مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش ویژه مخابرات ما، های وب، با پوشش فیبر نوری ایلام را از دست مخابرات خارج کرد

مخابرات ما- در حالی که مخابرات در حال دعوای خانگی است در ایلام های وب در ۱۲ روز ۳۱ کیلومتر فیبر کشید.گزارش ویژه مخابرات ما را بخوانید

 

مخابرات ما- پیشرفت از هر سویی دیده شود برای مردم خوشایند است اما در حالی که هنوز مخابراتی ها در حال دعوای خانگی با وزارت ارتباطات هستند شرکت های وب به وعده اش زیر یک سال عمل کرد.گزارش زیر را بخوانید تا بدانید ایلام چگونه از دست مخابرات خارج شد.

 

نمایندگی های وب در ایلام 

تاریخ این مطلب مشخص نیست اما زمان زیادی از انتشار آن در سایت های وب نمی گذرد!

شرکت های‌وب در راستای ارائه خدمات مناسب و گسترده در سراسر ایران، با بکار گیری دفتر استانی خود آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در استان ایلام می‌باشد. این دفتر که در شهر ایلام قرار دارد، علاوه بر پیگیری امور فنی به فروش حضوری نیز اقدام می نماید.

های وب با یک دفتر استانی در ایلام شروع کرد اما باز کردن دفتر برای آنان آغاز یک راه بود.

 

۷ آذر ۱۴۰۰- با حمایت های‌وب ایلام پایلوت کشوری “شهر هوشمند” می‌شود

این خبر ۱۰ ماه پیش منتشر شد و های وب نگاهی حرفه ای به ایلام انداخت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت های‌وب قرارداد احداث و بهره‌برداری از تونل ارتباطی فیبر نوری به روش BOLT یعنی (ساخت، بهره‌برداری، اجاره و انتقال) با سرمایه گذاری، مطالعه، طراحی، اجرا، بهره‌برداری، تعمیر، نگهداری، بازاریابی و فروش توسط شرکت های‌وب به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این پروژه با شهرداری ایلام منعقد گردید.

زیرساخت شهر هوشمند و پروژه‌های مرتبط با سرمایه گذاری ۴۷۵ میلیارد تومان در بازده زمانی ۱۵ ساله اجرا خواهد شد. در فاز اول این طرح ۴٠ درصد خانوارهای شهری و در فازهای بعدی تمامی مسیرهای شهری تحت پوشش فیبر نوری قرار خواهند گرفت. شهرداری هیچگونه هزینه مالی در سرمایه گذاری برای این پروژه ندارد؛ شبکه اختصاصی فیبر نوری برای شهرداری به طول ۳۰ کیلومتر اجرایی می‌شود و با احداث مابقی (۶۰۰ کیلومتر شبکه) تمامی شهر تحت پوشش قرار خواهند گرفت. ….
مدیر عامل های‌وب خاطرنشان کرد: اگر فیبر نوری به طور کامل در شهر اجرایی شود ایلام به عنوان شهر پایلوت جز اولین استان‌هایی خواهد بود که به صورت پوشش سراسری زمینه ۵G برای مردم فراهم می‌شود.

کار از همین جا شروع شد.در حالی که هنوز در بسیاری از نقاط مخابرات با شهرداری ها جنگ دارد این پروژه در ایلام افتتاح شد.

 

خوانندگان مخابرات ما مثل همیشه هوشیار بودند

چهارم تیر ۱۴۰۱ مخابرات ما  در خبری از قول خوانندگانش نوشت:

فنی

در شهر ایلام شرکت های-وب پروژه فیبر کشی را برنده شده و به مردم  ftth میدهد.مسئولین مخابرات کجا هستند که کم کم  زیر دست های وب و شهرداری ها می رویم.

مطلب کاملش بسیار جالب است لطفا خبر را اینجا حتما بخوانید. اما مثل همیشه فقط خبر ما خوانده شد و از آن گذشتند.اما این بار دیگر خبر آخر حتما باید شاخک ها را بجنباند!

 

در ایلام، مشترکان   طی ۲ هفته آینده سفارش سرویس بدهند

آخرین خبر را ۹ مهر ایرنا نوشته است.مطلب کاملش را اینجا بخوانید .

