، نامه رسمی از طرف اداره کل خود برای مدیرکل امورکارکنان ارسال و پیگیری نمودم ولی پاسخ رسمی دریافت نشد و گفتند که باید اشکال مربوطه نهایتا تا ماه بعدش ارسال میشد،
با توجه که قصوری متوجه من نبوده و عدم تایید کارمند مربوطه در اداره کل کارکنان باعث این زیان من شده، به لحاظ قانونی چکار باید انجام دهم، ممنون میشم کمک نمایید به امید خدا سابقه بیمه من اصلاح گردد.
خب جزو کدوم شرکت هستید؟
کی باید رد میکرده؟
نوع ارتباطتون با مخابرات چیه؟ اینا رو بگین تا ببینیم ماجرا چی بوده
بعد راهنمایی کنم خدمت شما
قراردادی خود مخابراتم، بدلیل اهمام در تایید ورود خروج در hr ابتدائا از طرف رئیس مربوطه و سپس کارمند بخش اداری که جمع آوری و ارسال لیست به مالی و حقوق را انجام میداده، ۱۵ روز از حقوق من رو در حقوق ماه مربوطه پرداخت نمودند و ۱۵ روز بعدی را بجای پرداخت تا ۵ ام ماه بعد به عنوان معوق، انتهای ماه بعد با حقوق آن ماه یعنی ۴۵ روز پرداخت کردند و در قسمت کسورات دو ماه پشت سر هم ۳۰ روز حق بیمه کسر شده بود و من متوجه عدم ارسال حق بیمه کامل به بیمه تا ۲ ماه بعد نشده بودم و وقتی که فهمیدم مکاتبه و پیگیری های حضوری و شفاهی هم با اداره کل امورکارکنان انجام شد و جواب میدادند که تمام شده و کاری نمیشه کرد، همانطور که عرض کردم قصور مربوطه متوجه من نبوده بلکه به دلیل عدم ارسال دیتای حضور غیاب من در موعد خودش به امور مالی و پرداخت حقوق بوده است. ممنون.
عجب
خب چرا اونجا که 45 روز پرداخت شده چرا محاسبه نشده
چی بگم خدمتتان، من که با تامین اجتماعی مراوده نداشتم، کار منابع انسانی و امور مالی بوده، این گپ ۱۵ روز کسر سابقه بیمه علیرغم کسر حق بیمه آن در فیش من، را چطور بایستی پیگیری نمایم؟
بایستی قطعا حل بشه
توصیه من به شما اینه سابقه واریز بیمه دو ماهه را ببرین تامین اجتماعی و بذارین توی سابقه تون
سلام باد اورده را باد میبرد…..اینا این همه پولو کجا خرج میکنن که به همه بدهکارن…البته بایدم رییس بره معاون بشه بگه مردم نگران نباشید ما تمام محیتاجتون رو به اندازه کافی ذخیره کردیم!!!!!!
سلام چاره کار وراه حل پرداخت به موقع وبدون تاخیر بدهیها میباشد
…و از این بهتر عدت ……….
اصلا معنی حرفها رو نفهمیدم غلط املایی باعث شده خیلی سطح بالا بشه و ما کارگرا نفهمیم