مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- هزار و دویست تا کامنت در چهار روز!

مخابرات ما -سردبیر سلام می کند- هزار و دویست تا کامنت در چهار روز! خدا به داد دل من و نویسندگان کامنت برسه!

مخابرات ما-(سردبیر) – سلام دوستان! سردبیر سلام می کند به تک تک شما که در هر لحظه که حرفی برای گفتن دارید به مخابرات ما می آیید!

باور کنید مایه افتخار ماست.

در طی 4 روز گذشته بیش از 1200 عدد کامنت، آن هم کامنتهای طولانی و مفصل در سایت ثبت شده است.70 درصد آنان انتظار پاسخ مستقیم دارند.

حداقل 8 ساعت کار مستقیم برای تهیه خبر، تماس های تلفنی، تنظیم نوشته های نویسندگان و  نوشتن خبر نیاز دارم.

به این 8 ساعت، 9 ساعت کار اداری سخت و دوشار مرا اضافه کنید.

حالا سراغ کامنتها می رویم.روزانه بین 300 تا 400 کامنت نوشته می شود که انتظار پاسخ دارند.خواسته شان بسیار منطقی است.

اما اگر هر کدام فقط یک دقیقه وقت بگیرد که آن را بخوانم و یک دقیقه برای پاسخ در نظر بگیریم، می شود 10 ساعت کار لاینقطع و دشوار!

حالا پس از 13 سال، سرعتم را به پای نور در کار کردن رسانده ام اما این 29 ساعت کار روزانه را چگونه تقسیم و تحمل کنم؟

شدنی نیست.سرعنم را اگر دوبرابر کنم – که مایه فشار شدید روانی می شود- حدود 15 ساعت وقت لازم دارم تا همه امورات سایت را سازمان بدهم.

اینها فقط وظایف سردبیری است یعنی نم یتوان به دیگری بسپارم.وگرنه دوستا کامنتها را تایید می کنند و من باید بخوانم و پاسخ بدهم وگرنه هر یک حداقل 5 دقیقه زمان می برد!

گمان نکنید که فقط این روزها سرمان شلوغ است! نه! کار روزانه ما چنین است!

خب….!

نه انتطار پاداش دارم نه تکریم و خوشامدگویی! خیر! فقط لطفا نق نزنید! گوشه و کنایه نزنید! من این روزها بشدت از لحاظ روحی و روانی خسته و شکسته شده ام! بیماری ها نیز توان مرا کم کرده! و بیش از همیشه آزرده ام! آنقدر که ممکن است هم سایت را رها کنم و هم مخابرات را! …. قسم میخورم عین واقعیت را می گویم!
از بس دنبال پول برای سایت دویده ام خسته شده ام!

از بس از پر توقع ها نق شنیده ام خسته شده ام!

لطفا شما هم مثل من کمی صبور باشید و همه مشکلات مخابرات را از من نخواهید! قرار نیست من همه انتظارات شما را برآورده کنم!شما هم حق ندارید چنین چیزی از من بخواهید! حکایت من درست داستان آن وزنه برداری است که برای کمک به همسفران بخشی از بارها را برداشته اما حالا حتی زورمندان نیز بارشان را روی دوش او گذاشته اند!… خسته ام کرده اید بدون تعارف!

 

روز و روزگارتان خوش باد!

 

 

1350830cookie-checkسردبیر سلام می کند- هزار و دویست تا کامنت در چهار روز!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. حمید می گوید

