گفته های هدفمند ،اما مخابرات کماکان در سکوت!
مخابرات ما- با نوشتن این متن، صرفا درخواست شفاف سازی داریم.نه قصد تحلیل داریم و یا دفاع از مخابرات یا هر منبع دیگری .بلکه فقط می خواهیم به مخابرات یادآوری کنیم وارد میدان توضیح شود.
اخیرا گفته های هدفمندی پخش می شود که می گویند با تغییر تعرفه درآمد مخابرات چند برابر شده است.تا ده برابر هم شنیده ایم.بخشی هم انتظارات خود مخابراتی ها -شاغلین و بازنشسته ها- ست که انتظار بهبود شرابط مالی دارند.
مخابرات ما تلاش کرده در بخش های تصمیم گیر جامعه توضیحات کاملی ارائه و ارسال کند اما لازم است مخابرات ایران بطور کامل انرژی خود را روی این بحث بگذارد و هم برای مردم و هم برای کارکنان و بازنشستگان بطور دقیق توضیح دهد که با تغیییر تعرفه چه اتفاقی افتاده است.
بویژه اینکه در حال حاضر قبوض صادر شده و تا امروز – زمان پرداخت حقوق- بخشی از این پول به حساب مخابرات آمده است اما کماکان حساب مخابرات و استانها خالی است! اینها همه توضیح می خواهد.
نمی دانیم افکار عمومی قانع می شود با توضیحات مخابرات یا خیر، اما مردم این توضیحات را از مخابرات طلبکارند.
قبلا نیز در این باب نوشته ایم اما تلاش کافی ندیده ایم. همه انتظار دارند معاونت تجاری این اقدامات را انجام دهد، اما تجاری باید به فکر مشترکین و کسب درآمد باشد باب توضیحات به روابط عمومی مربوط است که خودشان در این زمینه آگاهی کافی دارند
صرفا یک یادآوری بود.
سلام دوست عزیز چک خدمات اول برای ۸٫۴صادر شده حالا میشه همون روز تو حساب باشه . میشه وصول نشه یابشه .سیستم خراب باشه . فایل اکسل فلش قات زده باشه . شبکه بانک خراب باشه و تا هفته دیگه طول بکشه ..البته این از مزایای ۱۰برابری دارمدمخابراته
باسلام
اقای سردبیر عزیز تمام واریزی قبوض تلفن ثابت همان لحظه یا نهایت تا فردا صبح به حساب مخابرات میشینه و همان لخظه هم تلفن بستانکار شده ،قبض دوره ش صفر میشه
در ضمن درامد تلفن ثابت از دوره گذشته در شهرها ۱۰ تا ۱۵ برابر شده اینو هیچکس نمیتونه منکرش بشه
ومشتزکین اکثرا واریز کردن
به جرات بگم وصول مبالغ از دوره های گذشته کمتر از سه برابر نبود
حال چه ترفندی که مخابرات این پولها رو یک ماه یا بیشتر به حساب واقعی خود نمیاره جای تامل داره
کاش مدیریت مخابرات فکری بهتر در زمینه ای حقوق چندر غاز کنه
چون ضربه ای خواهد خورد که تا ابد نتونه جبران کنه
مثل های وب در ایلام مگر بچه های شبکه اینکار رو ننیتونن انجام بدن براحتی .عین اب خوردن میتونن فیبر رو برسونن به مشترک
ولی انگیزه ندارن انگیزه
خداوند به تصمیم گیرندگان مخابرات توفیق بده تا بهتر از به فکر خانواده ش باشه
همکاران عزیز. اشتباه ” توضیح” ندهیم. در جمع دوستان و آشنایان و .. حرف ما شنیده می شود چون کارمند مخابراتیم
نگوییم “حق اشتراک” ۱۰ یا ۲۰ هزار تومان شد. چون می پرسند چند تومان بود و می گوییم ۱۰۰۰ تومان و حتماً اولین واکنش آنان این است : ۱۰ برابر؟ یا ۲۰ برابر؟ و همه جا خواهند گفت درآمد مخابرات ۲۰ برابر شد
فرض کنید برای ۶ مشترک قبض صادر می کنیم.
مشترک ۱ : ۱۵،۰۰۰ و مشترک ۲: ۲۵،۰۰۰ و مشترک ۳: ۷۵،۰۰۰ و مشترک ۴: ۳۵،۰۰۰ و مشترک ۵: ۶۵،۰۰۰ و مشترک ۶: ۲۵،۰۰۰
جمع : ۲۴۰،۰۰۰ تومان
اگر به همه این مشترکین ۱۰،۰۰۰ تومان “ما به التفاوت حداقل هزینه ماهانه” اضافه شود، ۶۰،۰۰۰ تومان به درآمد مخابرات اضافه می شود
پس درآمد جدید ۳۰۰،۰۰۰ تومان خواهد شد ( نه ۱۰ برابر یعنی ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان).
