مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلامی سفری!

مخابرات ما – متن زیر نوشته سردبیر است در سفر. برای شما عزیزانی که پیوسته احوالش را می پرسید. من فقط بردمش روی سایت.

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان گرامی سلام! نمی دانم خوشحال باشم یا ناراحت! از سویی جای خالی ما و مخابرات ما آنقدر دیده می شود که دو روز نباشیم دوستان گرانقدری تماس می گیرند، کامنت می گذارند و بدنبال احوال مخابرات ما می آیند.از این نظر باید خوشحال باشیم.

از سویی دو سال گذشته به همه ما بسیار سخت گذشت.من و شما گرفتار انواع و اقسام بیماری ها و ناخوشی های جسمی، روحی و روانی شدیم.نهایتا به اصرار خانواده تصمیم به سفری کوتاه گرفتیم.اما در این سفر هم دوستان خوبی مثل شما نمی گذارند آب خوش از گلوی سردبیر پایین برود! از این نظر باید ذلگیر باشیم.

 

اما نه! همه چیزش خوب است! گله های شما هم خوبست.نشان می دهد که ما برای شما مهم شده ایم و به بیان ساده ما را در کنار خود به عنوان یک دوست مهم پذیرفته اید.

خدا را شکر.

 

می دانید که کار در سفر بسیار سخت است.مثلا پس از ده ساعت رانندگی به جایی می رسی.فقط می توانی بخوابی! یا وقتی همه می خواهند بروند جایی را ببینند یا چیزی بخرند،  نمی شود من در خانه بمانم! اسیر که نیاورده ام به سفر!

در عین حال بینا بینی سعی کرده ام خبرهای ضروری را به شما برسانم! خبرهایی (بقول دوستان افانستانی) همه شمول که بتواند بخش های مختلف ذهن شما را به آرامش دعوت کند.

آنچه نگرانتان کرده برای شرکتی ها طرح کارشناسی است و برای رسمی ها معوقات غیر قابل پرداخت!!

 

برای رسمی ها منتظر خبر بزرگ هستیم.اما در پاسخ به سوالات و خواسته های شما در مورد کارشناسی دو مطلب بسیار مهم روی سایت بردیم.مدیران خدمات اول نیز بسیار کمک کردند تا این اطلاعات کافی باشد.به شما توصیه می کنیم کمی آرام باشید.با این شرایط دیگر مدیران خدمات اول پاشنه آشیل طرح را پیدا کرده اند لذا همه چیز را بخوبی بررسی می کنند.حتی بخش هایی که شامل طرح نباشد! اینها را هم یک بار دیگر بررسی می کنند و در گفتگو با شما مستندا را رویت می کنند تا هیچ کلاف بسته ای نماند.

حتی افرادی که چند تا کار دارند باید بدانند اینک زمان بررسی است.هر چه مستندات دارند به مدیران خدمات اول در 5 استان پایلوت بدهند.

 

فعلا از حضورتان مرخص می شوم. شما هم بدانید بیش از آن برایم ارزش دارید که شما را با یکی دو روز مسافرت فراموش کنم (شاید اگر یک هفته دو هفته می شد معامله می کردم!) … فقط کمی حوصله کنید و حداقل در این ایام مسافرت با کلام منفی و موج منفی برای ما کامنت نگذارید.کمی حال و حوصله برای پاسخگویی در سفر باقی بگذارید.

هر سوال و گرهی در طبقه بندی دارید ارسال کنید تا از مدیران شرکت خدمات اول بپرسیم خوشبختانه این دوستان آماده پاسخگویی هستند.

روز و روزگار بر شما خوش باد.

