مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معرفی مدیر جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی

مخابرات ما – امروز مدیر عامل مخابرات ایران، مدیر جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی را معرفی کرد.

مخابرات ما- مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پس از سفر به خراسان شمالی و معرفی مدیر این منطقه، به همراه مهندس بیدخام مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شرکت مخابرات ایران راهی خراسان جنوبی شد تا جانشین مدیر این منطقه را معرفی کند.پیش از این و حدود یک ماه پیش، مهندس آذری مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی به عنوان مدیر استان کرمان منصوب شده بود لذا معرفی جانشین ایشان امری قابل انتظار بود.

 

در این سفر، مهندس سلطانی، دکتر اسماعیل میری  را به عنوان جانشین مدیر منطقه خراسان جنوبی معرفی کرد. دکتر میری در زمان مدیریت مهندس آذری نصراباد، معاون شبکه استان بود لذا شایسته است انتظار داشته باشیم  تلاش های تیم موفق مدیریتی قبلی همچنان ادامه داشته باشد.

این تیم مدیریتی نشان داد آرامش پرسنل قطعاً مستلزم پول فراوان نیست با امور دیگر نیز می توان پرسنل را علاقمند کرد و به آرامش ، از او طلب خدمت کرد.

 

خبرهای تکمیلی به همراه عکس به محض دریافت منتشر خواهد شد.

1396680cookie-checkمعرفی مدیر جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. بهزاد می گوید

    قریب ۴ ماه است جناب آذری مدیر مخابرات کرمان شده اند.هدف از انتصاب ایشان اصلاح امور از هم پاشیده استان کرمان بود.پس از ۴ ماه متاسفانه نه تنها مافیاهای مخابرات کرمان حذف نشده اند بلکه دوباره شروع به ترکتازی کرده اند و جناب آذری برای هر تصمیمی منتظر تایید مدیران نالایق و سو استفاده گرو سودجو در مخابرات کرمان است.خدا آخر و عاقبتمان را به خیر کند.

  2. ناشناس می گوید

    از همدان چه خبر ؟؟؟؟

  3. احمد علی می گوید

    سلام و درود
    الحق و والانصاف از جناب آقای مهندس آذری که از نیروهای نخبه کشور و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف تهران بوده جایگاهی در حد مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران انتظار می رود.
    تنها مدیری هستند که در طول ۱۰ سال معاونی منطقه و مدیر منطقه خراسان جنوبی حتی یک نفر شاکی نداشته و به جرات حتی یک نفر از دست ایشان دلخور هم نشده است،بماند که توسعه و پیشرفت استان در سه سال مدیریت ایشان به اندازه ۱۳ سال مدیر عاملی دو مدیر قبلی بود.پیشرفتی که خراسان جنوبی در بحث ارتباطات و پوشش جاده ای در سه سال مدیریت ایشان شاهد بود،بی سابقه بود.مهندس آذری ثابت کردکه با دست خالی و با کمترین امکانات می توان بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشت.ایشان بر خلاف مدیر قبلی که از صرفه جویی در شرکت فقط اخراج پرسنل شرکتی،حذف اضافه کار و ماموریت و حق جذب و رفاهیات همکاران رسمی،تحقیر و اذیت پرسنل درآستانه بازنشستگی لابی گری و … رو آموخته بود ، با ایجاد راههای سوددهی مناسب ،علی رغم ایجاد راههای درآمد زایی،باعث ایجاد انگیزه مضاعف در پرسنل شدند.دعای ما بدرقه راه ایشان.
    خوش به سعادت همکاران کرمان.
    و خیر مقدم خدمت جناب آقای دکتر میری عزیز
    امیدواریم دنباله رو مکتب جناب مهندس آذری باشید.

