مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- لایو سایت را فریز می کند!

مخابرات ما- نوشته بسیار جالبی در میان کامنتهای شما دیدم.آن را منتشر می کنم تا بطور ویژه توسط سردبیر خوانده شود و شما هم ببینید!

یکی از اعضای سایت در کامنتی در مورد لایو اینستاگرامی سردبیر نوشته است:

شرکتی ناامید 

با دروود خدمت سردبیر محترم و همکاران گرامی
جناب سردبیر اگر قرار باشه بعد هر لایو انقدر انرژیتون ته بکشه چند روز شما رو نداشته باشیم برنامه لایو چهارشنبه شب ها رو نمیخواهیم 😉، اخه عین باتری شارژتون تموم میکنه دو سه روز سایت فریز میشه، شما همیشه باشی بهتر ازاینکه یک شب طوفانی باشی بعد چند روز نداشته باشیم شما رو،

سردبیر جان حداقل یکم کارو تقسیم کن اگر فکر میکنید لایو انرژی بر است یا برای اجرا واگذار به فرد دیگری کنید که اینجور خستتون نکنه یا کامنت و اخبار های دو روز بعد لایو بسپارید به همکارانتون که پیگیر شوند و تایید کنند ،

الان دقیقا کار سایت مخابرات ما شده روزهای اول هفته بعد چهارشنبه لایو پر حرارت و پنج شنبه و جمعه و شنبه صبح سایت فریز میشود تا بعد از ظهر شنبه ، 😊

سردبیر فکر کنم باید کمی جوان سازی مخابرات را از مخابرات ما آغاز کنید کمی بگذارید همکارانتون هم کارهای پارال شما را هم یاد بگیرند هم عمل کنند(البته این سری بهانه دست اون همکار که میگفت چرا غذا میل میکنید هم گرفتید، خدایش سردبیر مخابرات ما بودن هم سخته 😁😂)

خلاصه کلام سردبیر جان دلمون برات تنگ میشه امیدورام بیشتر حضور داشته باشید 💖⚘🌷

وقتی این کامنت را به سردبیر نشان دادم فقط گفت: “راست می گوید! ولی از همه چیز خبر ندارد! مثلا اگر لایو را کسی جز سردبیر اجرا کند خود ایشان به تماشا می آید؟ اگر سردبیر سراغ مدیران نرود، به دیگری پاسخ می دهند؟ ضمن اینکه همه کارهای سایت را جوانان انجام می دهند مثل کامنتها که کار رصدگر است.خبرهای رسانه های دیگر کار خانم ملک زاده است و ……”

اما بحث پس از لایو، به دلیل این است که همه ما مخابرات مایی ها، با هم، وادارش کرده ایم استراحت کند.حداقل 5شنبه را کار نکند! جمعه شب که دیگر بدون کار نیست!

هر کسی بتواند کمک کند، سردبیر استقبال می کند! اما خیلی ها نمی توانند کار بدون حق الزحمه انجام دهند، یا اگر هم انجام می دهند مدتی کوتاه است! این کارها عشق  و علاقه می خواهد! عشق به مردم، علاقه به زندگی مردم، تلاش برای بهبود زندگی دیگران، برای مدتی طولانی!

حرف آخر! با این همه کار، هنوز هم سردبیر بیش از همه ما کار می کند و انرژی دارد!

1323930cookie-checkشما نوشته اید- لایو سایت را فریز می کند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
    حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
    تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
    12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
    کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

نظرات بسته شده است.