مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- آقایان مدیران استانی! اینها که می میرند جوانان سرزمین ما هستند لطفا برای واکسیناسیون هماهنگ کنید

مخابرات ما- چند استان نسبت به واکیسناسیون همکاران مخابراتی با هماهنگب بهداشت منطقه اقدام کرده اند اما انگار برخی هنوز بیدار نشده اند!

مخابرات ما (سردبیر) – نمی دانم باید چند نفر دیگر از جوانان مخابراتی و خانواده آنان بمیرند تا برخی مدیران مخابراتی از خواب بیدار شوند.مرا ببخشید به هر شیوه ای که اقدام کردیم این مدیران بیدار نشدند.باید چه کنیم؟

 

تعدادی از استانها با دقت تمام واکسیناسیون همکاران را با بهداشت منطقه هماهنگ کرده اند و بخشی از امکانات استان را به این امر اختصاص داده اند.اما برخی دیگر انگار فقط بلدند دورکاری را حذف کنند و خط و نشان بکشند اما حاضر نیستند از نفوذ خود در استان برای آرامش جوانان مخابراتی هزینه کنند.

 

میگویم جوانان! چرا که ما پیرمردها با برنامه سنی وزارت بهداشت یا واکسن زده ایم یا قصد زدنش را نداریم.اما این جوانان که هر روز برای من و شما، برای مخابرات و اهدافش، با لغو دورکاری در معرض مرگ قرار دارند چه گناهی کرده اند؟

آیا می دانید خانواده هایشان نیز بلافاصله پس از خودشان گرفتار می شوند؟ آیا قلب های شما سفت و سخت شده؟!

 

باز هم تاکید می کنیم! اگر مخابرات جزو مشاغل گروه اول است باید کارکنانش پیش از دیگران واکسن بزنند! اگر دورکاری را لغو می کنید حداقل اسبابش را که یک واکسن ساده است فراهم کنید!

 

بیش از این دیگر نمی دانم باید چه بگویم تا این مدیران از جای بجنبند و در لابلای جلسات روزانه شان فرصتی بیابند و به کارکنان فکر کنند!

نظر شما چیست؟

 

1315450cookie-checkسردبیر- آقایان مدیران استانی! اینها که می میرند جوانان سرزمین ما هستند لطفا برای واکسیناسیون هماهنگ کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. مظلوم می گوید

    یکی از مسئولین محترم مخابرات رفت که واکسن کرونا تهیه کنه. !
    اما افسوس که دیگه دیرشد.!! زمانی اومد که سهراب ها مرده بودند.!!!

  2. کارگزار می گوید

    سلام سردبیر گرامی واکسیناسیون پرسنل منطقه قزوین هم از امروز شروع شد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رو شکر
      اگر مصطفوی بود حالا خبرشو گذاشته بود
      خدا رحمتش کنه.رفت و جیگر منو آتیش زد

  3. کارشناس خدا زده می گوید

    سلام وقت به خیر. سردبیر جان اطلاع دارید برای کارکنان ستاد مخابرات ایران و منطقه تهران هم برنامه واکسیناسیون هست یا خیر؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من چیزی نشنیدم
      البته اطلاعات ما را همکاران میدن
      باید بپرسم

      1. کارشناس خدا زده می گوید

        پس ممنون میشم بپرسین ما که دستمون به جایی بند نیست. اکثر مدیران هم بالای پنجاه سال هستن. دغدغه شون نیست واکسن

  4. مریم ۱۱۸ می گوید

    سلام، دور از جون شما، برخی مسئولین از بس شکمهاشون با مال حرام پر شده، دیگه صدا هل من ناصر کارگرهای زیردستشون رو نمیشنون ،کور و کر شدند، از قدیم گفتن نه برای کر بزن نه برای کور برقص

  5. فاطمه می گوید

    سلام.ممنونم سردبیر عزیز بابت دلسوزی هاتون و خدا مدیران نگذره که نه جون کارمندا براشون مهمه نه روحشون