ایلام – ایرنا – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ….با اشاره به مراحل پایانی اجرای بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر ایلام تاکید کرد: … با جدیت تمام آغاز شده که تاکنون ۲۷ کیلومتر هوایی و ۱۳۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر ایلام اجرایی و در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از آمادگی کامل واگذاری پورت فیبر نوری به مردم، مغازه ها، کسب و کارها و ادارات در سطح شهر ایلام خبر داد و یادآور شد: ظرف مدت ۲ هفته آینده اشتراک پذیری آغاز خواهد شد.

بله! ایلام در طول مدت کوتاهی با امکاناتی بسیار مناسب، توسط های وب فیبر کشیده شد و حالا سرویس ftth  می دهد! حتما می خواهیم سراغ مدیر منطقه ایلام برویم تا بدانیم پس از این چه خواهد کرد؟ ایا خواهد توانست با این شرکتها رقابت کند؟

 

حالا چه کنیم

هیچ! برای هر کسی که در جهت پیشرفت کشور و آسایش مردم قدم برمی دارد آرزوی توفیق می کنیم!

درآوردن پول از لای سنگ! ضرب المثلی قدیمی است برای پول درآوردن از راه های سخت.حالا مسیر فیبر نوری و حضور در این بازار، مصداق همین ضرب المثل است.با خواب صبحگاهی به هیچ جا نمی رسیم.

یک توصیه برای مخابرات این است که ایلام یک استان بود که باختید! اما هنوز استانهای دیگری هم وجود دارد که در زیر پوست شهرهای اصلی و بزرگش یک مبارزه در میان است.مبارزه ای برای کشیدن فیبر و درآوردن fat!

شاتل، های وب، و …. به سادگی استانها را تقسیم کرده اند و هرگز توی دست و پای هم نمی روند تا رقابت شکل نگیرد!این همراهی از جای دیگری مدیریت می شود! همان جایی که دو سال است مخابرات را به یک اسکلت مرده تبدیل کرده تا فقط به دنبال گرفتن وام یا فروش املاک باشد برای …. پرداخت حقوق!

البته گله از دیگران دردی دوا نمی کند وقتی خودی ها هم مثل غریبه عمل می کنند!

 

تذکری برای هوشیاری

مخابراتی ها بدانند اینها دست گرمی است برای کارهای بزرگ.یک تست و تمربن است توسط این شرکتها! با طرح نجما و کار جهادی پول مخابرات را در جاهایی هزینه نکنید که برگشت ندارد! شهرهای بزرگ به زودی از دست شما خارج می شود! مراکز استانهای بزرگ را دریابید! ایلام فقط یک تمرین بود!

 

تصویری برای درس گرفتن

از شعارزدگی تا عمل گرایی فقط بقدر یک تارمو فاصله وجود دارد.لذا به تیزبینی خاصی نیاز است.تصویریک خبر شاهد مدعای ماست. اضافه کنیم در اینجا هیچ انتقادی به مدیران استانی نداریم. باز تمام کاسه و کوزه ها بر سر مدیران ایلام نشکند!

 

هر یک از مدیران، مسئولان تشکل ها و اعضای هیئت مدیره در این حرف ها تردید دارند یا نیاز به توضیح و ارائه مستندات دارند، سردبیر همیشه پاسخگوست!

1398770cookie-checkگزارش ویژه مخابرات ما، های وب، با پوشش فیبر نوری ایلام را از دست مخابرات خارج کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. حسین می گوید

    من استان ایلام و در یکی از شهرستانها هستم باور کنید سرعت انجام کار از سرعت نور بیشتر است،هر شهرستان یک ترانچر بزرک برای کندن آسفالت،یک ماشین فقط پله چند تیکه،سه تا چهار ماشین حمل وسایل و موتور برق ،تعداد زیادی نیرو ،در یک روز چاله کنده و تیر نصب میکنند، فردا در حد دو ساعت کافو نصب شده،تمام شهر را پست گذاشتن و مسیر سیم کشی رو پایه گذاری کردند ،یه کافو هم دقیقا رو به روی مخابرات گذاشتند. برا ما که ۶ماه یا یکسال زمان نصب کافو هست این سرعت ،سرعت نور می باشد

