مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر محمودزاده به مخابرات ما: امیدواری امسال ما؛توسعه مناسب و حصول رضایتمندی همکاران و مشتری

مخابرات ما- دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران در گفتگو با مخابرات ما از ویژگی های بودجه ۱۴۰۱ گفت.
مخابرات ما- در حاشیه نشست مدیران در مشهد، فرصتی شد تا دقایقی با دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران گفتگو کنیم. نوار صوتی این گفتگو را می توانید بشنوید.

در این گفتگو از ویژگی های خاص بودجه ۱۴۰۱، شرایط دولت در پرداخت نقدینگی برای پروژه های مورد نظرش، نگهداری مرکز قدیمی و لزوم تبدیل و نوسازی این مراکز ،  همت عمومی برای گذر از وضعیت زیان و نهایتا بدست آوردن رضایت همکاران و پرسنل و توسعه گفته شده است.

1368960cookie-checkدکتر محمودزاده به مخابرات ما: امیدواری امسال ما؛توسعه مناسب و حصول رضایتمندی همکاران و مشتری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام آقای ارشیان
    چرا از مطالبات شاغلان و بازنشستگان سوال نفرمودید
    آیا سوالات مهندسی شده بوده

  2. ناشناس می گوید

    سلام لطفا پول بیمه که از پرسنل پیش پیش کم میکنین واریز کنین توسعه پیشکش

  3. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    بیش از ۹ ماه است مدارک پزشکی خود را برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی معلم به دفتر این شرکت بیمه ارائه داده ام که با گذشت حدود ۹ ماه هنوز هزینه های درمان به حسابم واریزنشده است.

  4. ناشناس می گوید

    محمود زاده تو باغ نیست نمیدونه توی مخابرات چه خبره دم از توسعه میزنه …. محموتی شما طلب ۱۳ ساله کارمندان و بازنشستگان را بده توسعه باشه برای بعد…

  5. ناشناس می گوید

    بروآقاجان صحبتهای شمامثل آن پیرمردامریکایی جان مکین سناتور تندرویی میباشدکه هرروز جمهوری اسلامی راتهدیدمیکردآخرش مردوآروزیش را بگوربرد.

  6. سید می گوید

    با این صحبت دو خطی اخر هنوز موضع شما سردبیر این همه آیه یأس منقبظی هست که آمدید حال همکاران را گرفتید و به هیچ کسی رحم نکردید.

  7. مسیح می گوید

    دکتر عزیز کدوم رضایت از خواب زمستانی بیدار شوید قبل از آنکه خدا بیدارتان کند حق الناس پرسنل رو هر چه زودتر برگردانید تا دیر نشده جبران کنید . یقینا امتحان الهی سخت و سخت وسخت و نفس گیر خواهد بود .بفکر خانوادهای بیگناه خودتان باشید برگشت مال نامشروع توسط خدای متعال خیلی سخت خواهد بود . و من التوفیق . کارکنان بخش خصوصی مخابرات مازندران .

  8. ناشناس می گوید

    کدوم رضایت مندی،،
    مخابرات فقط حرفدمیزنه،،۲۰ سال داره فقط حرف میزنن،،اون بالا خوب حقوق میگیرن اما بخش خصوصی هیچ،،دروغ از اونجایی دیده شد که قرار بود همکاران شرکتی ایثارگر رو تبدیل وضعیت کنند وابلاغ زدند اما متاسفانه کار اونها هم انجام ندادن ،قانون مصوب مجلس رو انجام ندادن ،حالا میخوان برا ماها کار انجام بدن

  9. روباه مکار می گوید

    هنوز یادمون نرفته گفتگوی پارسال محمودزاده در آبانماه که گفته بود تمهیدات لازم برای پرداخت معوقات تا پایان سال اندیشه شده است

  10. خدمات آخر می گوید

    منظور ایشان از همکاران کدوم همکارا هستند؟قطعا شرکتی ها که نیستند.

  11. ناشناس می گوید

    سوال اینجاست آیا شرکت مخابرات جزء این کشور نیست و تاکنون نبوده است چرا در مورد مشکلات کارکنان رسمی و به ویژه بازنشسته های شرکت مخابرات بررسی و رسیدگی نمی شود.

  12. ناشناس می گوید

    تا امروز حقوق بازنشستگان ۱۴۰۰ برقرار نشده است تا پایان خرداد هم حقوقی در کار نخواهد بود آیا امکان دارد مخابرات در پرداخت پاداش سنواتی ما تعجیل کند.

نظرات بسته شده است.