مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات، پزشک معتمدی که نظر پزشکان متخصص را رد می کند!

مخابرات ما – جالب است شرکت مخابرات ایران پزشک معتمدی آورده است که مطابق قوانین خودش عمل میکند نه مطابق قوانین مصوب.به چند نمونه اشاره میکنیم

مخابرات ما- پس از آنکه دورکاری محدود شد شرکت مخابرات ایران اعلام کرد بیماران با  برخی بیماری ها  از جمله دیابت می توانند با موافقت مدیر خود ار دورکاری استفاده کنند.این بیماریها دقیقا و مشخصا اعلام شد. اما باید پزشک معتمد مخابرات بیماری را تایید کند.

اما یکی از بیماران که با مشکل دیابت روبرو شده بود برایم تعریف کرد که در مخابرات ایران نزد پزشک معتمد رفته است اما  ایشان تشخیص داده دیابت من نیازی به دورکاری ندارد! در حقیقت دیابت را جزو بیماری های مشمول دورکاری نمی داند. یکی دو ماه پیش که دورکاری حذف و یا بسیار محدود شده بود از این اعتراضات بسیار داشتیم و این تشخیص ها مشکلات بسیاری برای بیماران ایجاد کرده بود.

 

باید به مخابرات ایران توصیه کنیم چنانچه بیماری های بخشنامه خود را قبول ندارد بخشنامه اش را عوض کند.اگر هم این بیماریها را به عنوان بیماری پرخطر پذیرفته،یک نسخه از بخشنامه را  به پزشک معتمدش هم بدهد!

 

مورد بعدی که اخیرا پیش آمده این است که اگر کسی استعلاجی از پزشک گرفته باشد باید همراه با نسخه و داروها (یادتان باشد داروها مهم است) نزد  پزشک معتمد مخابرات برود تا استعلاجی او را تایید کند.جالب اینکه در اینجا هم میزان استعلاجی را به تشخیص خویش کم می کند.برای همکاری که به علت آنفولانزا یا سرماخوردگی سخت دو روز استعلاجی نوشته شده بود، یک روزش را تایید کرده است.در حقیقت نظر پزشک متخصص را رد می کند تا یک بیماری ویروسی و قابل انتقال را به دیگران نیز منتقل کند.

 

آنچه در قانون صریحا ذکر شده نیازی به مراقب ندارد! هر یک از کارکنان حداکثر دو بار در سال می تواند از استعلاجی استفاده کند. هر بار هم حداکثر تا سه روز! بیش از این را نمی پذیرند! پس چه نیازی به مراقب و ناظر!  البته شاید مفهوم پزشک معتمد در مخابرات تغییر کرده است.

در پایان نظر شما را جلب می کنم به نظر یک خواننده که در سایت ثبت شده است:

سلام  در اینترنت چک کردم  این دکتری که مخابرات آورده  دکتر عمومی است ولی  نظرات دکترای متخصص را قبول نمیکنه واقعاً یک دکتر عمومی اصلح نیست که در موارد تخصصی نظر بده و منابع انسانی ….. این جز نارضایتی برای همکاران ایجاد نمیکند آن از بحث دورکاری برای بیماران خاص که این دکتر حتی مفهوم بیماری خاص رو هم رعایت نمی کند. ایشان هر چند  دکتر معتمد شرکت مخابرات است اما صلاحیت ورود به این موضوع را ندارد و باید حتماً پزشک متخصص در این منصب قرار گیرد تا تخصص و قدرت تشخیص بیماریها را داشته باشد . این موضوع باعث اعتراض بسیاری از همکاران شده است سلامتی همکاران شوخی نیست که به بهانه های واهی و اینکه یکی دو نفر از همکاران ۹ درصد در مناطق سواستفاده کرده اند قسمت استعلاجی hr را مسدود کنندموجب اذیت و آزار سایر همکاران شوند .
بنده بعنوان یک بیمار آنفلونزای فصلی هفته گذشته با کلی معطلی و پیگیری برای استعلاجی ۲ روزه که نهایتا این دکتر یک روز آن را تایید کرده واقعا آزار دیدم بجای اینکه این پروسه را اینقدر طولانی کنند و بیمار را به اداره بکشانند برای بیماریی که مسری است و سایر همکاران را تهدید میکند لطفا این موضوع را حل نمایند
به همکاری که این کار را انجام میداد گفتم شما بهتر است آن یکی دونفری که سواستفاده کرده‌اند بازخواست کنید نه اینکه باعث ایجاد مشکل برای همه همکاران شوید
بعبارتی گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.

