مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش تجمع بازنشستگان مخابراتی در 28 آذر 1400

مخابرات ما- آنچه می خوانید گزارشی از حضور فراوان بازنشستگان مخابراتی از سراسر کشور در تهران و مقابل ساختمان مخابرات ایران در روز 28 آذر 1400 .

تجمع بازنشستگان مخابراتی در 28 آذر 1400

مخابرات ما- با اعلام قبلی کانون های بازنشستگان مخابراتب  به نمایندگی از بازنشستگان سراسر کشور تجمعاتی در سراسر کشور برگزار شد که بزرگترین آن با حضور بازنشستگان شهرستانها در تهران و در مقابل ستاد مخابرات ایران برگزار شده است.

همانطور که در تصویر بالا می بینید تعداد بی شماری از بازنشستگان در این تجمع حاضر بوده اند.البته حضور بازنشستگان از استانهای مختلف نیز مشاهده می شد.

بر اساس آنچه که در پایان تجمع به عنوان قطعنامه  پایانی  قرائت شد (قطعنامه  پایانی را در اینجا بخوانید) نکات مهم مورد انتظار حاضران را می توانیم چنین ذکر کنیم.

در بندی از این قطعنامه آمده است که شرکت مخابرات پای تعهدنامه‌ها و قراردادهای خود  را امضاء کرده است و اینک حق ندارد به دنبال بدعهدی و نقض آنها باشند. این نکته از این نظر اهمیت دارد که شرکت مخابرات ایران اخیرا شایع کرده در پی حذف کمک نقدی رفاهیات بازنشستگان است.

در بند بعدی ذکر شده بود که مدیر عامل شرکت آقای سلطانی، پاسخ دهد که چرا نمیخواهد مطالبات قانونی و دیون متاثر از آن به رسمیت شناخته و در صورتهای مالی درج شود تا مجبور نباشند برای پرداخت آن در پی تامین منابع از جایی دیگر باشند. این بند به این دلیل آورده شده که شرکت مخابرات برای پرداخت مطالبات پذیرفته شده و معوق بازنشستگان به دنبال تامین نقدینگی برای تامین هزینه است.

بقیه قطعنامه را اینجا بخوانید.

در انتهای خبر شما را دعوت می کنیم به تماشای ویدئوی ضبط شده از حضور با شکوه و قدرتمند بازنشستگان در تجمع 28 آدر 1400 .

 

تجمع بازنشستگان مخابراتی در 28 آذر 1400

 

1336420cookie-checkگزارش تجمع بازنشستگان مخابراتی در 28 آذر 1400

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام اقای سردبیر خسته نباشید
    بابت رفاهیات که به بخش خصوصی داده شده بود خبری دارید ؟

  2. ناشناس می گوید

    حق جذب بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران بایستی از سال 1388 پرداخت گردد.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    لطفا بیمه 3/4 سربازی بازنشستگان تامین اجتماعی مخابرات را هم پیگیری کنید کی مستمری ما افزایش میابد ؟

  4. سعید می گوید

    سلام
    دوستان بازنشسته تجمع بعدی چه زمان و کجاست؟
    باتشکر

  5. یاحقی می گوید

    سلام به سردبیر عزیز.ودرود به همکاران بازنشسته که با تمام مشکلات روز مره در گردهمائی ۲۸آذر شرکت کردند.

  6. ناشناس می گوید

    وی با اشاره به این‌که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان مطرح شده است، افزود: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

    رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران عنوان کرد: در حال حاضر شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می‌کنند، اما وقتی افراد بازنشسته می‌شوند، به یک‌باره همه این ارقام افت پیدا می‌کند و فقط یک ماه عیدی پرداخت می‌کنند.

    دهقان‌کیا متذکر شد: البته پارسال به اندازه یک ماه حداقل حقوق عیدی پرداخت شد و سال‌های ماقبل آن، کمتر از این بود. در هر صورت افزایش عیدی کارگران پیگیری می‌شود و منتظر هستیم که ببینیم دولت در این خصوص چه خواهد کرد

  7. ناشناس می گوید

    لطفا بیمه 3/4 سربازی بازنشستگان تامین اجتماعی مخابرات را هم پیگیری کنید کی مستمری ما افزایش میابد ؟

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    دوستان دقت كردين هر موقع قرار براجراي چيزي يا توافقي با بازنشستگان وكاركنان ميشه يهو شركت ياد تغييرات ميفته و بعد از اونم روز از نو و روزي از نو ميره تا دو سه سال بعد تا باز جلسه و صورتجلسه و اينو ميديمو اونو نميديمو و… خدايي 1+4 بايد بيان پيش اينا لنگ بندازن

  9. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام به همکاران بازنشسته گرامی و خدوم شرکت مخابرات ایران…دمتون گرم خسته نباشید..ما بازنشستگان شهرستانها مثل کوه پشت سرشما ایستاده ایم برای گرفتن حق قانونی خود…علی یاورتان..یا حق….

  10. مخابرات می گوید

    تجمع پرسنل رسمی چی شد؟ خب نمایندگان گول خوردند دو سال از وقت و جوانی ما رفت الان دقیقا کجا هستند چرا جواب نمیدن که فقط حقوق واریز شده !!!!! پاداش 99 و 1400 مطالبات کی میخواد پرداخت شه پراید شده دویست میلیون! !!

نظرات بسته شده است.