مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارشی از سبزوار- تجمع نیروهای شرکتی در مقابل اداره مخابرات

مخابرات ما- گزارشی از سبزوار و در مورد تجمع نیروهای شرکتی در مقابل اداره مخابرات

مخابرات ما- از شهرستان سبزوار در استان خراسان رضوی خبر رسیده است که نیروهای شرکتی در مقابل اداره مخابرات این شهرستان تجمع کرده اند.آنان می گویند دلیل این تجمع پیشگیری از ورود آنان به محل کار است.

شسکام حاضر به ادامه همکاری نشد:

ماجرای مخابرات شهرستان سبزوار به ماه های قبل برمیگردد به زمانی که پیمانکار، شرکتی بنام شسکام بوده است. شرکت شسکام چندی قبل و پس از پایان قرارداد یک ساله اش، به دلیل شکایت های پی در پی نیروهای شرکتی به مقامات قضائی از ادامه کار و عقد قرارداد برای سال جدید انصراف می دهد و حاضر به ادامه همکاری با مخابرات سبزوار نمی شود.تا اینجای ماجرا را با جزئیات مخابرات ما از گذشته دنبال کرده و ضمن گفتگو با مدیران، از آن مطلع بوده ایم.این قرارداد ابتدای مهر خاتمه یافته است.

حالا آنچه از مهر تا امروز گذشته را از نگاه مخابراتی ها و ستادی های خراسان رضوی بخوانید.آنچه نوشته شده برداشت ما از گفتگوهاست.

در طول مهرماه مذاکرات مخابرات خراسان رضوی با شسکام همچنان ادامه داشته تا راضی به ادامه کار گردد.در اواسط مهر وقتی مذاکرات به نتیجه نمی رسد ستاد مخابرات خراسان رضوی بطور موقتی پیمانکاری را به مدت دو ماه به کار می گیرد تا فعالیت های شهرستان را انجام داده و  امور حقوق کارکنان و بیمه آنان و مجوز های تردد به مشکل برنخورد.

کارکنان شرکتی چه کردند:

کارکنان شرکتی وقتی می بینند شسکام رفته و پیمانکاری محلی برای ادامه کار انتخاب شده، از سویی با قراردادی دو ماهه آمده است از امضای قرارداد خودداری می کنند و امورات را بدون قرارداد انجام می دهند.

پیمانکار جدید دو ماهه چه می کند:

چهارشنبه گذشته پیمانکار به مخابرات سبزوار اعلام می کند که کارکنان حاضر به امضای قرارداد نیستند لذا در زمان کار، در مقابل هر گونه حادثه حین خدمت برای نیروها از خود سلب مسئولیت می کند و نمی تواند هیچ لیستی برای دریافت مجوز تردد به حراست مخابرات  بدهد.

گزارش مخابرات ما:

لذا از روز دوشنبه کارکنان مجوز تردد ندارند. قرارداد نیز توسط کارکنان امضا نشده. مجوز تردد از سوی پیمانکار درخواست نشده. طبق معمول از روز دوشنبه حراست  به دلیل عدم دریافت مجوز تردد اجازه حضور به کارکنان نمی دهد و آنان صرفا می توانند در محوطه مراکز حاضر باشند.طبیعی است به دلیل نامه سلب مسئولیت پیمانکار، کاری هم به آنان سپرده نمی شود.

بالاخره سه شنبه شب حراست مخابرات منطقه دخالت می کند و  اجازه ورود به محل کار به کارکنان داده می شود اما کماکان سپردن کار و بحث سوانح و اتفاقات همچنان بدون راه حل باقی مانده است.

کارکنان شرکتی چه گفته اند:

ضمنا دیروز در سایتهای محلی اعلام شد که کارکنان شرکتی سبزوار تجمع کرده اند و  در باب علت این تجمع نوشته اند: “به گفته حاضرین، علت این تجمع پرداخت نشدن مزایا و حقوق معوقه چند ماه گذشته آنان است./ هفت قلم”

 

آنچه خواندید حاصل گفتگو با افراد مختلف و یا بررسی خبرهاست اما بهترین جایی که می تواند ماجرا را بصورت محلی تعریف کند کارکنان و مدیران شهرستان هستند.از آنان می خواهیم گزارش کامل ماجرا را بدون جانبداری برای ما ارسال کنند.

تصویر یکی از خبرهای محلی که بدست ما رسیده است در زیر می بینید.

 

1330530cookie-checkگزارشی از سبزوار- تجمع نیروهای شرکتی در مقابل اداره مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. کیان می گوید

    سلام اقای سردبیر ازتون یه خاهشی دارم لطفا
    ۰۹………
    تماس بگیرید😄

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ساعت ده و نیم صبح یادآور گذاشتم که بهتون زنگ بزنم
      انشا الله

  2. سمات می گوید

    سردبیر جان. حالا شناختی جماعت مخابراتی رو جالبه حالا هیچ کس نمی نویسه که چقدر معوقه وچقدر بهره وری دادند ..

    1. ناشناس می گوید

      عدم پرداخت حقوق این عزیزان ربطی به مخابرات نداره.انان کارمند یک شرکت دیگر هستند

  3. 2020 می گوید

    از حقوق چه خبر سردییر جان

نظرات بسته شده است.