  2. داود می گوید

    مخابرات ایران کم کاری کرد باید اینو پذیرفت که در این پنج سال گذشته که بحث ftth توسط مخابرات مطرح شد فقط در حد یک شو اف باقی موند و توسعه داده نشد خوب مردم هم بیکار نمیشینن های وب نبود یکی دیگه این کار رو میکرد بازار رقابت همیشه داغ بوده و هست تنبل ها و طماع ها در این بازار جایی ندارند

  3. ناشناس می گوید

    استاد‌آرزومندم
    همیشه‌خودت‌و
    خانوادت‌سلامت‌باشی
    موسفیدکردی‌تو‌اداره
    قبول‌کن‌مخابرات
    دیگه مخابرات
    ۳۰سال‌پیش‌نمیشه

  4. ناشناس می گوید

    دم شهرداری گرم،به دنبال درآمد مستمر برای شهر است که منافعش برای عموم است،نه یک عده چسبیده به میز،خیابانهای مشهد هم دست کمی ندارد،همه جا رد پای فیبر شهرداری دیده میشود.

  5. همکار می گوید

    سلام بر شما
    فعلا نمیتوان اعلام نظر کرد. پروژه پس از ۶ ماه باید ارزیابی اقتصادی شود. آیا سرمایه گذاری ۴۷۵ میلیاردی اقتصادیست یا صرفا بستری مجانی برای اپراتورهای قدرتمند موبایل فراهم میشود.؟ در دراز مدت نوعی حمله به بازار مخابرات است. حمله از سوی رقبا به رهبری و سرمایه گذاری وزارت ارتباطات.

  6. بیرجندی می گوید

    به نظر بنده جای مدیران جوان و خوش فکر مثل جناب آقای مهندس آذری مدیر سابق منطقه خراسان جنوبی و مدیر فعلی منطقه کرمان در صدر مدیران مخابرات ایران خالی است.ایشان ظرف مدت سه سال علی رغم تمام محدودیت های موجود به اندازه ده سال در استان توسعه انجام داد .حداقل پست ایشان معاونت شبکه مخابرات ایران باید باشد.اگر تنها چند مدیر مثل ایشان توانمند وجود داشته باشد مخابرات دوباره مخابرات میشود.

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    لطفا فونت نوشته ها رو عوض کنید

  8. دلسوز می گوید

    آقایان مدیران خواب!! صدای پای شاتل می آید…ارائه خدمات سیم کارت ،خط تلفن ثابت،پشتیبانی و خدمات بی ریا….‌‌تاکی چرت بایدزد؟چیزی از لاشه مخابرات نمانده…

  9. ناشناس می گوید

    سردبیرجان چرا از مدیران استانی حمایت میکنی برادر من؟مدیران هیچ تلاشی برای افزایش درامد نمیکنن و نتیجه ش هم میشه این

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      باور کنید از هیچکسی حمایت نمی کنم
      هر کسی بقدر اشکالات و خطاهاش باید جواب بده
      اینکه شمشیر بکشیم همه رو از دم تیغ بگذرونیم کاری درست نمیشه

  10. شارمین می گوید

    سردبیر جان مخابرات سرمایه گزاری نمیکنه فقط میخواد بدون هزینه پول دربیاره و این یه چیز نشده .در ضمن مدیران هم چون پاداش و حقوق خودشون رو کامل میگیرن تلاشی برای انجام کاری جدید نمیکنن دقیقا مخابرات داره مثل یک بنگاه دولتی و دارای انحصار اداره میشه ولی اینطور نیست باید از خواب بیدار شد مدیران ضعیف چرا باید با رانت و سهمیه پست بگیرن همین مدیر ایلام … میگن از ایلام رفته تهران اونجا پست بگیره واقعا باید خون گریست به حال مخابرات که مدیری اینطور میدان رو به رقیب ببازه و بره پستی در استانی پر جمعیت تر و مهم تر بگیره چه کسی میخواد پاسخگو باشه ؟

  11. ناشناس می گوید

    ببین ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خیلی جالبه
      حداقل بذار خبر قشنگ روی سرور جاگیر بشه بعدا بخون
      فرصت نمیدی جوهر مطلب خشک بشه با ولع دنبال خبر سایتی
      حکایت همون مرغه است بعدش جای دیگه تخم میذاره؟
      بس کنید دیگه .سایت برای خوانندگانش منتشر میشه نه برای دیگران

نظرات بسته شده است.