مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با حضور وزیر ارتباطات در مراسم آغاز پروژه فیبر نوری

مخابرات ما – همزمان با ولادت امام علی علیه السلام، اجرای پروژه ملی شبکه فیبر نوری خانگی و کسب و کارها با هدف توسعه ارتباطات ثابت و افزایش سرعت اینترنت آغاز شد.
مخابرات ما – به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز و در آستانه شب ولادت حضرت علی علیه السلام با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مدیران اپراتورهای ثابت و همراه و همچنین ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی و جمعی از معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کلان‌ پروژه شبکه فیبر نوری جهت توسعه ارتباطات ثابت خانگی و کسب و کارها و افزایش سرعت اینترنت آغاز شد.
بر اساس این گزارش قرار است تا پایان دولت سیزدهم تعداد ۲۰ میلیون پورت اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری به کاربران واگذار شود.
امروز در این مراسم به صورت نمادین کار واگذاری ۵۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری(fttx) از شهرهای مشهد و قم آغاز شد.
با انجام تست سرعت چند صد مگابیتی بر ثانیه و بیشتر از آن برای این فناوری در این مراسم مشخص شد که با واگذاری تدریجی پورت‌های پرسرعت فیبر نوری، مردم شاهد تحول نوینی در سرعت اینترنت ثابت خواهند بود.
1348820cookie-checkبا حضور وزیر ارتباطات در مراسم آغاز پروژه فیبر نوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. همکار از کرمان می گوید

    سلام
    همه وزرای این دولت فقط دستور می دهند و فکر میکنند با یک مصاحبه و فرمان همه چیز حل میشود . ایجاد بیست میلیون پورت چقدر اعتبار میخواهد ؟ هزینه این کار از کجا تامین میشود. ؟ در سالهای گذشته هم از این اوامر ملوکانه دادند و کنسرسیوم ایرانیان به عنوان مجری کار انتخاب شد و به خیال خام خودشان خواستند مخابرات را دور بزنند ! نتیجه کار چه شد؟! فاعتبرو یا اولی البصار
    وزیر محترم : شرکت مخابرات قادر به پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و پیمانکاران نیست . اول شرکت مخابرات را توانمند کنید و سپس اوامرتان را ابلاغ بفرمایید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عالی بود
      یه تعرفه رو بعد از 12 سال میخوان متعادل کنن نمی تونن. اون وقت می شینن میگن تعرفه رو بالا میبریم خرج توسعه کنید!
      اگر هزینه تمام شده سرویس این نیست که ما میگیم پس بیخود میخواهید تعرفه رو زیاد کنید.جیب مردم کاروانسرای توسعه نیستش که
      اگر هم هست پس چرا حق طبیعی مخابراتو به وظیفه خودتون وصل می کنید

  2. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز، این متن رو بی زحمت به دست مدیران مخابرات و هیت مدیره برسانید تا یاد بگیرند بدون مصوبه مجلس هم میتوان برای نیروهای خود کاری بکنند، درود بر مردانی مانند مدیر شرکت دخانیات ایران که این کار بزرگ رو از اول اسفند شروع خواهند کرد. تبدیل وضعیت

  3. ناشناس می گوید

    این افتتاحیه از سمت مخابرات افتتاح شده یا ایرانسل ؟
    متاسفانه شرکت مخابرات تو این قسمت هم میدان را به رقبای خود باخت و این حوزه را هم از دست خواهد داد این افتتاحیه را در اینترنت از سمت ایرانسل اعلام شده بود برای افتتاح

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جدی میگین؟

نظرات بسته شده است.