برای مشترکین عادی که کارکرد بالای ۱۰،۰۰۰ تومان داشته باشند علاوه بر احتساب کارکرد اصلی، مبلغ ۱۰،۰۰۰ تومان نیز به قبض اضافه می شود.
برای مشترکی که کارکرد نداشته باشد و یا کارکرد کمتر از ۱۰،۰۰۰ تومان داشته باشد، ۱۰،۰۰۰ تومان “ما به التفاوت حداقل هزینه ماهانه” اضافه شده است
نکته مهم : “هزینه دیتا”،”هزینه مشاغل”،”هزینه کارت خوان” جزء کارکرد محسوب نمی شود
نکته : مشترک تجاری اگر کارکرد آن ( شهری + بین شهری + موبایل) بیش از ۱۰،۰۰۰ تومان باشد، ۱۰،۰۰۰ تومان “ما به التفاوت حداقل هزینه ماهانه” اضافه نمی شود ( هنوز مطمئن نیستم)
اگر به افزایش درآمد دقت کنیم در خیلی از شهرها حتی دو برابر هم نشد.
سلام سر دبیر جان خسته نباشی تورو خدا یه یاداوری به این ریس شرکت بکن فکر کنم یادش رفته سر برجه حقوق بدن الزایمر گرفتن احتمالا
واقعا جای سواله چرا فقط موقع حقوق حساب ها یا خالیه یا مسدود؟…. 🤔🤔🤔
جای سواله یا توهین به شعور .
سلام خدمت سردبیر عزیر
از حقوق خبری نشد؟؟ ماه داره تموم میشه 😅😅
۱۰ برابر احتمالا یک عدد توهمی باشد، فوقش باید ۲ یا ۳ برابر شده باشد.
البته خیلی ها هم که من می شناسم معترضند و پول رو پرداخت نکردند
فکر کنم فقط خود مخابراتی ها پرداخت کردند
غیرشفاف ترین ارگان این مملکت مخابراته
آفرین سردبیر سوالی که من همیشه از همکارا می پرسم. حق مطلب و خوب ادا کردی ممنون
حقوق کی میدن بدبخت شدیم آخه از دست یه مشت مرفع بی درد ، گناه ما چیه اومدیم تو این اداره کار کنیم ، همه اداره ها اینجورین یا فقط مخابرات اینقد بی نظم و ثباته از بس تو خونه گفتم باش صب کن حقوق بدن میخرم ، خسته شدم تازه اونقد قسط بدهی هم هست که به زور پول یه لقمه نون مینونه حالا مخابرات بره افتخار کنه به وضعیت زندگی پرسنلش یه ذره غیرت و احساس مسئولیت هم خوب چیزیه
مهلت جدید یک ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به شرکت مخابرات در مورد پرداخت رفاهیات بازنشستگان کی به پایان میرسد ؟
۱۸ام آبان
چند روز دیگه جلسه جدیدی برگزار میشه و مهلت یک ماهه تمدید میشه. الان یکساله که تمدید میشه، چند سال دیگه هم تمدید میشه.
۱۸آبان
به چند نفر ماله کش قدر که خوب بتوانند خرابیها را ماله بکشند نیازمندیم.
تا وقتی ک از اونیکه مسعوله توهر حوضه یی تومخابرات،باز خواست نشه برا کارای اشتباهشون اوضاع همینه
آقای سلطانی از زمان روی کار آمدن تا کنون کمترین توجهی به برقراری ارتباط با کارکنان و بازنشستگان نداشته و همواره مشاوران ایشان با وعده و وعیدهای پوچ سعی در وقت کشی داشته اند.ایشان باید بدانند در قرن ۲۱ ام که عصر ارتباطات است هیچ مدیری بدون همفکری و همیاری زیر مجموعه خود قادر به انجام کارها نخواهد بود.امید است آقای سلطانی حد اقل در یک گفتگوی اینترنتی نزدیکتر و صمیمانه تر با کارکنان و بازنشستگان صحبت کنند و برای یک بار هم که شده نتیجه رفاقت با خانواده بزرگ مخابراتی را تجربه نمایند.
چه مشورتی ؟ایشون جایگاهش اینجور شرکتها نیست .چون علمشو نداره چی باید جواب بده؟