مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ما از نحوه اجرای طرح استخدام ایثارگران می نویسد.

مخابرات ما – برخی مطالب را از نحوه اجرای طرح استخدام ایثارگران در اینجا بخوانید.سعی میکنیم به برخی سوالات پاسخ دهیم.

مخابرات ما – امروز گفتگوی دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در سایت این شرکت منتشر شد لذا ما هم اینک می توانیم اطلاعات خود را در اختیار شما بگذاریم. برای رعایت اخلاق در حق انتشار خبر، سعی می کنیم منتظر بمانیم  برخی خبرهای مهم را ابتدا سایت مخابرات ایران منتشر کند سپس ما اقدام به انتشارش کنیم یا اینکه اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم.

آنچه امروز در سایت مخابرات ایران دیدیم راه را برای اطلاع رسانی باز کرده لذا از آنان سپاسگزاریم.

 

روز گذشته هیئت مدیره از امتیاز واگذاری سهامداران در مجمع استفاده کرد واجرای طرح استخدام ایثارگران و خانواده آنان را مصوب کرد.بنابراین از این پس باید این طرح برای اجرا در سیستم مخابرات جریان پیدا کند.

 

معمولا مصوبه هیئت مدیره یک هفته طول می کشد تا پس از تصویب، امضا و به مدیر عامل ابلاغ گردد. پس گام های بعدی چنین خواهد بود:

  1. ارسال مصوبه هیئت مدیره به دفتر مدیر عامل
  2. ارجاع مصوبه به معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات
  3. تشکیل جلسه (یا جلسات مکرر) توسط کمیته جبران خدمت در هیئت مدیره و تعیین چگونگی اجرای طرح توسط معاون توسعه نیروی انسانی
  4.  1- ممکن است معاون توسعه نیروی انسانی طرحی را آماده کند و به کمیته ببرد.احتمال هم دارد در کمیته همه سوالات مطرح و به پاسخ برسد.در هر حال این کمیته وظیفه تعیین چارچوب اجرایی را به عهده دارد.
  5.  2 – هر ابهامی در حال اجرا پیش آمد باید در این کمیته به پاسخ برسد.بنابراین این کمیته باید جلسات مکرری بگذارد و بر اجرا نظارت کند.
  6. ابلاغ مصوبه به استانها توسط معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات.
  7. ابلاغ مصوبه به مشمولان طرح و اجرای مراحل مختلف جذب (از جمله استعلام مدارک، استعلام پایان خدمت و مدارک دانشگاهی، آزمایش های پزشکی و …..)
  8. صدور حکم قرارداد مستقیم توسط مخابرات ایران یا استان.

اگر می خواهید بدانید مشمول طرح هستید یا خیر بهتر است ماده 21 قانون مدیریت خدمات کشوری را به دقت بخوانید.

سوال دیگری که به نظر می رسد باید پاسخ دهیم در مورد اعضای کمیته جبران خدمت است. این کمیته در هیئت مدیره تشکیل شده و شامل این نفرات است: اقایان دهناد، سلطانی، یافتیان، زارع، فرقانی .

این کمیته باید طرح را با همه جزئیاتش بررسی و شیوه اجرایش را روشن کند.نگرانی این است که به دلیل مشغله اعضای هیئت مدیره این گروه نتواند دور هم جمع شود.

حرف آخر!

در این باره بیش از این سوال نکنید! چیزی بیش از این نمی دانیم. نه ما و نه هیچکس دیگر. پاسخ تمامی سوالات شما در کمیته جبران خدمت روشن خواهد شد.پس منتظر تشکیل این جلسه هستیم.

1332700cookie-checkمخابرات ما از نحوه اجرای طرح استخدام ایثارگران می نویسد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
92 نظرات
  1. خوشنظر می گوید

    جانبازشیمیایی 8سال دفاع مقدس هستم با29سال سابقه دیگه حس وحالی برام باقی نموده پیرشدم ازبس امروزوفرداکردن آخرشم امیدی به استخدام ندارم خودم بلاتکلیفم تاچه رسدبه فرزندان خدایا چنان کن سرانجام کارتوخشنودباشی ومارستگار انشاالله همه ی جونای عزیز عاقبت به بخیربشن انشاالله

  2. خدمات اولی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز از شما یه خواهشی دارم عاجزانه این پیام بنده رو به گوش مدیران و ازجمله مهندس سلطانی و اقای فرقانی برسونید پدر بنده کارمند رسمی مخابرات بودن از وقتی که مغزم بهم یاری کرد تا مفهوم زندگی و محیط دنیامو بشناسم به عنوان فرزند کارمندی که تا سن نوجوانی نفهمیدم سایبان یه فرزند پدر ادامه این حرفو میزنم چون از بچکی تا سن نوجوانی پدر بنده همش این شهرو اون شهر دور ازخانواده برای امری که بهش محول شد از طرف مدیران مخابرات انجام وظیفه میکرد هیچ وقت طی این سالها پدرمو درست حسابی ندیده بودیم چون در زمانی به سر میبرد کشور و شرکت مخابرات که با سرعت به جلو میرفت و توسعه میگرفت اون زمان پدر بنده در کل سال فقط پنجشنبه و جمعه ها میومد منزل چون ماموریت بود از شنبه تا چهارشنبه سرتنو درد نیارم خواستم بگم بنده پدرمو تو همین راه از دست دادم تو سانحه تصادف اونم در حال انجام وظیفه بنده طبق مصوبه سال 88 باید استخدام رسمی میشدم چون قبل سال 88
    5 سال سابقه داشتم
    جمعا با امسال 17 سال سابقه دارم با مدرک لیسانس مرتبط درخواست دادم به اقای فرقانی درخواست بنده رو رد کردن این مصوبه قبل خصوصی سازی ابلاغ شده بود بعد چند ماه مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد ولی برا من انجام ندادن و تا بهونه ی مدیران اینه مخابرات در حال حاضر خصوصیه بهمون تعلق نمیگیره اقایون مدیران بنده باید سال 88 قبل خصوصی سازی جذب میشدم مدبران شما این مصوبه رو قایم کردن صداشو در نیاوردن مقصر منم یا مدیران شما اقای ارشیان لطفا این پیام بنده رو بزارید تو سایتتون یا حداقل تو این کامنتا بزارید ممنون از لطفتون 🙏🙏🙏🙏

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      یکی دو تا سوال دارم از شما
      آیا قانونی هست که در این شرایط بشه فرزند رو استخدام کرد؟
      شرایط شما قبل از سال 88 چطوری بوده؟ آیا قرارداد مستقیم داشتین یا شرکتی بودین؟
      در حال حاضر وضعیت شما چگونه است؟

نظرات بسته شده است.