سردبیر شما

مهر 1400

1322860cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلامی سفری!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام سردبیرگرامی ،سفرتان بیخطر،ان شااله سلامت وشاددرکنارخانواده باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم دوست من
      بعد از سالی ماهی زورکی و بخاطر روحیه بچه ها رقتیم

  2. ناشناس می گوید

    آقای سردبیر می‌فرمایید مستندات دارید ارائه بدید .آخه من اصلا نمیدونم جزو طرح هستم یا نه .مدرک کارشناسی ارشد رشته مرتبط دارم .ده تا کار مختلف هم دارم انجام میدم

  3. رسول می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم.متاسفانه الان ۲ یا ۳ سالی هست که خدمات اول میخاد این لیست ها رو بررسی کنه و اجرا کنه .هر دفعه هم این کار رو انجام میده یه موجی بین همکاران ایجاد میشه واختلافاتی بین همکاران ایجاد شده ویه عده از هم دلخور میشن.بعد شرکت اعلام میکنه که بین مخابرات و خدمات اول تناقضاتی هست و طرح میره برا یه سال دیگه .طبق فرمایشات امام صادق اصلاح دادن و صلح کردن بین افراد از هفتاد سال نماز بالاتر هست .تو روخدا بهشون بگید از اختلاف انداختن بین نیروها خوداری کنن اگه نمیخان اجرا کنن تمومش کنن.اگه میخان اجرا کنن این لیست الان کجا هست که هیچ کس خبر نداره والان چند سال محرمانه مونده و هر دفعه از گوشه و کنار خبر میاد که یه عده ای حذف شدن؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببینید
      اگر به اختیار خودشون باشه نمیخوان اجرا کنن
      در گذشته هم نخواستن اجرا کنن
      اینکه دلیل امروز نمیشه
      امروز باید و مجبورن اجرا کنن چون مصوبه هیئت مدیره است

  4. درمانده می گوید

    سلام وای چقدر دروغ،چقدر زمان کشی،چقدر وعده وعید … ما که دیگه خسته شدیم آقای سردبیر
    یه روز میگن از برج چهار به روز میگن از مهرماه و الان هم از آبان.گفتند استانها آمار رو بفرستن.ماه پیش گفتن استانها کامل نشده و فقط خوزستان کامل شده و اجرا شده.باز دیدند دیگه بهانه ای نمونده گفتند که مسؤلین خدمات اول رفتند استانها برای راستی آزمایی که پنج استان پنج استان دارن میرن و این هم حتما یک سالی طول می‌کشه و این دور باطل همچنان ادامه داره و خواهد داشت.اگه واقعا میخاستن اجرا کنن که عمرا نمیخان کل مراحلش کمتر از یک ماه زمان میبرد.
    مگر اینکه یک استانی مثل خوزستان بره شکایت کنه و اینا مجبور بشن.جمع کنید این بساط دروغ و فریب رو،اینقدر با احساسات نیروی درمانده بازی نکنید.
    خطاب من مدیران راستگو مخابرات ایران هست.
    و یک خواهش از شما سردبیر عزیز و مهربان شما که این دوستان رو از ما بیشتر می‌شناسین خواهشاً خبر نزارین و بچه ها رو الکی امیدوار نکنین.این بود قسمت و تقدیرمان…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      تا فشار روانی نباشه مدیران به دلخواه خودشون کاری رو انجام نمیدن
      اگر منم ازش حرف نزنم چال میکنن این طرح ها رو
      بعدش هم چرا اجرا نکنن؟ مجبورن اجرا کنن
      مگر دلبخواه من و اوناست؟

  5. علی می گوید

    همه قسمتها هستن جز امور مشترکین پر زحمت و دردسر
    چرا ای خدا
    به کی بگیم

  6. درمانده می گوید

    سلام سردبیر گفتند طرح کارشناسی در مهرماه اجرا میشه و باز شما در خبری گفتین از آبان پس بالاخره تا کی منتظر بمونیم!؟بخدا خسته شدیم😔😔

  7. شرکتی ناامید از آمل می گوید

    با سلام و آرزوی سفری خوش برای شما سردبیر محترم امیدوار شاد باشید و زندگی بکام باشد

  8. طلا می گوید

    سلام زنده وسر خوش و قوی وسالم باشید.پس طلب و معوقات بازنشیته چی؟؟امیدوار باشیم تو این ماه به نظرتون؟؟

  9. رسمی می گوید

    سفر بی خطر، خوش باشید.

  10. مهدی می گوید

    باسلام سفر بی خطر سردبیر گرامی خوش بگذره
    لطفا از مدیران خدمات اول بپرسید چرا نمیگند به چه شغلهایی با چه مدرکی این طرح تعلق میگیره لطفا لیست شغل و مدرک را اعلام کنند ممنون

نظرات بسته شده است.