مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بی ماسک ها و بی واکسن ها و دلایل آنان!

مخابرات ما – بسیاری از همکاران مخابراتی گله دارند! گله از همکارانی که نه واکسن زده اند و نه ماسک می زنند. مخابرات ما شده است محل ابراز نظرات و گفتگوهای مختلف، از همه نظرات متفاوت! اینجا هم همینطور است.

گفتگوی جالبی بین همکارانی که ماسک نمی زنند و واکسن هم نزده اند با همکارانی که از ماسک و واکسن نزدن دیگراناحساس نگرانی می کنند.لطفا بخوانید.

به عنوان سردبیر و محل مراجعه عزیزان بسیار، به دو نکته مهم اشاره می کنم و از همه خواهش می کنم به آن دقت کنند:

  • وقتی موضوعی عمومی رخ می دهد، و متخصصان زمان نظر می دهند و برای اجرای آن نظر، میلیاردها تومان از پول مردم هزینه می شود بهتر است از موضع خطر دوری کنیم و به نظرات متخصصین احترام بگذاریم.
  • دیگر اینکه وقتی نگرانی تعدادی از افراد را در کنار خودمان می بینیم، و می دانیم بخاطر رفتار خاص ما این نگرانی ایجاد شده، به احترام اطرافیان و برای کاهش نگرانی آنان زمانی که در کنار آنان هستیم باید بهداشت عمومی را رعایت کنیم.اما زمانی که خود هستیم به میل خود رفتار کنیم.

اما پس از این دو نکته، به یک سوال می رسیم! آیا ممکن است بخاطر ترس از مرگ بخاطر عوارض واکسن زدن، یا ابتلا به کرونای خفیف پس از تزریق واکسن، از واکسن پرهیز کرده باشیم؟

برای ماسک هیچ دلیلی نداریم جز توجیه برای عدم تزریق واکسن!

اگر اینها نیست لطفا برای ما بنویسید تا از نگرانی ما هم کاسته شود!

 

1348540cookie-checkبی ماسک ها و بی واکسن ها و دلایل آنان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. سجاد اشوری می گوید

    کل دنیا ماسکو برداشتن ، ما مجبور نیستیم به خاطره چهارتا ادم وسواسی مشکل نفس تنگیم بگیریم ،پوست صورتمون خراب شد به ولله اینقد ماسک زدیم ، هرکی مشکلی داره از رئیسش دورکاری بگیره ، درضمن اونایی که مشکل دارن اینقد سواد ندارن بدونن که وقتی خودت ماسک زدی نمیگیری

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سجاد جان
      اینکه به دیگران نسبت وسواسی بدی و حرفهای زشت بزنید درست نیست
      اونی که بیماره باید ماسک بزنه اونی که در معرض خطره باید ماسک بزنه
      اونایی که اکسن نزدن اتفاقا باید حتما ماسک بزنن چون بیشتر در معرض خطرن
      پوست صورتتون خراب شده، راه داره، کرونا و واگیریش هم راه حل داره؟

  2. شرکت فایزر می گوید

    از همون روزی که واکسن فایزر ممنوع شد و کسی اختیار در تصمیم گیری نداشت عقلم حکم کرد تا منم واکسن زدن رو برا خودم رو ممنوع کنم. وقتی سران مملکت در دوره روحانی یکسال از ورود واکسن به کشور جلوگیری کردند و باعث کشته شدن عده زیادی از هموطنانم شدند چه انتظاری از ما رعیت میره. من همیشه موارد بهداشتی رو تمام و کمال رعایت میکنم و از دو ماسک هم استفاده میکنم و تحت هیچ شرایطی در کشوری که به فکر ما نبوده و نیست واکسن نخواهم زد. والسلام

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی شما از هر دری وارد میشید تا توضیح بدید مراقب باشید کسی توجه نمیکنه نه ما همکاران رعایت میکنیم نه اداره دورکاری میده و سهم کسانی که رعایت میکنن فقط استرس و خودخوری هست

  4. کارگر کوچولو می گوید

    متاسفانه انفعال مدیران که فقط به فکر میز مبارک میباشند و از هر گونه تنش با همکاران خاطی که ماسک نمیزنند خودداری میکنند باعث عدم استفاده برخی افراد بیمبالات شده است،آسته برو آسته بیا

  5. کارگر می گوید

    خیلی ها دغدغه شون چیزهای دیگه س هنوز امیکرون نگرفتن بدونن سه هفته زجر یعنی چی ؟؟

  6. چشم به راه می گوید

    سلام سردبیر مهربان
    عیدتون مبارک.
    ببخشید این موضوع رو اینجا مطرح می کنم این دفعه دل به تهاتر مطالبات با سهام همراه اول ببندیم یا مثل همیشه در سریال بی پایان وقت خری این مدیران … دور باطل بزنیم.
    حرف شما همیشه سند است.
    خسته شدیم بخدا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راستش همه تلاش ما و تشکل ها همین بوده
      نمیدونم جرا مدیر عامل امضاش نمیکنه
      اگر امضا کنه این بهترین حالتشه

  7. مریم می گوید

    خدایی بحث واکسن را دیگه تمومش کنید. واکسن یه اثر موقت سه ماهه داره و اصلا ربطی به همکاری که نزده نداره. واکسن سینوفارم یا استرازینکا اثرش موقت هست حتی فایزر. اونا که زدند رعایت نکنند میگیرن اونا هم که نزدن رعایت نکنند میگیرن حالا یکی میمیره یکی نمیمیره. دیگه این قضیه را تموم کنید بعضی ها بخاطر ترس یا مشکلات دیگر که توجیه نشده اند از طرف وزارت بهداشت قصد زدن ندارن چکار کنند؟؟؟؟. اما ماسک هایی که امروز میزنی میری خونه آویزان میکنی دوباره میزنی خودش منشا هزار آلودگی دیگه غیر کرونا هست !!! رعایت بهداشت یعنی زدن ماسک یکبار مصرف و باز کردن پنجره ها !!!! غیر این همتون میگیرید.

  8. دوست دار سلامت جامعه می گوید

    سلام دوستان
    ویدئو زیر توسط یکی از نخبگان پزشکی دنیا در زمین واکسن تهیه شده .

  9. بی ربط می گوید

    بابا از حقوق بگید

  10. سیم آخر می گوید

    شاید از دیدن این مدیران و مردانگی آنها آنقدر بهت زده شده اند که از خود بی خود شدن.
    و الا هر …. میدونه باید از همه جهات رعایت کنه

  11. میخیتاریان می گوید

    سردبیر سلام. از حقوق شرکتی ها چه خبرا؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فعلا خبری نیست دوست من
      خبری بشه میگم بهتون

نظرات بسته شده است.