در این مواقع سردبیر حرف جالبی داردوا می گوید ما همیشه طوری عمل می کنیم که آدم های خوب را تنبیه کنیم!

 

 

1336460cookie-checkمخابرات، پزشک معتمدی که نظر پزشکان متخصص را رد می کند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    این که چیزی نیست ما رئيس داریم نظر پزشک متخصص و معتمد رو یه جا رد میکنه.

  2. محمود4آزی می گوید

    کرونا هر چه بد هست در امر تکنولوژی و کسب و کارها فرآیندهای جالبی به وجود آورد و ثابت کرد که کسب و کارهای زیادی در سراسر ئنیا حتی نیاز به مکان تجاری ندارند و صرفا با وجود اینترنت، تعریف پروژه و برنامه ریزی می توان قسمت زیادی از کارها را پیش برد. کوته فکری، بخل، حسد، ریا و نمایش از جمله عواملی هستند که در کشور ما، مخصوصاً در مخابرات تنها به مصیبت آفرینی دامن می زنند و تصمیم می گیرند، بدون اینکه عواقبی داشته باشند

  3. رساگو می گوید

    سردبیر عزیز سلام ،ایکاش میگفتید تایید استعلاجی باشرایط عنوان سده درکدام استان میباشد .درتهران اینطور که بیان شد نییت.هر فردی برگه استعلاجیش راتا۳روز وتا ۳بار بارگذاری درhr تایید میشود وبرای پرسنل ۹ درصد تا ۱۲۰روز.
    ان شااله خداوند به همگان سلامتی عطافرماید

  4. خدمات اولی ازیاسوج می گوید

    سلام جناب سردبیر شما که با مدیران خدمات ارتباط دارید، بیزحمت بچه های شبکه و mdf که ناخواسته و بدلیل کمبود نیرو در این قسمت مشغول شدند را مشمول طرح کارشناسی قرار دهند، والا گناه داره یه مفصل بند کابل تو سرما و گرما زحمت می‌کشد بهش تعلق نمیگیرد، آن وقت نیروهایی که اکثر اونا معرومند به نیروهای محوطه شامل میشند،، من خودم شامل شدم، فقط مبیبنم این همکاران زحمتکش را، که بعد اجرا نشدن طرح براشون، هیچ رمقی برای کارکردن ندارند

  5. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز بخث تفاوت معوقه های خدمات اول رو لطفا یه پیکیری بفرمایید، تو یه گروه بعنوان مثال ۶ یا ۸ یا ۹ که شدن ۱۲ هر کدوم یه مبلغی دریافت کردن، گروه ۹ که شدن ۱۲ یه نفر سه تومان، یه نفر ۴، یه نفر ۶ یه نفر ۷ و تو سایر کروه ها هم همینطور هرکس یه مبلغی گرفته به نماینده استان اذربایجان غربی گفتیم قبول کرد میگه شرکت مرکزی خدمات اول قبول نمیکنن اشتباه رو، خواهشا یه پیگیری بفرمایید چرا تو یه گروه کاری هرکس یه معوقه ای گرفته تو شرایط یکسان و بدون اضافه کار و ماموریت و …, در ابتدا نماینده استان هم قبول نمیکرد اما با قرار دادن چند فیش با حالت یکسان به اشتباه شرکت پی بردند اما همکاران مرکزی خدمات اپل قبول ندارن استباهشون رو

  6. ممد می گوید

    سلام

    صحبت از دور کاری شد , راستی چه خبر از دورکاری ؟
    از وقتی رئیس جمهور عزیز در سخنرانی مشهور خودش اعلام کرد که دورکاری لغو است و همه کارکنان دولت باید سره کارباشند , یهو به ما هم همین را گفتند ! حالا شدیم کارکنان دولت !؟

    در هر حالت خداییش انصاف نیست , در این شرایط خیلی از همکاران با بیماریهای سختی دست و پنجه نرم میکنند . ای کاش حداقل به طور کامل حذف اش نمیکردند .

نظرات بسته شده است.