مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در رثای مخابرات (برج های دوقلوی مخابرات تبدیل شد به برج های سیار)

مخابرات ما- اسناد فروش و انتقال برج های دوقلوی مخابرات به شرکت ارتباطات سیار امضا شد.

در فرهنگ فارسی (رثا یعنی گریستن برمرده وبرشمردن نیکویی های او، شعرگفتن)

مخابرات ما- گفته می شود امروز اسناد انتقال برج مخابرات به همراه اول یا همان شرکت ارتباطات سیار امضا شد.مبلغ این انتقال هفت هزار و پانصد میلیون تومان  (هفت و نیم هزار میلیارد تومان) ذکر شده که پیش از این حداقل نیمی از وجه آن  گرفته شده و خرج روزمره گی مخابرات شده!

قطعا شما بخاطر ندارید اما می خواهم برایتان یادآوری شد روز کلنگ زنی برج های دوقلوی مخابرات در سال 92. آنگاه که هنوز مخابرات از ته مانده دوران دولتی خرج می کرد و کسی از این هزینه ها باکش نبود!

 

مراسم آغاز عملیات ساخت سومین برج بلند کشور

در مراسم آغاز عملیات ساخت سومین برج بلند کشور حرفهای زیادی زده شد اما مهمترین گفته ها، سخن مهندس پوررنجبر مدیر عامل وقت شرکت مخابرات ایران بود:

مهندس پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم، ساخت برج های دوقلو شرکت مخابرات ایران را نشان از همگرایی بین دستگاه های مخابرات دانست و گفت: با این حرکت نمادین و همگرایی فیزیکی، باید در بخش شبکه نیز این همگرایی افزایش پیدا کند.

احتمالا اینک دیگر مخابرات نیازی به همگرائی ندارد!

 

برج های دوقلو به نوعی نماد زندگی بود برای مخابرات

می دانید به عنوان سردبیر یک مجموعه خبری از چه چیزی به شدت متاسف شده ام!

از اینکه امروز هیچ چاره ای برای مخابرات جز فروش این برج ها نمانده است! یعنی چیز دیگری نمانده که ارزش فروش داشته باشد!

باقی چیزها را یا دولت گرفته یا پیش از این فروخته اند! لذا به نوعی همه به این نتیجه رسیده اند که چاره ای جز این کار نیست!

اما دردناکتر از آن دردناک اولی می دانید چیست؟

اینکه مخابرات می فروشد و همراه می خرد و پیش از این همراه جزو مخابرات بود! بازی سهامدار عمده که از سویی بر فقر  مخابرات می افزاید اما  بر ثروت همراه انبار می کند! بازی بسیار زشتی است!

اما ما راضی به اینیم که از این جیب به جیب دیگر است! اگر از این جیب به جیب دیگر است چرا همراه حاضر نیست یک ریال به این جیب بریزد؟

 

روزگار سرآمدی، سر آمد!

برای ما که روزگار سرآمدی مخابرات ایران را دیده ایم، مشاهده این ایام که هنوز عیدی و حقوق و رفاهیات بازنشستگان پرداخت نشده بسیار دردناک است! اما چه کنیم دیگر! باید باور کنیم دوران خوشی به سر آمده! باید بپذیریم قدم به قدم به ورشکستگی نزدیک می شویم!

 

آیا واقعا دیگر کار تمام است؟ …. چرا که نباشد؟ وقتی همه ما طوری رفتار می کنیم که انگار روی یک نعش مرده افتاده ایم و اگر در این لحظه سهم خود را نبریم دیگری می برد …. معلوم است که همه چیز به سر آمده است!

 

 

1356080cookie-checkدر رثای مخابرات (برج های دوقلوی مخابرات تبدیل شد به برج های سیار)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سردبیر ، خبرتان تاریخ گذشته است ، بچه ها میگن این خبر برای حداقل ۶ ماه قبله . توضیحتان چیه ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینی که اسناد انتقال پیدا کرده اینی که آخرین امضاها شده
      اینی که مبلغ نهایی شده
      اینا مال 6 ماه پیشه؟
      اگر ابنطوری باشه شما 6 ماه زودتر از بقیه جلسه اخیر رو دیدین جلسه ای که روز خبر برگزار شده یا روز قبلش

  2. فانتوم می گوید

    درود
    سهامداران و مدیران مخابرات بجای اصلاح و سر و سامان دادن امور فقط مشغول تئاتر و شوآف شدند تا ذهن من و شمای شاغل و بازنشسته رو از اصل مطلب منحرف کنند. هر روز یه فیلم و نمایش جدید بازی می کنند تا بی لیاقتی خودشون رو توجیه کنند. صبح مجمع آینده هم همگی با غروز و افتخار جمع میشن و با کف و سوت و صلوات سود غیرواقعی و خودساخته رو تصویب و تقسیم میکنند و ماها باز باید نگران پرداخت یه قرون دوزار حقوق و معوقات باشیم.

نظرات بسته شده است.