مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

محرمانه / ارسال پیام های شما در مورد نحوه اجرای طرح ایثارگری برای اعضای هیئت مدیره _بسته شد.

مخابرات ما- پیامهای زیادی از شما عزیزان در مورد نحوه اجرای طرح ایثارگری بدست ما رسیده که همه را منتشر کرده ایم.این بار می خواهیم پیامهای شما را بدون انتشار در اختیار اعضای هیئت مدیره قرار دهیم.

این صفحه فقط مخصوص مخالفین طرح نیست. موافقین هم نظرات اصلاحی اگر دارند اعلام کنند.(مواردی مثل قرارداد و …)

این امر باعث می شود از پراکنده گویی پرهیز شود و از پیامهای دلسوزانه سوء برداشت نشود.

بنابراین از شما می خواهیم: شما ایثارگران و غیر ایثارگران، هر پیامی برای اعضای هیئت مدیره دارید که می خواهید در تصمیم گیریهای کلان لحاظ کنند در اینجا بنویسید.

تاکید ما بر دو نکته است:  یکی اینکه این پیامها منتشر نمی شود. دوم اینکه هر پیامی که حتی یک کلمه شبهه دار داشته باشد بدون تعارف حذف می شود.هدف این است که بطور محترمانه حرفهای شما را به تصمیم گیران این شرکت برسانیم.

صبح شنبه این پیام ها در اختیار اعضای هیئت مدیره خواهد بود. پس دو روز -تا ظهر جمعه- فرصت دارید.

 

پی نوشت: این صفحه ویژه مخالفین طرح نیست. موافقین و مشکلاتشان هم قابل طرح است مواردی مثل قرارداد مستقیم که از دیروز مطرح شده.

 

1332690cookie-checkمحرمانه / ارسال پیام های شما در مورد نحوه اجرای طرح ایثارگری برای اعضای هیئت مدیره _بسته شد.
2 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    بسیار هم عالی … اگر مخابرات مصوبات ایثارگری مجلس و دولت را اجرا میکند پس حتما و الزاما هم باید مصوبات تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد مستقیم که مصوبه مجلس و دولت هست را هم اجرا نماید .
    سازمانی که مصوبات دولتی را اجرا میکند باید تمام مصوبات دولتی را اجرا کند .. نه اینکه در مورد ایثارگران تابع قانون دولت باشد(چون قدرت مقابله با این مصوبه را ندارد ) ولی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای بخش خصوصی غیر ایثارگر از قوانین دولتی فرار کند و بگویند که ما دولتی نیستیم و خصوصی هستیم .
    تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران ، قانون را برای نیروهای شرکتی غیر ایثارگر هم مشخص میکند … بهانه و دروغ همیشگی مدیران که ما شرکت خصوصی هستیم برملا میشود .

  2. مرتضی می گوید

    با سلام و خسته نباشد ما باید چکار کنیم که پدرمان در همان سالهای جنگ در مخابرات خدمت میکرد و همیشه در مأموریت بود چه مناطق جنگی و چه غیر جنگی و هیچ ایثارگری هم ندارد و بنده شانزده سال در مخابرات چشم انتظار استخدام هستیم و یه حقوق مزایایی که بتوانیم زندگیمان را بگذرانیم تو رو اون خدایی که می‌پرستید به گوش هییت مدیره برسانید که فکر ما نیروها هم باشند که در این وضعیت همه چیزمون حتی زندگیمون هم داریم از دست میدیم

نظرات بسته شده است.