مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر خراسان شمالی، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات خراسان شمالی

مخابرات ما – با حضور مدیرعامل مخابرات ایران آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات خراسان شمالی، برگزار شد

مخابرات ما (منبع : روابط عمومی مخابرات خراسان شمالی) – آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان شمالی با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ستادی و مخابرات منطقه خراسان شمالی روز شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴٠۱ در بجنورد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، طی مراسمی با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل مخابرات ایران ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس علیرضا هاشمی، با حکمی از سوی مدیر عامل مخابرات ایران ، مهندس رسول علی اصغر پور به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان شمالی، معرفی شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از خدمات و زحمات مهندس هاشمی و همکاری و همراهی کارکنان مخابرات منطقه در توسعه شاخصهای مختلف مخابراتی استان به بیان مطالبی در خصوص اهمیت مدیریت در مجموعه مخابرات پرداخت. و یادآور شد: همچون زمان دوران دفاع مقدس که رزمندگان با دست خالی در صحنه نبرد با دشمن مبارزه کردند، امروزه هم مدیران مناطق مختلف کشور با دست خالی با سختی ها مقابله کرده و چرخ این صنعت را با اجرای پروژه های مختلف چرخاندند تا این مجموعه همچنان روی پا باشد.

مهندس سلطانی با اشاره به وضعیت فعلی مخابرات و بالا بودن میزان هزینه به نسبت درآمد ، افزود : سیاستگذاری مناسب بیرونی و مدیریت صحیح و اصولی داخلی در مجموعه مخابرات، عامل موفقیت و تحول آن خواهد بود و معتقدیم پیشرفت و توسعه مخابرات ،رشد و تحول اقتصاد کشور و صنعت ICT را به همراه خواهد داشت.

وی همچنین گفت : تذهیب نفس از وظایف مدیران جامعه اسلامی است و هر مدیری باید ضمن تلاش و پویایی و اخلاق مداری ، نظم و تعامل با کارکنان زیر مجموعه را در سرلوحه کار خود قراردهند.

مهندس سلطانی با اشاره به پتانسیل ها و منابع استانی خواستار هزینه کرد هدفمند منابع با دید تجاری دقیق در جهت توسعه و تحول عظیم در زیرساخت های مخابراتی منطقه شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوحی از خدمات مهندس علیرضا هاشمی در طول دوران مدیریت در مخابرات منطقه خراسان شمالی تقدیر و حکم انتصاب مهندس رسول علی اصغر پور به سمت سرپرست جدید مخابرات منطقه، ابلاغ شد.

1396730cookie-checkخبر خراسان شمالی، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات خراسان شمالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. پژ می گوید

    طبق دستور رئیسی مدایران دستگاهها باید همگی بومی استان باشند ولی متاسفانه برخی از مدیران مناطق که غیر بومی هم هستند با چهار دست و پا چسبیده اند به میز ریاست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بومی کشور هستند دیگه

  2. عبد می گوید

    درود بر مهندس علی اصغر پور عزیزو بزرگوار واقعا به معنای واقعی کلمه مدیر هستند.خوشا به حال کارکنان و مردم شریف استان خراسان شمالی

  3. احمد می گوید

    با سلام و احترام
    حیف شد
    قدردان ایشان نبودیم.
    خراسانی ها ایشان غیر از تخصص فنی استاد ادب و اخلاق است.

  4. مازندران می گوید

    چه مدیری از دست دادیم.
    مبارک خراسان شمالی باشه
    مدیر عالی
    بسیار با برنامه و پیگیر
    مدیر خوب . شک نکنید

نظرات بسته شده است.