    سلام سردبیر محترم خواهشا شما این حرف رو نزنید ما امیدمان به شماست دید ما نیروهای جوان به شما به عنوان یک برادر بزرگتر و چه بسا بالاتره درسته بااین اوضاع افتضاح مخابرات کارکردن بسار سخت ودشوار شده و دعای خیر ما همه کارکنان پشت سر شما وخانواده محترم هست امیدوارم در زندگی هرچه خواسته دارید به اون برسید هرچه مابگیم سر سوزنی از بار مسئولیتی که به دوش می کشید نیست ولی دست ما کوتاه وکار دیگه ای از دست ما ساخته نیست پایدار موفق سلامت استوار باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حمید جان
      از لطفتون ممنونم
      ولی برخی فکر میکنن ما سوپر من هستیم. نه به آب و غذا نیاز داریم نه به پول
      و فقط این ما هستیم که باید درست کار کنیم و ایده آل باشیم
      واقعا گاهی بریدم دیگه مثل الان
      پولشو جور میکنی خبرش میمونه
      خبرش رو جور میکنی کامنتش مونده
      کامنتشو جواب میدی می بینی تازه طلبکارات توی صف ایستادن!
      به خدا بریدم دیگه! … بدون مزد و با هزینه از حقوق کارمندی ….

      1. حمید می گوید

        سردبیر عزیز حرفت حقه جای هیچ صحبتی هم نداره ممنون که هستی

  2. خدمات اولی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    وجودتون سلامت.
    مرسی از تمام تلاش هاتون و ببخشید اگر گاهی از شما توقعات بی منطق داریم.

  3. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر بزرگوار و دلسوز
    واقعا شما از جان مایه میگذارید کمترین کمک ما در این بحران اقتصادی میتونه این باشه که از شما تشکر کنیم و توقع حل تمام مشکلات مخابرات رو از شما نداشته باشیم
    بابت اینهمه زحمت بی مزد سپاسگزاریم
    برای شما از خداوند سلامتی و موفقیت آرزومندیم

  4. آشنای غریبه می گوید

    سلام
    از خدمات 13 ساله برادر بزرگوار جناب آقای علی آرشیان به نوبه خودم تشکر وقدر دانی میکنم از اینکه برای کامنت های بنده وقت گذاشتی تائید و منتشر کردی بی نهایت سپاسگزارم هد ف جز خدمت به همکاران نبوده نیست یک جائی یک تقاطعی باید خدا حافظی کرد ورفت هزاران درود سلام بر دلهای پاک

  5. ناشناس می گوید

    سلام خدا قوت سردبیر مهربان ما جز شما در مخابرات کسی رو نداریم ان شاله خداوند به شما عمر با عزت عنایت بفرماید.

  6. پاكزاد از مشهد می گوید

    سلام سردبير نازنين ومهربان وصبور اي باوفا اي بامعرفت اي باادب اي سنگ صبور كه هميشه مدافع حقوق همه كاركنان شاغل وبازنشسته بودي وهستي ازبابت غر زدنها و توقع هاي عزيزان دلنگران نباش آنان زخم خورده عده اي از مسولين بي كفايت وبي عرزه هستند كه بعد از سالها سختي ومشقت مخابرات را به پشيزي فروختند و مارا به اين روز انداختند كه براي گرفتن حقوقمون هر روز بايد استرس داشته و از طرفي شرمنده زن وبچه هامان شويم اينها 12 سال بي مهري كشيده اند و در جلوي چشمانشان مخابرات را ذبح كردند وتنها جايي كه هنوز احترامشان برجاست اينجا يعني مخابرات ما و شما سرور گرامي كه با ذوب شدن خودتان به دلهايمان روشنايي ميبخشيد واقعا شرمنده شما هستيم و متشكر از تمام تلاشها وصبوريهايتان در يك كلام دست مريزاد و خداقوت ………..

  7. هادی می گوید

    سلام سردبیر عزیز و دوست داشتنی داشتن شما برای ما افتخاری بزرگ است افتخار میکنم که در مجموعه کار میکنیم که همکارانی مثل شما دارد مشکلات جای خود چند روزه به خاطر بی پولی نتوانستم …….

