مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای رئیس! اگر مطالبه ای به اقساط پرداخت می شود باید عادلانه باشد

مخابرات ما – گفته می شود بخشی دیگر از مطالبات تا بیستم آذر پرداخت می شود اما به نظر می رسد تقسیمش به انصاف نبوده باشد.

مخابرات ما- در تمامی گفتگوها جبهه گیری من به سمت بازنشسته ها بوده است در مقابل شاغلین. احترام به کسوت، برای خود ما نیز احترام خواهد آورد در آینده ای به کسوت بازنشستگی درآییم. ضمن اینکه واقعا زندگی با حقوق بازنشستگی بسیار دشوارتر است نسبت به حقوق شاغلی.

به همین دلیل وقتی در قسط ماه گذشته مطالبات، (سیصد میلیارد تومان) مبلغ 230 میلیارد به بازنشستگان اختصاص یافت و 70 میلیاردش برای شاغلین، چیزی نگفتیم. فقط خاطر نشان کردیم که آقایان بدانند بهره وری جزو حقوق کارکنان و شاغلین بوده است.پرداختش با قسط مطالبات از جوانمردی نیست.

 

این ماه نیز وصف العیش گفته می شود مبلغ 350 میلیارد تومان توسط رئیس هیئت مدیره از ستاد اجرائی دریافت شده تا بتواند قسط بعدی مطالبات را ساماندهی کند!

این بار دیگر عدالت حکم می کند کفه پرداخت به سمت شاغلین سنگین تر شود.نکند این بار هم با پرداخت یک بهره وری، گمان کنند قسط مطالبات پرداخت کرده اند! اگر چنین شود بیم آن داریم که هر ماه چند روزی حقوق پرداخت نشود، تا آن را به مطالبات بچسبانند، تا به عنوان یک قسط از مطالبات ….  حقوق بدهند!! (اگر کلام پیچیده شد عذرخواهی می کنم!)

 

ما در جایی نشسته ایم که همه چیز را رصد می کنیم.ضمن رصد، سرندش می کنیم تا ناصافی ها و کجی ها در روی سرند باقی بماند، آنگاه به رخ بکشیم تا تجربه شود برای آینده!

از مدیران می خواهیم پرداختها را طوری نکنند که بقول یزدی ها (گل مال) شود! اینک که به هر دلیلی با مدیران همراهی شده است به عدالت نسبی برخورد شود.یعنی پرداخت هر بار بازای شاغلین و بازنشستگان، متناسب شود به میزان کل مطالبات آنان و مبلغی که قابل پرداخت است.

بگذارید همه یکسان طعم خوش قولی را بچشند!

توضیح اضافه: ذکر این نکته به معنای تایید کامل روند پرداخت قسطی نیست.حتی به معنی تایید پرداخت تا بیستم آذر هم نیست.فقط آنالیز یک نکته و یادآوری لزوم رعایت عدالت در یک حرکت  بوده است.

 

1332780cookie-checkآقای رئیس! اگر مطالبه ای به اقساط پرداخت می شود باید عادلانه باشد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام منظورم سکه های پایان خدمت که همراه پاداش پایان خدمت میدادن

نظرات بسته شده است.