مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اتصال حق جذب به ارزیابی عملکری کارکنان کلید خورده است؟

مخابرات ما – یک خبر جامعه کارکنان اتصال حق جذب به ارزیابی عملکری کارکنان کلید خورده است؟

مخابرات ما- بار دیگر در جلسه ستادی دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران به طرحی اشاره کرد که مدتی فراموش شده بود.ارزیابی عملکردی کارکنان  و  اتصال آن به پرداختی های ماهانه بارها مورد اشاره ایشان قرار گرفت

ارزیابی بخودی خود امر پسندیده است.هیچکسی نمی تواند با آن مخالف باشد.اما اتصال آن به پرداختی هایی که در حکم حقوق ماهانه است نه تنها جوانمردانه نیست بلکه خلاف تعهد طرفین بر اساس مصوبه 17 آذر 98 است.مهمتر از خود کلمه ارزیابی شیوه های اجرای آن است.چگونه می توانید تک تک نفرات را طوری ارزیابی کنید که بر اساس آن حق جذب را پرداخت کنند.

اینک دو سال از آن مصوبه می گذرد در حالی که هنوز بسیاری از بخشهای آن اجرائی نشده ولی بازای اجرائی شدن حق جذب، بهره وری 4 ماهه به محاق رفت. بهره وری 4 ماهه ابتدا دو ماه شد سپس هم هرگز پرداخت نشد.

راستش آنچه به عنوان  برداشت عمومی کارکنان قابل ذکر است این است که مخابرات و سهامدارانش پرداختی خاصی به عنوان حق جذب ذا پذیرفته اند اما اینک اعضای هیئت مدیره بر خلاف نظر سهامداران از این امر پشیمان شده و به هر شکلی میخواهد آن را کم و در نهایت حذف کند.

آنچه در قانون کار ثبت و ضبط شده نشان می دهد که هر مورد مالی و موثر در حقوق و دریافتی کارکنان باید در جلسه ای بررسی و تصمیم گیری شود که نماینده کارکنان در آن حضور دارد اما گفته های اخیر مدیران ارشد از جمله رئیس هیئت مدیره نشان می دهد مخابرات چنین قصدی ندارد و خودش میخواهد تصمیم بگیرد.

مصوبه ای که دو سال از عدم اجرایش می گذرد درست مثل گوشت قربانی شده که هر کسی یک تکه از آن را می کند و با خود می برد.این کاری است که مدیران ارشد کرده و هر یک بخشی از آن را ناکار کرده اند.

حرف آخر!

ارزیابی عملکردی باید در حوزه نیروی انسانی بررسی و تصویب شود.

 

1328920cookie-checkاتصال حق جذب به ارزیابی عملکری کارکنان کلید خورده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ورودی ۹۲ می گوید

    یعنی دقیقا هر موقع حرف از تجمع میشه این رئیس هیئت مدیره این بحث ارزیابی عملکرد برای حق جذب پیش میکشه … که دیگه خیلی داره لوث میشه !!!
    شاید بعضی ها ندونند ولی خیلی از نفرات نخبه که عین من سال ۹۱ با هفت خان آزمون و مصاحبه و گزینش بالاخره سال ۹۲ وارد مخابرات شدند به علت حقوق مزایای پایین مخابرات نسبت به سایر ارگان های کشور عطای مخابرات رابه لقایش بخشیدند و حتی بعضیا بدون تسویه حساب از مخابرات رفتند این موضوع که میگم صرفا برای پرسنل با تحصیلات فوق لیسانس و دکترا که با رشته و تخصصشون میتونستن چند برابر حقوق مخابرات درامد داشته باشند رو شامل میشه … که اساسا حق جذب برای همین امر هست که یه مبلغی رو به این عنوان ماهانه و جزو حقوق ثابت ارگان ها پرداخت میکنن تا جلوگیری کنن از هجرت پرسنل متخصص و کارا به سایر سازمان ها ….

  2. سوشیانس می گوید

    سلام ایراد از خودمونه وقتی ما در مقابل زاده خواهی سهامدار عمده و نمایندگانش در هیات مدیره کوتاه می آییم و براحتی از حق و حقوق 10 ساله حق جذب که می بایست از سال 88 اجرا می شد می گذریم اینا هم دومبل درمیارن و امروز هم این بازی را راه می اندازن

  3. کبیری می گوید

    تا فرقانی در کنار محمودزاده هست و مشورت میدهد همکاران دلشان را خوش نکنند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      بنده خدا
      شما کاملا برعکس میگی واقعا کاملا برعکس
      آقای محمودزاده خودش بقدر کافی دوره دیده و تجربه داره نیاز به این حرفها نداره

      1. م.م از همدان. می گوید

        با نگاهی به گذشته حال و روز کسانی که مرخصی های همکاران را هم تباه کردند را یادآوری کنیم.
        درست حدس زدید منظورم خود دکتر رسول سرائیان است.
        آقای محمودزاده حال و روز سرائیان برات درس عبرت باشه بزرگوار وارد ریز مسائل نمی شم اما شما که اهل جستجو و تحقیق هستی عاقبت کار سرائیان رو ببین. این تهدید نیست درس عبرته بزرگوار.
        امیدوارم عاقبت به خیری سرمایه ی زندگیت که عمرت هست برات ارزشمند باشه.
        تمام این خیمه شب بازی ها کار سید هاشمی است….
        می دونم که منتشر نمیشه
        اینها زیر سر سید هاشمی است و السلام.
        چرا باور نمی کنید من نمی دونم…

نظرات بسته شده است.