  8. الی می گوید

    وجودتون سلامت باشه پدر بزرگوار،براتون از ته دل آرزوی سلامتی و شادکامی دارم. حق دارین به خدا این روزا وقتی میام به سایت سر میزنم،یه حس بدی میاد سراغم دست وپای آدم سرد میشه دل آدم میلرزه، از بس که انرژی منفی تو کامنتها موج میزنه میدونم روزای سختی هستش ولی از همه عزیزان خواهش میکنم هوای دله همدیگرو نگه داریم،یکم انرژی هارومثبت کنیم بار منفی کلمات واقعا تو زندگیامون تاثیر میزاره به خدا توکل کنید چون خودش گفته قطعآ پس از هر سختی آسونی هستش مشکلاتو به خودش بسپارید بهش توکل کنید انشاالله خبرای خوبی دریافت می‌کنید،جناب سر دبیر عزیز براتون بهترینها رو آرزو میکنم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. امیدواربه آینده می گوید

    الهییییی بمیرم سردبیر عزیز…به خدا شما ماشالله صبر عجیبی داری…ولی کلی دعا پشت شما وخانواده ی عزیزتون هست همینطور که کلی از مشکلات ما به واسطه ی شما عزیز حل میشه از خداوند برای شما آرزوی تندرستی وشادکامی دارم

  10. عباس می گوید

    درود بر سردبیر.این هم ۱۲۰۱ امین کامنت بی زحمت.واقعا کسی هست فکری به حال سایت فیش حقوقی salary.tci.ir بکنه؟ به رغم چندین بار اعلام به پشتیبانی سایت ولی قادر به دیدن فیش حقوقی نیستم و مشکل اکثر همکاران بعد از یک روز از بارگذاری فیش ها است و صفحه چاپ فیش با دو پرینتر میآید که هر کدام را کلیک کنید فقط صفحه خالی نمایش داده میشود.علت چیه؟ کسی میدونه؟ اگر مشکل از سایت خب از یک تیم متخصص تر جهت اصلاح آن استفاده کنن.
    ممنون میشم پی گیری بفرمایید.

  11. دلسوز می گوید

    مثل همیشه قوی باش

  12. Aliiii می گوید

    حرف حساب،جواب نداره، زنده باشی سردبیر جان

  13. اسی بندرعباسی می گوید

    سلام سردبیر جان امیدوارم حالت خوب و روبراه باشه
    واقعا اینهمه کار اداره و مدیریت سایت و زندگی شخصی خیلی سخته .بنظر من فقط ی عاشق از اینهمه سختی برمیاد خدا خیرت بده ک عاشق ما هستی

  14. قراردادی 92 کردستان می گوید

    دمتون گرم و سرتون سلامت
    خدا حفظتون کنه
    معمولاً اونهایی که همش قر میزنن و از بقیه انتقاد میکنن و منتظر یکی هستن که کارهاش رو براشون پیگیری کنه, معمولاً خودشون خیلی ادم های مسئولیت پذیری نیستن و خودشون هم توی کار خودشون موندن و چون از دست خودشون هم شاکی هستن, میخوان این نارضایتی شون رو سر دیگری خالی کنن
    شما آدم بزرگواری هستید- به دل نگیرید زیاد بگذارید قار قارشون رو بکنن

  15. ناشناس می گوید

    خدا قوت ، منطقی است، خسته نباشید

  16. یاحقی می گوید

    سلام سردبیر جان .تنت سالم وسایه ات برسرخانواده انشالله که هیچ وقت بدنبینی .سالم و سرحال باشی هیچ چیز جز این خوبیها نمی ماند.تعجبم از این مدیران است.

  17. خسته از نیرنگ های مخابرات می گوید

    خدا به شما سلامتی بده سردبیر عزیز

  18. کارمند دون پایه می گوید

    سلام . سردبیر عزیز خدا قوت . این نیز بگذرد ٪٪٪

  19. رساگو می گوید

    سلام وخداقوت.متشکرم

  20. دزفولی می گوید

    دمت گرم و تنت سالم ای مرد بزرگوار مخابرات عزیز ما

نظرات بسته شده است.