مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ماجرای شکایت به 195، بجای تماس با 20117 ، کدامیک سود می برد؟

مخابرات ما – خرابی تلفن، بویژه زمانی که کابل سرقت شده معضل بزرگی است برای مردم! اما ماجرای 195 در این میان چیست؟

 

مخابرات ما- مطلب پیشین ما در باره 20117 و 195، در اینجا نوشته شده است.گروهی از خوانندگان در زیر این مطلب نوشته های بسیار جالبی گذاشته اند.یکی این است که میخوانید:

یوسف

1400/11/30 در 7:40 ق.ظ

سلام سردبیر عزیز
در محل کار ما اگر مشترک بدون اطلاع به سامانه ۲۰۱۱۷ شکایت کند شکایتش بدون پاسخ بسته میشود و به شاکی اعلام میشود. مشکل اینجاست که اگر به سامانه اعلام کرده باشد و مثلا سرقت کابل باشد ، مسئولین اصرار دارند تا بدون نوبت در صورت وجود کابل خرابی رفع گردد. بیچاره مشترکی که با ما تعامل دارد و در نوبت کابل هست ولی یک مشترک شاکی از طریق ۱۹۵ زودتر به هدف میرسد. مثلا ما داریم مشترکی که حدود ۳ ماه تلفنش به علت سرقت زیاد هنوز قطع هست ولی یک شاکی در مدت کمتر از یکماه کابلش که سرقت شده است کشیده میشود.
اینکار آزاردهنده است.برای همین همکارانی که کمی از کارشان و مخابرات راضی نباشند مشترک را به سمت ۱۹۵ راهنمایی میکنند.هم به هدف میرسند و هم در نزد مشترک جزو کارکنان صادق تصور میشود.امسال در مرکزی که کار میکنم بیش از ۱۰ کیلومتر کابل برای جبران سرقتی ها مصرف شد و هنوز ۲۸۰ فقره سرقت مانده ند. سارقین همیشه از ماجلوترند.

از آنجا که همه کارکنان در مورد نقش 195 اطلاعات کاملی دارند عمدا در باب آن صحبتی نکردیم.اما در اصل باید به مردمی بیشتر احترام گذاشت که در سامانه های مخابرات دنبال راه حل می گردند.

 

1349200cookie-checkماجرای شکایت به 195، بجای تماس با 20117 ، کدامیک سود می برد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. حجت مهرجویان می گوید

    سلام
    به نظر بنده مخابرات مرکز وایعصر بندر عباس بی کیفت ترین مراکز مخابرات است به بازرسی هم کتبا شکایت کردم نتیجه نگرفتم با داشتن سه تا محصل بیچاره شدم من نمی دونم بازرسی واسه چیه وقتی نمی تونند به شکایات مردم رسیدگی کنند کار از بیخ خرابه

  2. کارمند می گوید

    سلام سر دبیر عزیز خسته نباشید
    در مرکز ما وقتی مشترک مشکل خرابی داره حالا اگه هوایی باشه حل میشه به مدت زمان 2الی 3 روز اگر زمینی باشه. حالا حالا حل شدنی نیست. مشترک شاکی تا زنگ میزنه 195 در اسرع وقت حل میشه. یه برنامه ای که این سیمبان های ما دارن دریافت پول از خود مشترک هستش . اگه مشترک بیچاره پول بده کار حل میشه. اگر هم نده یه جوری وصل رو انجام میدن که ظرف یک ماه دیگه دوباره همون مشکل قطعی رو داره. البته خود مسئو لین هم از این موضوع اطلاع دارن .

  3. جزغاله شده مخابرات می گوید

    مسئولین ما حرمت و احترام سرشون نمیشه باید حتماً یوغی دور گردنشون انداخت و به زور کشید
    کارکنان با شکایت و احکام قضایی به حق و حقوقشون می رسند
    مشترکین با شکایت از طریق سر شماره 195
    این است حاصل مدیریت کوتوله ها در یک سازمان ، همه چیز را به فنا می دهند و سازمان و کشور را به خاک مذلت می نشانند

  4. حمید می گوید

    فقر مملکت به باد داده چرا قبلا این دزدی ها با این شدت نبود آقایون بالا نشین چیزی نمونده یقه شمارو بگیرند خوابی یا بیدار

نظرات بسته شده است.