  6. ناشناس می گوید

    سلام.روز بخیر
    این طور که به ما گفتند از طرف مدیریت منطقه ما درخواست واکسن کرده اند ولی موافقت نشده است!
    نمیدانم باقی استان ها چطور در صف دریافت واکسن هستند!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما کدام منطقه هستید؟
      اگر اصفهانید مسئولیتش با ادمین ماست اگر واکسن نیاد پویتشو میککککنم

  7. نوچه مدیر عقده ای می گوید

    سلام بر همه خوانندگان و تحریرگران سایت مخابرات مایه فرق بزرگ بین کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال پیشرف در محیط های کاری وجود داره اونم اینه که مدیران هم به اندازه ی سایر پرسنل بلکه هم بیشتر کار میکنند. در کشورهای پیشرفته هرکسی خودش میره برا خودش قهوه یا چای از دستگاه میگیره! پرسنل کار گروهی رو بلدند. میز و صندلی مدیران چندان تفاوتی با بقیه نداره. فقط مدیر ارشده که منشی (منشی که نه، مدیر برنامه) داره.

    اما توی کشورهای به اصطلاح در حال پیشرفت اولین چیزی که هر کارمند دنبالشه، میز بزرگتر، صندلی با پشتی بلندتر، یه آبدارچی که براش چایی بیاره، یکی که بشینه کنارش خاله زنک بازی کنه و پشت سر بقیه حرف بزنه و مدیری داشته باشه که منتظر باشه تا براش خبر ببره!

    توی کشور ما مدیریت رو پایه ی منبت کاری میز ی که پشتش مینشینند با ست رومیزی چرم یا خاتم کاری و صندلی چرمی پشت بلند مدیریتی و اتاق بزرگ کنفرانس و مدیر دفتر جینگول بلا تعریف میشه!

     و مدیری که به جای این که منتظر باشه تا منشی از طبقه ی اول بیاد طبقه ی سوم تا کارتابل رو از اتاقش ببره اتاق بغلی برای امضاء مدیر میانی، خودش بره و کارتابل رو بده به اون مدیر، مدیر نیست! یه خنگول عجیب و غریبه که بلد نیست مدیریت کنه! مخابرات برای بهبود نیاز به یک خانه تکانی اساسی داره. باید مدیران مناطق را شقلی و دانه درشتهای سیاسی را با متخصصین عوض کرد تا رنگ و بوی خدمت به مردم و رفاه کارکنان دوباره دیده بشه. یا حق

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما این تجربه ها رو از کجا کردین؟
      ما که میزهای روسای خارجی رو در فیلمهاشون دیدیم اینجوری نیست

      اما در کلیت چنانچه حرفهای شما اجرا بشه عالی است

  8. امید می گوید

    متاسفانه اکثر مدیران سن بالای ۵۰ دارند و خودشون واکسن رو زدن و پیگیر نیستن ، از جمله مدیران استان مرکزی ، خواهشا یه تحقیق کنید ببینید چند تا از همکار ها بالای ۳۵ سال خدمت دارن 😏😏😏

  9. مصطفی می گوید

    درود بر شما سردبیر عزیز دلسوز و به نعنای واقعی انسان من باز تشکر میکنم از آقای مهندس علی اصغرپور مدیر محترم منطقه مازندران و مسئول دفتر ایشان اقای دکتر بابلی که ۳هفته پیش واکسیناسیون رو اغاز کردن انشااله سالم و سلامت باشند و به امید بیداری مدیران از خدا بی خبر که فقط لغو دورکاری رو یاد گرفتن

  10. شرکتی می گوید

    …. وارد روز ۷ شهریور شدیم . معکوس یعنی چی خداوکیل بخدا خجالت داره . سرمایه یک سازمان چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟حقوق حقی هست بی منت و قابل پرداخت نه این روش آقایان کافر .

نظرات بسته شده است.