مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک بازنشسته: شما ما را برای اهداف خود به خیابان کشاندید

مخابرات ما- یک خواننده بازنشسته در پیامی ادعا می کند گروهی برای رسیدن به اهداف خود بازنشستگان را به خیایان کشانده اند.

مخابرات ما- دوستی بازنشسته پیام بسیار جالبی در مخابرات ما نوشته است.هوشمندی ایشان قابل ستایش است.ایشان در بخشی از پیام خود می نویسد : این نوع برخورد نه تنها رسم جوانمردی نیست   بلکه عین ظلم و جفای فاحش در حق موی سپیدانی است که عمر و جوانی خود را در این شرکت گذرانده اند!

 

بازنشسته غمگین از همدان می گوید

سلام سردبیر عزیز و گرامی

می دانم و میدانیم که جگرت از خیلی ها و خیلی چیزها خون است و شما هم از این همه بلا و مصیبت که دامن خانواده بزرگ مخابرات را گرفته ناراحت و غمگینی ولی خواهش می کنم به هر نحوی که خودت صلاح میدانی این پیام را بگوش مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مخابرات برسان .

به ایشان بفرمایید درست است که با این تورم افسار گسیخته و افزایش قیمت کالاها و خدمات در سال های اخیر و به تبع آن افزایش هزینه های شرکت مخابرات ایران ، افزایش دادن تعرفه‌های مخابراتی لازم ، ضروری و بلکه امری حیاتی است ولی برادران گرامی انصافاً شما دیواری کوتاه تر از دیوار بازنشسته های مظلوم گیر نیاوردی که برای رسیدن به هدف خود آنها را وادار کردید به خیابان بیایند ، تجمع کنند ، کتک بخورند ، تحقیر شوند و از همه بدتر شرمنده اهل و عیال و خانواده خود باشند .

آخر این نوع برخورد نه تنها رسم جوانمردی نیست و در قاموس انسانیت نمی گنجد ، بلکه عین ظلم و جفای فاحش در حق موی سپیدانی است که عمر و جوانی خود را در این شرکت گذرانده اند و حالا بعد از خدا چشم امید شان به کرم و معرفت شماست .

لطفاً تا بیشتر از این دیر نشده جبران مافات کنید ، بلکه خداوند رحمان و رحیم از سر تقصیرات همه ما بگذرد و درهای امید را به رویمان بگشاید . انشاءالله.

جمله پایانی ایشان تمام معرفت سیر و سلوکی را خلاصه کرده است.خدای بزرگ و مهربان وقتی درهای رحمتش را به روی ما می گشاید که همه در کنار هم و برای هم زندگی کنیم ….

 

1363800cookie-checkیک بازنشسته: شما ما را برای اهداف خود به خیابان کشاندید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
46 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون عامل اصلی مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور هستند.
    شرم آور است و تاسف بار است امروز ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است که مخابرات ۴ ماه است بن خواربار بازنشستگان مخابرات را واریز نکرده است.

  2. واقعآ مدیران شرکت مخابرات باید از شهدا خجالت بکشند می گوید

    واقعآ مدیران شرکت مخابرات باید از شهدا خجالت بکشند

  3. حقگو می گوید

    سلام جناب سر دبیر محترم لطفا رزومه اون دوتا که نامبرده شد را بخونید متوجه میشید من چی عرض کردم
    بنده از مدیران این شرکت بودم ۳۲ سال خون دل مخابرات را خوردیم این نشد رفتار با کارکنان و بازنشسته ها
    از هماهنگی با فرمانداریها و استانداری و پیگیری از نمایندگان جهت نصب BTS و کافو نوری و … حالا نبی زاده میخواد برا ما راهبرد تعیین کنه ارزیابی عملکرد تعریف کنه

    1. همکار می گوید

      روزگار غریبی است ای نازنین دلم گرفته ای دوست
      یه زمانی همه در کنار هم با چه شورو شوغی انجام وظیفه می کردیم از همه چی برای کارمون مایه می گذاشتیم حتی خانواده

    2. مخابرات اشغالی می گوید

      اتفاقاً ما هم همچنین رئیسی داشتیم. هر وقت با وی بحث می کردیم از شرکت و مدیران و سهامداران جانب داری و از عملکردشان دفاع می کرد و می گفت تلفن ثابت ضرر می دهد و … اسفند ۱۴۰۰ مجبور شد تن به آن بازنشستگی مفتضحانه و تحقیر کننده بدهد.
      در کلیله و دمنه (باب الاسد و الثور) داستانی هست که به یک ضرب المثل عربی ختم می شود : جَزَاءُ مُقَبِّلِ الأسْتِ الضُّرَاطُ. پاداش ایشان که خدمت آنان کردند جز این نباشد!

  4. اسد می گوید

    خدای بزرگ و مهربان وقتی درهای رحمتش را به روی ما می گشاید که همه در کنار هم و برای هم زندگی کنیم ….

  5. بنده خدا می گوید

    سلام گاهی اوقات افسوس می خورم که چرا آن کاری که از دستم بر می آمد برای همکارم یا مراجعه کننده انجام نداده ام شاید این مشکلات امروزه تاوان عملکرد قبلی خودم باشد اما افسوس که دیگر دیر شده وجبران گذشته برایم مقدور نیست لذا از عزیزان شاغل می خواهم که از ارایه خدمت بیشتر به مراجعه کننده کوتاهی نکنند

نظرات بسته شده است.