    1. حمید می گوید

      احسنت واقعا عالی گرفتین ممنون

  4. شریف و مهربان و دلسوز می گوید

    ما ایرانی ها خیلی احساسی هستیم و کافی است یکی با ما خوب صحبت کند شیفته اش می شویم
    در این مدت کامتهای همکاران را که خواندم هیچ کس از پیشرفت مخابرات استانش در زمان تصدی مدیر نگفته هیچ کس از کارهای خوب ایشان نگفته همه از اخلاق خوب ایشان گفتند
    در همین مدت دو سه ماهه اخیر نظر یکی از سمولین شهر این بوده که مجددا افرا مشکل دار را دور خودش جمع کرده و نظر یکی از نزدیکانش این بوده که لاکپشتی حرکت می کند
    مخابرات در این اوضاع خراب مالی آدم خوش اخلاق نمی خواهد یکی را می خواهد که درآمد را افزایش دهد و ۱۰۰ میلیارد لاوصولی را وصول کند

  5. نعمت الله پیش گو می گوید

    سلام خدمت سر دبیر محترم و همه همکاران عزیز
    وقتی یه کشتی پر از سوراخ است آهسته آهسته به زیر آب می رود قطعا ایجاد آرامش باعث می شود که مسافران در تخت خواب خود تجربه زیر آب را تجربه کنند و به دور از آدرنالین و شور و هیجان مرگ خوشی را تجربه کنند مانند آزمایش پختن قوراباغه در آبی که به آهستگی در حال گرم شدن است.
    قطعا در شرایط فعلی شرکت به مدیران آرام و مهربان و دلسوز بسیار بسیار نیازمندیم

  6. افسرده بی پول می گوید

    مهندس آذری فرشته بود .خوشا به حال نیروهای کرمان

    1. شاد پر پول می گوید

      متاسفم همکار عزیزم که اسمت بیان گر عملکرد مدیر مافوق ات بوده و خودت خبر نداری

  7. محبی می گوید

    سلام این تعویض مدیریتهاهیچگونه ارزشی ندارد.به دادبازنشستگان وخدمات به آنهاومعوقات وهرآنچه به اوتعلق داشته برسید

  8. ناشناس می گوید

    خوش به حال استان کرمان

  9. حمید می گوید

    با سلام خدا پشت پناه مهندس آذری باشه دعای خیر ما همیشه همراه ایشون هست و خواهد بود انسان متواضع ومهربان وحامی نیروهای تحت نظرش انشاا موفق و پیروز باشن و خیبر مقدم خدمت دکتر میری جانشین ایشون و ارزوی موفقیت در پست جدید

  10. از طرف نیروهای شرکتی خراسان جنوبی می گوید

    خدا پشت و پناه آقای مهندس آذری باشد . آرزوی سلامتی وموفقیت برای ایشان داریم . کسی را سراغ نداریم که از ایشان آزرده خاطر و دلگیر باشد . مدیریت یعنی همین .انشالله که مدیر جدید آقای دکتر میری نیز با درایت و تخصصی که از ایشان سراغ داریم با تمرکز برخویشتنداری و مدارا با پرسنل شرکتی و رسمی در راه پیشبرد اهداف نظام و شرکت استوار قدم بردارند .

  11. ناشناس می گوید

    آقای مهندس آذری بسیار انسان شریف، مهربان و دلسوزی بود خوشا به سعادت همکارانی که زیرمجموعه ایشان هستند. متن خداحافظیش اوج متواضع بودن این مرد شریف را می رساند. امیدوارم هچون الماس خوش بدرخشد. دعای خیر نیروهای خراسان جنوبی همراهش خواهد بود.

    1. پاسخ به ناشناس می گوید

      شنیده شده از بس ایشان مهربان هستند به یک پیمانکار معادل طلبش هم کابل داده اند و هم دوباره معادل طلبش پول داده اند.
      چه کیفی میکنند کسانی که بر رفتن مدیر قبلی اشک میریختند اگر می دانستند که مدیر جدید دوبله جبران میکند قطعا اشک نمی ریختند.

      آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد. مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد

نظرات بسته شده است.