مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاونت مالی و نیروی انسانی سریعا واکنش نشان دهد

مخابرات ما- عدم صدور به موقع احکام (عمدی) دریافت حقوق و معوقات برخی را دچار مشکل کرده است

مخابرات ما- برای صدور احکام کارکنان مخابرات در مناطق و ستاد مخابرات ایران، زمان کافی موجود بوده است تا هر نوع مشکلی ردیابی و رفع گردد.لذا وقتی دیده می شود احکام برخی افراد به حقوق این ماه نرسیده چیزی جز عمدی بودن بر آن نمی توان نام نهاد.

 

مشکل چیست؟

احکام پرسنلی برای سال ۱۴۰۱ اخیرا صادر شده است.لذا این ماه حقوق افراد با قوانین ۱۴۰۱ محاسبه و معوقاتشان نیز با همان قوانین در نظر گرفته شده است.

اما احکام برخی از افراد، ۲۰ مرداد از سییستم حذف و دوباره ۲۶ مرداد به سیستم وارد شده است یعنی حکم آنان به حقوق این ماه نرسیده است. چرا؟!

 

این افراد نیمی از حقوق یک ماه با اشل ۱۴۰۰ دریافت کرده اند.

حکم جدید برای این افراد صادر نشده است.یعنی حقوقشان بر مبنای سال ۱۴۰۰ پرداخت می شود.معوقه هم اصلا ندارند.چرا که حقوق جدید و قدیمشان یکسان بوده است.نیمی از حاصلجمع حقوق و معوقه به این افراد پرداخت شده!

به بیان ساده نیمی از  حقوق یک ماهشان   پرداخت شده.هفته آینده چنانچه معوقات کارکنان پرداخت شود، نیمی دیگر از حقوق یک ماه آنان پرداخت می شود!

 

چرا این مشکل ایجاد شده؟

این بار زمان کافی وجود داشته تا مسئولان حقوق ودستمزد در کارگرینی این مشکلات را حل کنند! وقتی عدد معوقه برای یک نفر صفر باشد قطعا مشکلی بروز کرده!

سوال: چرا حداقل یک فیلتر ساده گذاشته نشده تا این مشکلات عادی پیش از حقوق برطرف شود!

چگونه محاسبات حقوقی افرادی که با افزایشی غیرمتعارف همراه بوده، دیده و سپس رفع شده! اما اگر  معوقهفردی صفر شده نتوانسته ایم مشکل را ردیابی کنیم؟

 

راه حل

تعداد این افراد در سراسر کشور بسیار کم است.لذا به هر شکلی شده قبل از پرداخت قسط دوم از حقوق، مشکل این افراد حل شود تا بتوانند در قسط دوم، حقوق واقعی خود را دریافت کنند.

متاسفانه برخی کارکنان در حوزه مالی و نیروی انسانی در حاشیه امنیت قرار دارند! کارکنان بخش فنی، به اندک اشکالی، به ارگانهای قضائی معرفی می شوند اما در حوزه های مالی و نیروی انسانی هرگز این مشکلات علنی نمی شود چرا که همیشه حق با کارکنان این دو حوزه است!

گاهی فراموش می کنیم هدف از تاسیس یک شرکت کار فنی بوده است یا کار اداری و مالی!

 

1392430cookie-checkمعاونت مالی و نیروی انسانی سریعا واکنش نشان دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. اصفهانی می گوید

    طبق معمول همیشه

    بی عرضه ترین استان کجاست ؟ اصفهان
    همه حقوق گرفتن الا ما
    چرا؟؟؟؟؟؟؟ آخه چرا؟؟؟؟؟؟
    سردبیر جون شما به داد ما برس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکل ماهت
      یکی دو استان باقی موندن شاهرا اصفهانه و خوزستان
      واریز میشه چیزی نشده

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم
    بدلیل عدم صدور حکم کارگزینی، حقوق من بر اساس سال ۱۴۰۰ محاسبه شده و مثل بقیه نصف حقوق واریز شده ، ۶ میلیون و ششصد هزار تومان !!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متاسفانه
      تعداد اندکی از همکاران با این مشکل درگیر شدن
      خیلی نامردیه
      فکر میکنم عمدی بوده این کار

نظرات بسته شده است.