وزارتخانه زمان بدهد!
مخابرات ما -ما به عنوان یک مخابراتی قدیمی استقبال می کنیم از هر نوع استاندارد سازی و بازرسی و بررسی که منتج به استانداردسازی شود.
فقط یک درخواست از وزارت ارتباطات در همین راستا داریم!
- لطفا یک زمان بدهند! اصولا برداشتی از تعداد حوضچه ها و اشکال مختلف آن وجود دارد یا خیر؟ بررسی وضعیت همه حوضچه ها و مراکز مخابراتی به چقدر زمان نیاز دارد و کار چند تا تیم حرفه ای است؟
- همین ابتدای کار اصول امنیتی و استاندارد یک حوضچه و یک مرکز را اعلام بفرمایید تا بدانیم این استاندارد چیست!
- لطفا این استاندارد سازی را کمی توسعه بدهند و به بعد از حادثه هم اشاره کنند تا بدانیم پدافند غیر عامل در این میان چه مسئولیتی دارد!
- وزارتخانه حتما به استاندارد نیروی انسانی هم اشاره کند و ذکر کند که اگر نیروی انسانی معترض در جلوی وزارتخانه به شکایت آمد، استاندارد رفتاری چیست!
باور کنید ما به عنوان یک مخابراتی استقبال می کنیم.اما راستش به نظر می رسد باید حرف هایمان را کمی سبک-سنگین کنیم تا اجرای آن حداقل در چند سال جواب بدهد!
مدیران و مسئولان وزارتخانه:
مشکل اینجاست که ما در مخابرات بر عکس گذشته اطلاعات دقیقی نداریم تا پس از حادثه به جای اول برگردیم! چرا؟
چون دولت و سهامدار عمده هر سال شرکت را از نقدینگی خالی می کنند و ریالی برای نگهداری نمی ماند!.
سلام
آقای وزیر این حوضچه ها مال زمان دولتی بودن برید قدمت مرکز قدس رو در بیارید اگه قصوری هست از جانب شماست!!!
فقط یک چیز مهمه .
برای نگهداری باید هزینه شود با باد هوا و کتک و تهمت هیچ اتفاقی نمیافتد .
هزینه نگهداری :
حقوق پرسنل
خرید ابزار جدید
خرید تجهیزات جدید
خرید ….
و خرید .
لطفا پیگیر چهار ماه معوقات باشید
از پرسنل ناراضی چه انتظاری دارید یکسر به مراکز بزنید امار سرقت و تخریب ها کاملا مشخص است که هدف فقط فقط ایحاد نارضایتی و تخریب هدفمند می باشد
اصلا بخشی از پدافند غیر عامل حوضچه ها، مربوط به پرسنل است. پرسنلی که ناراضی باشد از عملکرد وزارتخانه، ممکن است از روی غفلت، ته مانده سیگارش را بیندازند داخل خوضچه!
چرا از روی غفلت ، وقتی من ناراضی باشم هر کاری می کنم
وقتی شرکت بخواد منو اذیت کنهمنم شرکتو اذیت می کنم
بقول معروف ” زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن ”
وقتی مدیران بی کفایت و بی لیاقت شرکت تمام هم و غمشان بریدن حق و حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته باشه باید یا خودشون خیلی خیلی احمق باشند که فکر کنند کار بصورت عادی و روان پیش میره و یا اینکه کارکنان رو خیلی خیلی احمق بپندارند
از این به بعد منتظر اینوع اتفاقات باید باشن ، با برکناری و مدیر و مسئول هم دل کارمندا بیشتر خنک میشه چون مدیران مناطق هم بخاطر منافع شحصی دنباله روی همون مدیران بی کفایت پادگانییند
ببینم بلدین یک موضوع ساده رو امنیتی کنید
یعنی در جایی که خبری نیست باز همه کارمندان رو بکشین به حوزه های امنیتی یا نه!
اصلا شما متوجه میشین چی میگین قربون شکلت!
همینجوی بدون دنگ دارن قضاپی میکنن داستان رو. دارن دادگستری رو میارن
اول از همه باید همین افرادی برن جواب بدن که دارن زحمت می کشن
وگرنه اونایی که زبون میریزن فقط حرف میزنن از ترس هیچ کاری نمی کنن
ولی فضا رو متشنج میکنن
هر حرفی یک سری آثار داره مراقب باشید دوست من
از معوقعات این چهار ماه خبری ندارید
انگار قراره تا قبل ۱۵ مرداد واریزبشه.
وزارتخانه قبل از هرچیز باید بودجه ای برای استاندارد سازی در نظر بگیرد بدون پول و نقدینگی هیچ کاری نمیشود کرد. بدون پول فقط میشود شعار داد وگرنه پای رکاب و نردبان حوضچه و تخلیه آب حوضچه و…. نیاز به پول دارد علاوه بر اینکه تعداد حوضچه ها اینقدر زیاد است که بی شک تامین چنین نقدینگی موجب میشود یا وزارتخانه عطای کار را به لقایش ببخشد یا مثل مابقی کار ها صرفا آنرا به مخابرات ایران تکلیف کند